sâmbătă, 12 octombrie 2013

Cumparaturi de la dm (Drogerie Markt) haul

     Stateam si ma gandeam ce as putea sa postez azi si in secunda urmatoare mi-am adus aminte ca nu v-am aratat ce mi-am cumparat cand am fost plecata in vacanta. Desigur ca de cand urmaresc diverse bloguri, observ postari cu "haul dm". N-aveam nici cea mai vada idee ce inseamna dm si am apelat la domnul google. Am aflat ca dm este un magazin cu produse comestice si alte cele, dar problema mea era...exista dm in Iasi? Mai dau un search pe google si aflu putin dezamagita ca nu e nici urma de dm in Iasi...
     Cum am umblat putin prin tara, am avut ocazia sa trec prin cateva dm-uri. Mai intai in Constanta, apoi in Brasov (aici am intrat in 2 magazine chiar), Targu Mures si in cele din urma in Baia Mare. M-am straduit sa nu cumpar chestii pe care e posibil sa nu le prea folosesc, dar sa vedem daca am si reusit:


     Pentru fata am ales o apa termala Lovea, era la reducere si a costat 9,5 lei.
     Am zarit un balsam de buze Balea Young Sweet Wonderland. Desi mai am cateva balsamuri de buze, am zis ca unul cu aroma de ciocolata nu trebuie sa lipseasca din mica mea colectie. Am facut foarte bine ca l-am luat, e delicios! Pretul a fost si el avantajos, mai putin de 5 lei.


     Am cumparat si un sampon Balea pentru volum. L-am luat pentru bunica mea, dar l-am folosit si eu o data, mirosul e foarte placut.
     Am citit pe mai multe bloguri despre samponurile uscate si mi-am dorit sa incerc si eu unul. Asa a ajuns in cosul de cumparaturi si samponul uscat Trend it up. Deocamdata nu m-a impresionat, dar voi continua sa-l mai folosesc, poate poate :D Pretul unui astfel de sampon uscat este 12 lei.
     Cu cateva luni inainte de a ajunge la dm, imi doream foarte mult si cateva geluri de dus Balea. Problema e ca pana sa am ocazia sa ajung la dm, am adunat cateva geluri de dus. Mi-am impus sa nu cumpar nici macar unul, dar pana la urma am hotarat ca nu trebuie sa fiu chiar atat de dura cu mine, macar cu un gel de dus sa plec si eu de la dm. Am ales unul cu aroma de grepfruit, pot sa va spun doar ca il ador!! Cat a costat? Doar 6 lei si are 300 ml!


     Mi-am dorit si un deodorant, dar pana la urma m-am ales cu 3. Primele doua, Pitaya si Brasil Mango au un miros asemanator. Cel de-al treilea se numeste Dark Glamour si l-am luat la ultima vizita in dm, era la reducere 4,5 lei in loc de 6,5. Mi-a fost un pic cam ciuda ca puteam sa economisesc inca 4 lei daca le luam si pe primele doua mai tarziu, dar asta e :)


     In concluzie, eu zic ca am fost cumintica. N-am cumparat multe avand in vedere ca pana anul viitor nu ma mai intalnesc cu dm. Dupa cum vedeti, cel mai mult m-au atras produsele Balea.

Ce produse va plac cel mai mult si se gasesc doar la dm?
Va face cu ochiul ceva din ce mi-am luat eu?


Yves Rocher


25 comentarii:

sa le folosesti pe toate cu mare placere. Nici eu nu am la mine in oras DM ( fiind un orasel mai mic ), dar stau foarte aproape de Brasov si ieri am fost si eu la cumparaturi in DM :)
Mi-am cumparat un rimel Maybelline, CC Cream de la Elmiplant ( ca tot am auzit pareri bune despre ea ), un borcan urias de crema de corp cu shea de la Balea, dizolvant de unghii, 2 masti de fata de la Freeman - despre acestea am auzit pe youtube si am zis ca tb sa-mi iau si am incercat-o azi pe cea cu avocado si argila, e super faina, mi-a ramas pielea asa de fina si curata. Cealalta e cu ciocolata si capsuni, deabia astept sa o incerc si pe ea. Si mi-am mai luat si un gel exfolian de la Elmiplant. Si mi-as mai fi luat multe, dar m-am oprit. Nu ajung asa de des in DM-uri, asa ca am profitat :))
Balsamul de buze cu ciocolata mi l-am luat si eu data trecuta cand am fost, si desi sunt fana ciocolata, pentru buze mi s-a parut mirosul prea puternic. Il folosesc mai rar.

sa le foloseshti cu placere :) nu ai cumparat nici o ojaaaaaa???? nu pot sa cred <3

Sa le folosesti cu drag. Si eu intreb in stanga si in dreapta daca n-are nimeni chef sa ma trimita prin Bucuresti, sa mai dau si eu o raita prin DM :D

gelurile de dus balea sunt si preferatele mele, cel cu guave, dar cred ca si acesta cu grapefruit cred ca e super.
Sa folosesti cu placere toate produsele!

Sa le folosesti cu placere ! Nici eu nu am Dm :(

Sa le folosesti cu drag! :-*
Din pacate nici in orasul meu nu este DM :( am folosit si eu cate ceva de la Balea,noroc cu concursurile si ce-am primit cate un cadou :)

ai luat cateva! sa le folosesti cu placere :)

sa le folosesti cu placere :).


dm-ul e atat de tentant si sunt atatea fete care nu-l au in oras sau judet :(.

Sa le folosesti cu placere! Eu una sunt fana a produselor de la Balea si folosesc cremele lor de maini si pt picioare si sunt f incantata de ele.

Eu am avut samponul uscat Trend it up, nici pe mine nu m-a impresionat asa de mult dar e mai bun decat o alta varianta tot din dm care nu are niciun efect si in plus are un miros asa de inecacios ca trebuia sa-mi scot capul pe geam sa iau aer urgent, nu mi-a placut si nu-l recomand, dar va fi curand si pe blog :)

Sa le folosesti cu placere :*

Ce de buntati :X Sa le folosesti pe toate cu foarte multa placere :***

Atunci esti foarte norocoasa daca stai aproape de Brasov :)
Si eu mi-am luat saptamana trecuta CC Creaaam, hihi ;))
Te pup si iti multumesc pentru comentariu >:D<

Ba daaaa, am cumparat, dar nu din dm :))

Hehe, si nu se ofera nimeni? :))

Guave...nu stiu daca l-am vazut pe acolo, dar mai bine asa, lasam pentru la anu :)) multumesc!

Multumesc, imi pare rau ca nici tu nu ai parte de dm...

Multumesc, esti o norocoasa :*

Nu-s chiar asa multe avand in vedere ca pana la anu...pa pa dm :))

Super tentant :)) cand am ajuns prima data acolo ma holbam la toate produsele parca erau aur :))) cred ca paream o super ciuda!

Multumesc, multumesc >:D<

Mie nici asta nu mi s-a parut sa aiba cine stie ce efect, poate doar mintea mea ar putea sa isi imagineze un efect, dar de observat nu prea am observat...decat lipsa de aer :))))

Am si eu balsamul acela de buze. Imi displace, nu mi se pare ca hidrateaza suficient.

Trimiteți un comentariu