marți, 18 iunie 2013

Frog nails (unghiute cu broscute)

     Vinerea trecuta a fost iar zi de facut unghiutele :) acum 2 saptamani v-am aratat ce modele rapide le-am facut la 6 colege de ale mele, asta pentru ca nu aveam acrilice la mine, dar de data aceasta am venit pregatita si am facut 2 manichiuri.


     Miruna a vazut pe net acest model, asa ca m-am pus pe treaba si i-am pictat la degetul mare o broscuta, iar la inelar o coronita. Imi plac cum au iesit si mi se par tare simpatice, desigur ca si Miruna a fost foarte incantata :) a ales un model super dragut!
 



     Alinei am uitat sa-i fac poza si si-a facut ea acasa cu telefonul, a iesit neclara, dar modelul este unul pe care l-am avut si eu pe unghiute deci aruncati o privire la postarea de aici.


Va pup dragelooor!!

24 comentarii:

vai cat de draguta este broscuta!! Super tari!!!

Haha, ce funny sunt! Sunt asa expresive broscutele desenate :D :*

cat de frumoase si simpatice sunt broscutele,pupici :)

sunt superbe:x o sa le incerc si eu :)

Broscuta e adorabila si cealata mani e draguta:*

Ce broscute draguteee! Norocoase colegele tale sa te aiba! :*

Trebuie sa incerc si eu modelul asta! Nu cred ca-mi va iesi, dar trebuie sa incerc! :)) broscutele sunt ,,iubitele" mele, chiar acum stau pe o perna in forma de broasca si-am prin camera multe chestii in forma de broscuta :))

Sunt pur si simplu superbe modelele :X

Vaaaai ce DRAGUTE sunt :X Sa nu se supere inimioarele, dar broscuta imi plac mai mult :D

Ma bucur ca-ti plaaaac :*

Una e putin mai zambareata decat cealalta, da merg si asa :))

Mai ca mi-as face si mie :))

Ma bucur mult ca sunt pe placul tau, abia astept sa le vad si la tine :*

Si mie mi s-a parut tare simpatica broscuta ;))

Hihi, esti o draguta ca de obicei :* merci!!

Daaa, broscute...verzi, cum sa nu incerci :)) abia astept sa le vad si la tine

Ma bucur ca-ti plac :*

Multumesc mult, eu am fost tare incantata de broscute ;))

Multumeeesc :* si mie imi plac mult

Daa, si mie imi plac broscutele, inimioare am purtat si eu...dar broscute nu :))

Trimiteți un comentariu