luni, 9 septembrie 2013

Concurs I love...cosmetics

    Buna, fetelooor!!

    N-ar fi frumos ca azi sa dam startul unui nou concurs? Eu zic ca da! Vom avea doua castigatoare, iar premiile vin din partea I Love Cosmetics Romania.

Care sunt premiile?
- Prima castigatoare: Lotiune de corp blueberry&smoothie;
- A doua castigatoare: Unt de corp blueberry&smoothie.



     Care este perioada de inscriere?
   Va puteti inscrie la concurs in perioada 9 - 23 semptembrie 2013.

     Ce trebuie sa faceti pentru a castiga?
 - Like paginilor pe facebook: Sun after Storm si I Love Cosmetics Romania;
- Dati share pozei concursului pe Facebook, poza o gasiti aici (click). Atentie! Share-ul trebuie sa fie public!
- Urmariti-ma prin GFC;
Optional, pentru mai multe sanse de castig:
- Abonati-va prin e-mail si confirmati abonarea (pentru detalii cititi postarea de aici);
- Urmariti-ma prin Bloglovin (pentru detalii cititi postarea de aici);
- Raspundeti la intrebari.
 - Fa o postare pe blogul tau despre acest concurs sau mentioneaza concursul intr-una din noile tale postari si lasa-mi link-ul:;

   Completati formularul de mai jos, nu sunt obligatorii toti pasii, dar va aduc sanse in plus.

a Rafflecopter giveaway
 
      Cum sunt alese castigatoarele?
   Cele doua castigatoare vor fi alese prin tragere la sorti (folosind Rafflecopter).

     Castigatoarele vor fi afisate pe blog in maxim 5 zile de la incheierea concursului. Acestea au la dispozitie 48 de ore pentru a-mi trimite un mail cu datele de contact la adresa sunafterstorm.blog@gmail.com .

    Va doresc mult succes!

18 comentarii:

nu stiu cum sa iau linkul de la share....:-??

Dupa ce distribui poza , mergi pe pagina de start a facebook-ului sau in cronologia ta si o sa iti apara `(numele tau de facebook) a distribuit o fotografie postata de .. , la aceasta postare dai click pe timp ( acum cateva . secunde / minute ) si ala e link-ul.


Multumim de concurs , Carla :*

Multumesc, draga Mada pentru explicatie :* te pup!

de cand tot zic ca mi cumpar si eu ceva de la i love..dar cand am bani, imi iau cate o oja si tot nu apuc sa mi iau o crema din asta :)) le-am testat si stiu ca sunt super <3

Ce sa facem daca suntem obsedate de oje? :)))

mI-AS DORI SA CASTIG ACESTE PRODUSE,DEOARECE SUNT MINUNATE.

sper sa castig :)

share: https://www.facebook.com/browse/likes?id=165310860338736

gfc: kendra'skendra

Din pacate concursul s-a incheiat acum 2 zile...

Trimiteți un comentariu