vineri, 1 noiembrie 2013

16. Pink, after Halloween (Unghii roz cu tinte)

      Buna, fetelor!
      A trecut si Halloween-ul, ati vazut in cadrul colaborarii modele cu fantome, dovleci, etc., dar acum a venit timpul pentru ceva mai dragut: pink nails. Am ales o oja roz pe care nu am mai purtat-o pana acum, CR nr. 28. E frumusica, are niste irizatii mov superbe, dar am aplicat-o in 2 straturi si s-a uscat mai greoi. Dimineata m-am trezit cu multe urme pe ea, dar care nu se observa chiar asa de tare pentru ca oja are o nuanta mai inchisa. Cu toate acestea, am purtat manichiura 4 zile deoacere aplicasem cateva tinte la degetul inelar: o inimioara, o steluta si o capsa. Pe acestea le-am ales dintr-un carusel pe care il gasiti la baff.ro si eram curioasa cat rezista pe unghii. Au trecut 4 zile fara probleme si eu zic ca ar mai fi rezistat in continuare.


   
     Va spuneam ca am dat 2 straturi de oja. Dupa cel de-al doilea strat, am aplicat rapid tintele. Le-am apasat putin ca sa se fixeze si apoi am mai adaugat si un strat de top coat. Colturile inimioarei au stat putin in aer, inimioara fiind mai mare, iar unghiile subtiri si curbate...nu am avut suficienta suprafata plata pentru a lipi inimioara, daaar...cu toate acestea a rezistat pe unghie. Ar fi fost bine daca era putin mai mica, dar asta...In rest, steluta si capsa sunt perfecte :)


     Dupa cum vedeti, caruselul contine diverse forme: cerculete mici sau mari, patratele, triunghiuri, stelute, inimioare. Ca si culori avem auriu, argintiu si negru. Mie mi se par dragute si putem realiza diverse combinatii.


   [Later edit]: Nu imi place deloc oja asta, mi-a patat unghiile :(


Ce parere aveti de aceasta manichiura?
Voua va plac tintele pe unghii?




32 comentarii:

Frumoasa culoarea dar mai ales inimioara!!!<3

Cat de cute sunt unghiutele tale :)

Imi place mult oja ;) si tintele sunt bestiale, vreau si eu :)

Vai cat de sweet sunt :X Imi place tare mult oja pe care ai folosit-o iar tintele sunt perfecte, mi se pare o manichiura romantica :) :*

Exact aceasi oja o port si eu acum,cu miros de capsuni,nr.28 :))) SUPEERRRR

imi place cum a iesit combinatia de roz cu tinte :D

Ce draguta e <3
Acum imi palc foarte mult unghiutele tale asa scurte .

Ti-am mai spus ca iti ador unghiutele? :)
Pupici

foarte simpatice unghiutele tale :) si tintele sunt dragute

Arată superb şi culoarea, şi ţintele. Cât despre inimioară... cred că ar merge presată de un pix sau ceva curbat ca unghiuţele tale, să ia forma dorită. Te pup !

ce frumoase sunt tintele, si eu mai patesc la fel cu unele, si mi se mai agata. De aceea nici nu prea le-am folosit, dar oricum arata tare bine :)
Pupici :*

Prima data cand am vazut poza am crezut ca e oja neon de la flormar, apoi mam uitat putin mai atent si am observat ca are si ceva sclipici. Imi plac tintele tare mult, ma tenteaza si pe mine sa iau. ;))

Mie nu-mi mai place :)) mi-a patat unghiile

E frumoasa, dar m-am suparat pe ea ca mi-a patat unghiile...

Eu sunt supy ca mi-a patat unghiile oja asta :(

Ma bucur mult ca-ti place manichiura. Oja nu e chiar ok, dupa ce am sters-o mi-au ramas unghiile roz... :(

Pfff, mie mi-a patat unghiile oja asta :( ai patit si tu la fel?

Esti o draguta, Dee >:D< multumesc!

La asta nu m-am gandit, nu stiu daca ar functiona... :))
Te pup si eu si iti multumesc pentru idee :*

Eu ma voi feri de tintele mai mari, in schimb cele micute mi se par foarte dragute :)
Puup!! :*

Hihi ;))
Sunt dragutele tintele, dar ai grija sa iei forme mai mici :)

Trimiteți un comentariu