vineri, 13 septembrie 2013

2. Back to School


     Marti va spuneam ca am inceput o noua colaborare: Autumn and Winter Nail Art Challenge. Azi am ajuns la tema a doua, Back to School. Am creat un model cu 2 creionase (la aratator si inelar). La unghia degetului mijlociu am pus si 2 tinte steluta si o capsa, iar la degetul mic doar o steluta.



  Produsele folosite:



     Mai intai am aplicat baza Moyra, apoi oja Golden Rose nr. 11 in 2 straturi.
     Pentru model am folosit acrilicele Oumaxi primite de la Depozitul de Frumusete. Setul este format din 12 culori care imi plac foarte mult, acum sunt la reducere: 28 lei (aici).
     Dupa pictarea modelului cu cele 2 creionase, am asteptat sa se usuce si am aplicat Top coat-ul Rimmel London.
     Am mai adugat un strat de top coat si pe celelalte 2 unghiute si am lipit capsa apoi tintele steluta de la KKCenterHk. Va reamintesc ca folosind codul sunafterstormblog puteti beneficia de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014). Pentru o rezistenta mai buna a tintelor, mai adaugam un strat de top coat.
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=22dd0540a5&view=att&th=140f305bee80731d&attid=0.4&disp=inline&realattid=c90d0ed5b343c94e_0.2&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_y1Aqiog1Gd2QDI9yV-Csg&sadet=1379069518676&sads=3WGIsyOhv9-keD1CoNlxIo_QJbo






      Pe final, pentru ca ma plictiseam si oja China Glaze Mimosa's Before Mani's statea langa mine...am decis sa dau jos capsele si am aplicat China Glaze. Daca in postarea trecuta v-am spus ca mi-a facut bule, de data aceasta n-am mai avut probleme.

 

    In poza urmatoare am reusit sa surprind ceva mai bine nuanta ei:


    Pe final va las cu alte 3 poze mai jucause :) 








    Sper ca v-au placut unghiutele mele, dar acum sa vedem si ce au creat celelalte fete:

44 comentarii:

Ce dragalasa e manichiura, imi place insa mai mult prima varianta :D

Ce manichiura simpatica, imi place mult de tot! Ma bucur ca nu ti-a mai facut probleme Mimosa's before mani's. Foarte originale ultimele poze <3

Foarte, foarte simpatice unghiutele tale. :)
Pupici

Ce idee draguta! Ti-a iesit perfect creionul :D

Multumesc mult! :*
Si mie imi plac stelutele.

Eu inca nu m-am hotarat care varianta imi place mai mult :))

Awww, multumesc tare mult!!
Te pup!

Multumesc mult, draga mea Georgi :)

Ma bucur ca e pe placul tau manichiura si iti multumesc ca esti mereu asa draguta! :*

Multumesc frumos, Dee :* chiar ma bucur ca-ti plac!

Ihihii, merciii! Creionasul e preferatul meu :X

Ce tare ti-au iesit unghiutele, gata esti pregatita pentru un nou an scolar :*

Ce frumos ti-a iesit. Imi place mai mult varianta a doua cu Mimosa. Si creionul de pe inalar se vede super.

Da, asa s-ar zice ;)) e un an greu, sper sa scap cu bine :D

Ma bucur tare mult ca iti plac, si mie mi-e tare drag creionasu ;))

Haha, super, super haioase :X Esti foarte inventiva :*

Foarte frumoase sunt!


www.missglimpse07.blogspot.ro

Ai sa treci cu bine si peste acest an ;)

sunt super dragute unghiutele, iar cea cu creionul e geniala :) pupici :*

Superb si haios in acelasi timp. Sunt geniale pozele in care ai pus unghiuta cu creion si cea cu radiera. M-au facut sa zambesc instant :)) Ce bine ca ai folosit oja China Glaze, arata muuult mai frumos.

Hihihii, multumesc frumos! Esti o scumpica, stii, nu? :*

Multumesc mult, ma bucur ca-ti plac! :)

Hihihiii :* multumesc tare mult! Si mie imi place creionasul :X
Te pup!

Daaaa? :X Vaaai, ce ma bucura ce spui :* multumesc din suflet! :*

ce mult imi place unghia de la inelar!! <3

Multumesc :* aceea e si preferata mea

Foarte haioase unghiutele tale :x.Si mie imi place mai mult varianta cu Chian Glaze,parca modelul iese si mai bine in evidenta :).:*

arata atat de bine imi place enorm de mult iar unghile tale sunt foarte frumoase si ingrijite ..

Multumeeesc mult :* ma bucur sa aud ca iti plac unghiutele!!

Ma bucur ca sunt pe placul tau!
Multumesc frumos, Nicoleta :* te pup!

Iiii, multumesc :*
Nu-s chiar foarte lungi, dar poate par asa pentru ca sunt subtirele :)

Trimiteți un comentariu