luni, 23 septembrie 2013

Golden Rose Holiday 63 si Jolly Jewels 115

    Incepem o noua saptamana, iar prima postare din aceasta va fi cu 2 oje. Manichiura pe care ati vazut-o vineri, cea cu mere si struguri, nu prea a vrut sa ramana in formatul in care il stiti. Ce am facut? Nimic altceva decat sa ating vreo 2 unghiute mov si pana la urma le-am sters, pastrand doar modelul cu mere si struguri. Acum apar ojele pe care le vedeti in titlu. Catalina mi-a imprumutat oja ei Golden Rose Holiday nr. 63, e prima oja texturata pe care o incerc. Are o nuanta placuta de roz, daaar asta nu e tot! Are in componenta un sclipici care se vede tare frumusel. La unghia mijlocie am aplicat deasupra ojei Holiday un strat de GR Jolly Jewels nr. 115.


La soare


Eiii, nu-i asa ca sunt superbe ojeleee? :X Va doresc o satapaman la fel de superba ca ele!!
Pupiiiiceeei!

32 comentarii:

SUnt foarte frumoase!Eu am bifat de pe lista de dorinte oja Jolly Jewels si acum mai ramane doar una Hollyday exact ca a ta si gata :D
Pupici!

Foarte frumoasa combiantia !!!

Da da sunt superbe ojele ;) dar si combinatia facuta e interesanta :*

Si eu am fost la fel de surprinsa cand am vazut oja roz de la GR. Pacat ca efectul este mai vizibil in sticluta. Minunata manichiura. :*

o superbitate de oja cea texturata!

Vai, dar cat de frumos arata ojele astea pe unghiutele tale!!

Atunci sa speram ca nu vor mai scoate curand colectii din astea tentante :)))
Te pup!

Daaa, si mai e si texturata :X

ma bucur ca-ti place, Ella :*

Hehe, ma bucur ca-ti place :*

Se vede si pe unghii frumos :X

Ma bucur mult ca-ti plac >:D<

Ce frumos arata,superba combinatie,am tot ocolit oja aia de la gr jolly jewels 115 dar pana la urma tot mi-o iau. :),arata prea bine :D

ce frumos arata totul asa mat <3

Daaa, e frumoasa cu sclipiciul ei in toate culorile ;))

ti-a iesit foarte frumoasa :) :X

Trimiteți un comentariu