vineri, 20 septembrie 2013

4. Apples or Grapes? (Autumn and Winter Nail Art Challenge)

    Mere sau struguri, aceasta e intrebarea !:)))
    Mie imi plac foarte mult strugurii pentru ca sunt zemosi (ador fructele zemoase). Asta nu inseamna ca merele imi displac, sunt bune, dar rar ma poti vedea mancand un mar. Daca totusi se intampla, aleg un mar verde. Merele verzi sunt favoritele mele, de aceea imi place si sapunul lichid Aile (cu aroma de mere verzi).
    Pe unghiute am ales sa pictez strugurei negri si mere rosii (desi imi plac strugurii albi si merele verzi, asa cum v-am zis si mai sus:)) ). Sa vedem ce a iesit:

   
     Manichiura e facuta in foarte mare viteza, dar eu sper sa va placa! :* (acum ca a inceput scoala cred ca ma voi grabi la fiecare model sa-l termin cat mai repede)
     Inainte de a aplica top coat:


Sa va arat si ce am folosit pentru realizarea manichiurii:


    - base coat Moyra
    - Golden Rose nr. 11 (inelar);
    - CR nr. 12 (restul unghiilor);
    - acrilice Oumaxi si strasuri verzi de la Depozitul de Frumusete;
    - Top coat Rimmel London;



 

                                            Voi ce alegeti? Mere sau struguri?
  

42 comentarii:

doamne ce frumos e modelul! Imi place mult cum este pictat strugurele ♥♥♥ Vreau si eu talentul tau ;'( Nu-l imprumuti?? :D

Cat de tare arata manichiura, dar imi place mult si oja aia roz :D Sunt mai bune acrilicele astea fata de alea Daco sa inteleg,nu ? :D

Carla, ce frumos ai desenat strugurele :X:X

Ti-au iesit foarte bine, mai ca imi vine sa ma intind si sa le iau sa mananc, numai ca si mie ca si tine imi plac merele verzi ;)

Frumoasa micuta pictura pe unghii! ^^ Imi place movul de pe celalalte unghiute.

Ce frumoasa e manichiura. Modelul de pe unghia degetului inelar ti-a iesit superb :)

Ti-au iesit super cei doi ciorchini. Super, super!

Foarte frumos modelul!
Eu sunt invers la fructe , mai degraba ma vezi amncand un mar , stuguri in caz ca nu e altceva mai bun merg si ei .

O minunatie de manichiura, draga mea, foarte, foarte frumoasa! :)


VintageLook

Imi place modelul ( strugurii ).

Vai, cat de dulce e rozul asta! <3
Imi place mult manichiura ta!
Pupici

Uhuuu ce bine ti-a iesit modelul, foarte dragut! :d aleg strugurii, cei verzi si fara samburi haha :))) :*

wow....imi place mult de tot :) ti-a iesit superb... :)
pupici :-*

Ce pictura frumoasa! Adorabila manichiura!

Si mie imi place oja, te pup! :*

Offf, dar l-am mazgalit rapid :D as vrea sa filmez, sa vezi ca nu e greu de facut :* pup!

E mai mult mov nuanta, ma bucur ca-ti place :*
Parca is mai buna astea, inca nu m-am hotarat cu cat mai bune :))

Multumesc, scumpica mea :*

Eu chiar acum stau cu niste strugurei in fata, yum yum ;))

Si mie imi place tare mult nuanta de mov :X
Ma bucur ca iti place si modelul, te puuuup!!
Succes la scoala :*

Multumesc frumos, Claudia! :*

Eu abia anu asta am inceput sa iubesc mai mult strugurii :))

Multumesc din suflet, Mihaela!!
Te pup :*

Multumesc tare mult, esti o scumpa mereu!!
Te pup :*

Hihi, ma bucur ca e pe placul tau! :*

Probabil in poze pare putin roz, dar de fapt e mov :)

Ma bucur ca-ti place manichiura, te pup!! :*

Hihihiii, multumesc, multumesc :*

Multumesc, draga Alina! :*

Trimiteți un comentariu