miercuri, 30 octombrie 2013

Si papagalii pot face cumparaturi la supermarket!

     Papagalii sunt simpatici, pot face diferite chestii cu care sa ne amuze. Azi nu o sa va vorbesc despre Croco ci o sa va arat un papagal care merge la shopping ;))

 
     Va arat si cateva poze care mi s-au parut dragute. Voi ce ziceti, nu e minunat sa ai un papagal drept animal de companie? Poate fi un adevarat prieten, mai putin atunci cand ciupeste sau se apuca de rontait lucruri prin casa, in special hartii :))

     Voi aveti vreaun animalut acasa? :)





18 comentarii:

Tare simpatic mititelul,iar dintre cei din poze imi place tare mult cel "deghizat " in albinuta,e asa de simpatic.
In privinata papagalilor ca animale de companie te inteleg perfect,si eu am 3!!! :-*

Vai! Cei 3 de pe mata sunt dementiali.


PS: Si mai putin atunci cand mananca tapetul de pe pereti :D

Ce dragutzzzz!!!!
Eu am avut o pereke de papagali dar mi-au murit:( mereu ma faceau sa rad si erau asa frumosi impreuna cum se hraneau unu pe altu, ea era pe cusca el inauntru si el ii dadea printre gratii sa manance<3 am multe amintiri frumoase cu ei 2.
Acum vreau sa imi iau un motanel rasa british shorthair<3

Doamne ce rumosi sunt!
E frumos sa ai papagal, pacat ca a mea nu e blanda dar de rontait....rontaie tot. :))
Pupici

ce simpatici sunt toti :)
Cel albinuta e mortal :))

foarte draguti :)
am avut doua cateluse si un canar

Ce dragut :) ce fel de papagali ai tu?

Imi pare rau ca ti-au murit :(
Cand iti iei motanel? Sper sa va distrati impreuna :)

Cred ca masculii sunt mai prietenosi ;))

Perusi am si eu!Doua fetite verzi cu galben si un baietel albastru!

Se inteleg bine in majoritatea timpului!Mai sunt si impunsaturi intre fete dar astea in general pe mancare!In rest sunt buni prieteni!

Ce mult mi-ar placea sa-i vad pe cei 3 <3

Trimiteți un comentariu