miercuri, 15 mai 2013

18 ani si unghiute cu buline

     Incet, dar sigur, anii au trecut si iata ca am ajuns si eu la varsta mult asteptata, sau nu? Nici eu nu stiu cat de mult am asteptat-o...in fine, sunt majora deci tre sa fie un lucru bun :) Am stat si m-am gandit la ultimul an care chiar a fost frumos. M-am schimbat mult si sunt sigura ca si blogul a contribuit la asta. Am cunoscut persoane care imi sunt foarte dragi, n-o sa incep sa insir nume pentru ca ele stiu ca au un loc in inima mea :) Voi cele care sunteti aici si ma cititi, sper ca stiti ca eu va consider prietenele mele pentru ca m-ati sustinut atat de mult cu blogul, nici n-aveti idee cat mult inseamna pentru mine comentariile voastre.
      Si ajungand la subiectul care va intereseaza pe voi, unghiutele...tre sa va spun ca nu am facut nimic special. Poate lipsa de timp e un motiv...Dar chiar daca nu pare nimic complicat, mie mi se pare o manichiura de efect. Despre ce e vorba? Ei bine...e un french imbulinat, dar mai bine sa las pozele sa vorbeasca, nu?



      Sper sa va placa unghiutele! Urati-mi noroc, maine am teza la romana...nu va spun ca inca n-am invatat nimic si nici faptul ca e materia de care fug cat de mult se poate...sper totusi sa fie bine :D

 Va pupacesc pe toate!!

49 comentarii:

La multi ani scumpa! Cat de frumos ti-a iesit french-ul imbulinat! E adorabil modelul. Am ramas masca ce efect poate sa aibe niste buline! Bafta maine la teza. Puppp

Modelul e superb, imi place, imi da o stare de bine!!!! Bravo! Siiiiiiiiiiiiiiiiiii LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!

La multi ani, iubita! :* Unghiutele sunt superbe, cum ne-ai obisnuit, bulinutele arata impecabil!

Carla, iti urez inca odata La Multi ANi! multe bucurii si impliniri, iti doresc ca blogul sa iti aduca tot mai multe satisfactii. Stii doar ca ne incanti mereu cu unghiutele tale, iar modelul de astazi e absolut fantastic, iubesc culoarea rosie folosita! Te pup si te imbratisez cu drag, virtual :*:**:

La multi ani !!! Foarte frumoase bulinutelele si bafta maine la teza. :) Pupuci

La multi ani si aici! Multa fericire, noroc si sanatate, sa ajungi cat mai departe cu blogul si tot ce iti doresti in viata sa se implineasca! Te pup. De manichiura nu pot sa zic decat ca e superba!

La multi ani si cat mai fericiti! :*



iar unghiutele sunt foarte frumoase :)

La multi ani, draguta! Cu multa iubire, liniste si sanatate.
Sunt frumoase bulinutele tale, vesele!

La multi multi multi ani,Carla! ;)) Sa ai parte de toate bucuriile in viata si sa ajungi cu blogul cat mai departe! :*

Unghiutele sunt interesante si evidentiaza unghiile tale lungi. :X Si...ce sa zic? Tezele ma omoara si pe mine,cel putin la matematica imi stric toti neuronii :)) .La romana nici nu imi fac probleme prea mari,eu pe asta ma axez si la asta ma pricep.Succes la ele,si eu am poimaine la mate!

La multi ani ,inca o data :*Manichiura arata minunat.Bafta la teza, eu una prefer teza la romana decat la economie .:*

La multi ani! :** Superbe ungiutele

http://foxxynico.blogspot.ro/

La multi ani si sa ne traiesti, draga noastra :-X :-X Sa fii iubita si sanatoasa :-x :-*

imi plac, super, super mult!!!

La multi ani Carlaaaa :* ! Sa te distrezi de ziua ta si sa nu uiti ca oricat de mare ai fii tot copil esti :* ! Mult succes maine la teza :)) si eu am dat-o azi pe aia de mate x_x .

La multi ani!!!! <3
Manichiura e superba.
Bafta la teza. :)
Pupici

La multi ani si sa ai parte de tot ce vrei tu :* !Si sunt superbe unghiutele

La multi multi ani :*

Manichiura e tare frumoasa, la fel ca celelalte pe care le faci

Multumesc mult, scumpa mea :*

Multumesc, multumesc, esti o scumpa :*

Multumesc mult, Adina :* te pup

Multumesc mult, Alina :*:*

Multumesc mult, draga mea >:D< eu am scapat cu bine de teza, sunt tare bucuroasa ca s-a dus :)) iti doresc mult succes, sa iei nota mare :*

Multumesc mult :* eu prefer toate tezele la un loc (mate, chimie, info) decat romana :))

Multumesc mult, Alina :* te pup!!

Multumeeeesc :* daaa, eu mereu sunt copil :)) nu vrei sa vezi cum ma alint uneori :)) cum a fost teza?

Multumesc frumos, Rita :*

Oribila :)) astept 5-ul cu cel mai mare drag !

Imi plac fooaarte mult!!:)
Bulinele ti-au iesit superb, felicitari!
Succes la teza:D si eu le dau in perioada aceasta, doar ca eu sunt in a X-a :D
http://miss-lorrie.blogspot.ro/

ptiu, ptiu, sa nu-ti deochi unghiile astea asa frumoase si luuuungi <3

la multi ani scumpa! intr-adevar, superbe unghiile, cred ca esti foarte mandra de ele :D. sa stii ca si eu cand am implinit 18 ani ma asteptam sa simt o mare diferenta, dar nu s-a intamplat. cu 11 zile in urma am implinit si eu 20 de ani si nici acum nu e o mare diferenta, cel mai probabil atunci cand meditezi la viata ta atunci se vede o "diferenta". te pup si mult succes cu blogul si cu tot ceea ce iti doresti pentru tine :*

Hmmm...la mate nu e chiar asa rau, pe mine m-a speriat tare cea de la romana :D acum sunt calmaaaaa...

Multumesc foarte mult :*

Multumesc mult :* am scapat cu bine de teza ;)) succes si tie!

Poti sa le deochi ca de acum urmeaza sa le tai ;))

Multumesc tare mult >:D< La multi ani si tieee!!! Diferente ar fi, dar cred ca sunt mai mult stiute decat observate :D

Scrie-mi si tu pe mail un id, facebbok, ce vrei tu...sa vorbim si noi ca oamenii :)) sunafterstorm.blog@gmail.com

Ma bucur ca-ti plac :)

Trimiteți un comentariu