luni, 29 septembrie 2014

Fall into Beauty: Manichiura mea de toamna

    
        Bunaaa!!

     Cred ca nu m-ati mai vazut de multa vreme participand la o colaborare. Ei bine, in sfarsit am luat si eu parte la una. Fall into Beauty este o colaboare de toamna care are mai multe teme, nu este doar cu unghiute. Nu va spun despre ce e vorba, va las sa descoperiti voi la fiecare bloggerita in parte, link-urile le gasiti la finalul postarii. Ideea acestei colaborari ii apartine lui Kleo, iar frumosul banner este creat de Romina :)
      
      Unghiutele mele au crescut din nou foarte lungi si de aceea acum 2 zile am hotarat sa le scurtez. Nu stiu ce mi-a venit, dar mi-am dorit unghii foarte scurte, cred ca eram cam suparata sau poate satula de ele. Ma gandeam ca nici n-o sa le mai dau cu oja, dar apoi mi-am adus aminte de colaborare. 
      Cred ca va mai amintiti ca v-am spus ca mi-am pus gel pe unghii pentru a le proteja. Cand mi-am facut intretinerea lor, nu doar ca le-am scurtat mult, am hotarat sa renunt si la gel. Incep facultatea si ma gandesc ca nu voi mai avea timp pentru a-mi face manichiura, plus ca au si unghiile nevoie de o pauza. De doi ani jumate le tot chinui cu oje, acetona. Nu ieseam din casa fara oja deoarece erau cam galbene. In cele cateva luni cat am stat cu gel, unghiile au mai crescut si nu mai au acea nuanta galbena.       

      Nu am avut prea multa inspiratie, dar totusi sper sa va placa unghiutele mele. Modelul meu de toamna include o ghinda, cateva frunze uscate si sclipici hexagonal (in 3 nuante, nu stiu daca se observa). Nu am mai pictat de mult ceva cu mana stanga, deci m-am chinuit un picut azi, he he ;)) 
             
     Va puuup!! Nu uitati sa le faceti o vizita si fetelor!! :*


       






2.Madalina Radu (Honey) - http://madaradu.wordpress.com
19. Mariposa Romania - ( Tutorial Handmade )https://www.youtube.com/user/mariposaromania

14 comentarii:

foarte dragut! imi place mult modelul!

tare dragalasa manichiura si ti-a iesit bine modelul.Mie nici macar atat nu imi iesea :))

http://deyutza87.blogspot.ro/2014/09/colaborare-fall-into-beauty.html

cute! imi place foarte mult modelul de pe inelar..e asa dragalas :D

Foarte draguta manichiura, arata bine si scurtute unghiile :)

hi hi ce draguta e mani <3 mie imi plac si asa scurtute :D si asta pentru ca ai un format foarte frumos

Foarte frumoasa manichiura si interpretarea ta.

ce frumoasa e unghia accent! eu am unghiutele mai scurte :(

SUnt foarte cute , unghiutele , si eu le fac acum , dar mi-am cam iesit din mana , te pup

mie imi plac mult unghiutele tale :* ti`au iesit f bine
te pupic :*

Foarte simpatica manichiura. Imi plac unghiile tale, asa mai scurte. :)

www.lorenamarchis.wordpress.com

Trimiteți un comentariu