sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Parerea mea despre CC Cream Elmiplant

     Acum vreo 2 saptamani va spuneam ca imi place CC Cream-ul Elmiplant, iar azi as vrea sa va dau mai multe detalii. Inainte de a cumpara acest produs foloseam BB Cream-urile Garnier, ambele variante, si cea pentru ten normal si cealalta pentru ten mixt/gras. Deoarece nu m-am inteles foarte bine cu aceste BB Cream-uri si pentru ca nu imi doream un fond de ten, am ajuns sa cumpar CC Cream-ul Elmiplant. Am facut o alegere buna? Veti afla citind randurile urmatoare...


       Ce promite acest CC Cream?
 - uniformizarea nuantei pielii
- acoperirea imperfectiunilor (cosuri, pete, semne ale oboselii si riduri fine)
- iluminarea tenului
- hidratare pana la 24 de ore
- o formula lejera care patrunde rapid in piele
- SPF 20

       Unde gasiti acest produs?
    Eu l-am cumparat de la Carrefour, iar pretul a fost in jur de 15 lei.
   
     Are o cantitate de 50 ml si este valabil 12 luni de la deschidere.


     Acum sa va spun si parerea mea. Eu am tenul mixt spre gras, dar uneori deshidratat, iar unele produse destinate tenului gras imi cauzeaza aparitia unor cojite (chiar daca aplic o crema inainte). Din acest motiv am avut emotii cand am cumparat CC Cream-ul Elmiplant, dar cand l-am aplicat pe ten am fost foarte incantata sa vad ca nu am probleme de acest gen, deci are un plus de la mine si pentru faptul ca hidrateaza. Se aplica usor, la fel ca o crema obisnuita, ceea ca ma incanta deoarece dimineata sunt mereu grabita.
     Am ales nuanta deschisa si mie se potriveste, spun asta deoarece am mai patit cu alte produse...desi luam cea mai deschisa nuanta, tot era prea inchisa pentru tenul meu :))
     Dupa ce o aplic, tenul meu luceste (dar nu foarte tare), urmand ca dupa cateva minute luciul sa mai dispara. Tamponez cu un servetel si rezolv problema luciului. Nu ma deranjeaza acest lucru pentru ca prefer sa luceasca putin decat sa am tenul uscat si sa apara cojite. Cum am spus, rezolv aceasta problema cu un servetel, dar planuiesc sa imi cumpar o pudra si sunt sigura ca atunci totul va fi perfect, luciul ar sta departe de mine cateva ore.
     Rezistenta la transfer mi se pare buna, deci acordam inca un plus acestui produs.
     Acoperirea este mica spre medie, dar sunt foarte multumita deoarece aspectul este unul natural, zic eu :)
   


   Acum e timpul sa vedem si cum arata pe ten, nu-i asa?


   Pentru a vedea cum arata tenul meu inainte de aplicarea cremei CC, va invit pe facebook, deoarece pe blog poza apare modificata...

 Ingredientele sunt urmatoarele:


     Are extract de gutuie 100% natural si nu contine parabeni si parafina.

     Per total sunt foarte multumita de acest produs si deja planuiesc sa-l recumpar, alaturi de o pudra ne vom intelege perfect. In concluzie, vi-l recomand cu drag :)
     Ma gandeam sa fac o postare in care sa-l compar cu BB Cream-urile Garnier, v-ar fi utila o astfel de postare?

Ati incercat sau va doriti sa incercati acest produs?


Yves Rocher


22 comentarii:

o sa-l am si eu, cu siguranta :)

Chiar ma gandeam azi daca sa-mi cumpar acest CC Cream.Mi-a fost de mare ajutor acest articol scris de tine mai ales pentru ca si tenul meu este mixt si este destul de dificil sa gasesc un produs compatibil.

Si eu am aceasta crema si sunt incantata de ea:) Mi se pare formidabila,si inlocuieste de minune fondul de ten:)

cum i-am zis eu pas, dar lasa ca se va remedia problema :)

Multumim de review! :-* deocamdata nu l-am cumparat dar cred ca in viitorul apropiat o sa-l cumpar :)

cred ca o sa-l cumpar si eu momentan folosesc BB Cream de la Garnier , astept postarea cu CC Vs BB :) pupici

Of,toata lumea lauda acest cc cream.Trebuie sa pun si eu mana pe el cumva. ;))

si eu il am si sunt multumita de el. Eu l-am luat din DM.
Imi place ca are o acoperire mult mai mare fata de BB Cream-uri....sau asa mi se pare mie :)
Pupici :*

Si mie-mi place :D Depinde ce vrei sa acoperi, daca vrei sa acoperi pete rosii si pustule atunci acoperirea mi se pare mica chiar si in doua straturi, dar pentru mine e numai bun in zilele in care tenul nu-mi face probleme sau n-am chef sa ies cu o fata plina de machiaj, dar nici fara :)) :*

eu vreau sa vad postarea pentru ca momentan am bb-cremul de la garnier, si la ce pret are sigur o sa il incerc si eu

Si eu vreau comparatia!! Si eu detin acum BB cream-ul de la Garnier in varianta pentru ten normal si sunt curioasa ce diferente sunt intre ele :)

Kisses, R

Beauty and bargains

http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com

Si eu am folosit BB cream-ul Garnier si am fost tare dezamagita.
Trebuie neaparat sa incerc acest CC cream. Nici nu stiam ca cei de la Elmiplant au asa ceva. ;))

Si eu am CC cream-ul si sunt incantata de el <3.

Foarte utila aceasta postare :) chiar ma gadeam sa incerc CC Creamul de la Elmiplant. Am folosit BB Cream de la Garnier si Nivea. Cel de la Garnier m-a cam dezamagit, de la Nivea a fost cat de cat ok dar nu stralucit.

Eu am folosit un BB pt ten normal de la garnier prima data si a fost relativ... ok, dupa care mi-am luat un BB de la garnier pt ten mixt/gras si mi-a facut cojite - imi usuca tenul prea tare in unele locuri + il deshidrateaza... si nu stiu de ce in ultina vreme= cam o luna m-a lovit o acnee de nu mai stiu ce sa fac... nu stiu daca e de la cosmetice dar un cos imi dispare, apare altul!

Salut,

Sunt mega ultra fun, nu mai știam sa le scriu ce treaba excelenta au făcut și la ce super preț, comparativ cu Biotherm Clarins etc. Plus ca vreau sa și cred în plătirea produselor românești dacă sunt bune. La mine a produselor mai bine direct pe pielea demachiata, fără crema hidratanta(am ten mixt) În același timp mi-a încărcat rău porii și am avut de furca cu puncte negre pe care nu le-am avut vreodată, în locuri unde nu am avut niciodată probleme cu coșuri au apărut, etc. Chiar și asa cred ca merita sa încercați, la cât costa. Poate e doar pielea mea care a reacționat asa. Am încercat și cu crema hidratanta înainte poate nu mai intra în piele și scap de side effects dar arata mult mai bine direct pe piele, cu crema hidratanta înainte la mine era prea lucioasa. Sper sa fi ajutat.

E bun BB -ul, nu are cusur la pretul asta LOVE BB si articolul este documentat si la obiect.
.Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.
Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnis apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic
Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binentele spacatosul de fond de ten
Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.
Nu zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri ...de ce ???
De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi Samsung si nu numai...Asa de buni sunt si la cosmetice Fetele folosesc bb creme de la 14 ani pana la varste inaintate.Cremele bb au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipera ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor
.BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten, acopera bine dar mai si trateaza.
Fiecare ten cu bb crema lui www.skin79.ro

Mie-mi place la nebunie cum acopera, cum se intinde bla bla DAR mi-au iesit niste bubite pe fata la o saptamana dupa ce am inceput sa il folosesc. (inca nu am scapat de ele)

Ma bucur ca iti foloseste pentru ca are si un pret avantajos.

Apropos: MIROSUL il ador.

Having read this I believed it was extremely informative.
I appreciate you finding the time and effort to put this content together.
I once again find myself personally spending a
lot of time both reading and posting comments. But so what, it was still worth
it!

My web-site; keys austin

Si eu il folosesc si sunt foarte multumita de el si am tenul exact ca tine. Uneori folosesc si pudra dar nu mereu.

Trimiteți un comentariu