duminică, 24 noiembrie 2013

21. Snowman nails (Manichiura cu om de zapada)

    Anul trecut am realizat cateva modele de unghii cu omuleti de zapada, dar n-am refuzat sa mai incerc o manichiura de acest gen cu ocazia Autumn & Winter Nail Art Challenge.


     De curand am primit 2 oje frumoase de la Catalina. Moyra nr. 88 e un albastru superb de care m-am indragostit, dar a carui nuanta nu am surprins-o foarte bine in poze. Cealalta oja este Avon, e chiar prima oja pe care o incerc de la Avon. Imi place consistenta ei si pensula, iar nuanta e destul de dragutica, dar nu atat de draguta incat sa ma faca sa o port des :D Am zis ca aceasta oja s-ar potrivi cu niste strasuri albastre, asa ca n-am stat pe ganduri si le-am asezat pe unghiute.




     La aratator am aplicat 2 tinte din carusel de la baff.ro. V-am spus ca imi place tare mult acest carusel?

Ce parere aveti de manichiura mea?




P.S.: Nu uitati de concursul de pe facebook. Va pup!! :*

30 comentarii:

nu fi suparata ca nu e cel mai urat :)

Ti-a iesit dulce tareeeeeeeeeeee:x

tare dulce omuletul tau de zapada, foarte frumoasa oja Moyra :)

Esti o talentata! Big like!
Pupici!


Ilda

Arata foarte, foarte bine manichiura ta. :)
Pupici

simpatic foc omuletul de zapada,imi place foarte mult!Te pup!

Ce albastru electric minunat! Sa-l folosesti cu mare placere! Cum mai merge cu invatatul? ;))

ti-a iesit super manichiura, si omul de zapada e super dragut :)
pupici :*

Ce adorabila e manichiura :)

cat de frumoaseeeeeeeeeee sunt! <3

Eu incep sa folosesc capse/tinte din ce in ce mai des :)))

Daaaa? <3
Multumesc muult!!

Multumesc mult, Ela :* nu ma gandeam ca o sa va placa omuletul asa mult :)

Si eu care ziceam ca n-o sa va placa manichiura :)))
Multumesc mult, draga Ilda :*

Asta ma bucura foarte mult, multumesc :*:*

Multumesc frumos, Madalina! >:D<

Daaa, albastrul asta arata genial <3
Multumesc, cu invatatul nu stau prea bine :D saptamana trecuta m-a durut in continuu capul, iar acum...nu stiu, a mai ramas putin timp pana la simulari, dar...sper sa fie binisor :D

Hi hi, multumesc :*:* te pup!

Da? <3 Ma bucur mult :*:*

Multumesc muuult! :* >:D<

arata perfect! <3

http://lorenamarchis.wordpress.com

Trimiteți un comentariu