duminică, 22 septembrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 9

   Azi nu o sa va tin prea mult la povesti. A inceput scoala si deja timpul petrecut impreuna cu Croco s-a micsorat...
   Iata ca am ajuns si la episodul cu nr. 9, data viitoare va fi 10, ieeeeei ;;)

   Stiti voi ca al meu Croco trebuie sa isi bage ciocul peste tot. Am gasit o poza pe care cred ca am facut-o inainte de a pleca la mare. Se facea ca ne uitam la tv si mancam popcorn si...apare o sarmaluta albastra prin poza (daca nu stiti de ce ii spun sarmaluta, cititi episodul 8 :)) ). I-am facut rapid o poza, dar intre timp s-a bagat si in bol. L-am lasat sa faca un pic lipa lipa prin popcorn si apoi "zbori puiule de aici" :))))


      Ca tot am ajuns la subiectul mancare, saptamana aceasta a fost 1-0 pentru Croco. Eu mancam linistita una din mancarurile mele preferate, spanac (gatit de bunica) cu ochiuri de ou - super, super gustos! Buuun...si acum vine partea "amuzanta", doar acum e amuzanta, atunci nu a fost. Croco era liber prin camera, zbura dupa cum il taia capu. Am zis sa nu-l bag in colivie cat mananc, ca doar n-o sa se bage in spanacu meu. Ei da, fix asta a facut! L-am momit la inceput cu putina paine, dar pana la urma tot in spanac a aterizat. Cu labutele verzi, a zburat apoi pe tricoul meu alb...cam asta a fost :)) 1-0 pentru Croco, cum ziceam.


     Si pe final, daca tot v-am zis ca nu va tin mult la povesti, va arat acrobatul din casa mea! Daca il scapam pe balcon, ia uitati ce acrobatii face pe franghie :))
     Puteti vizualiza filmuletul pe youtube, aici.


 Sper ca v-a placut acest episod, nu uitati ca va pupam si 
va iubim!!!
Croco chiar acum va canta o melodie, il auziti? ;))

P.S.: Nu uitati de concurs, maine e ultima zi in care va puteti inscrie!

 

22 comentarii:

Imi faci pofta de a-mi cumpar din nou un perus ca e tare dragut :) si eu am avut doi si au rezistat vreo 7 ani, iar catelul meu tot fugea dupa ei astfel ca statea e candelabru sau flori. Si cand a murit femela i-am cumparat masculului unul de jucarie si s-a atasat de el :) mi-e dor de ei acum :D

Ce acrobatii face pe sfoara :))))) E neastamparat rau! Trebuia sa faci poza la tricou. :D :*

E nebunel rau de tot Croco al tau :))

nazdravan tare Croco al tau :))

Ce simpatic e el cu acrobatiile lui , iar cu spanacul el a vrut doar un pic de atentie si sa te faca sa razi :*

Ce frumos se balanseaza pe sarmba :) da ti-a facut model pe tricou, de ce nu admiri pentru simtul artistic :))

se pare ca al tau Coco e doritor de mancare bio si sanatoasa :D

Doamne ce simpatic e!
Eu cred ca vin si ti-l fur. ;))
Pupici

Oooo, si de ce nu-ti ieeei?
Mie mi se par tare simpatici, aminteste-ti cat de tare te inveseleau in fiecare zi, eu zic sa iti iei din nou :)
Te pup!

Da, da, mare acrobat Croco asta :))

Nebun, nebun, nu gluma :))

Da, ii place sa stea cu capu in jos, se crede liliac :))
Nu m-a facut deloc sa rad cand mi s-a bagat in spanac :)))) bine, bine, acum rad :)

Da, e si pictor, nu numai acrobat :))

Semintele nu i-or fi bune? :)))

Nuuu, e Croco meu, nu-l dau la nimeni :P :)))

Sursa noastra de veselie :))

Imi aduc aminte cum ma amuzau ca atunci cand le era foame ca nu mai aveau de mancare ridicau si lasau usita de la colivia lor si faceau galagie si se opreau atunci cand le puneam mancare in recipient, era amuzant. Momentan nu stau intr-o casa a mea, tot ma mut si nu pot, i-as stresa sigur cu mutatul si parintii mei nu mai vor perusi :(

Croco nu poate sa isi ridice usita, sper sa nu poata nici mai incolo :))

Ihi :X e un dulce, il iubesc enorm!

Trimiteți un comentariu