luni, 1 iulie 2013

Google Reader se inchide...bun venit Bloglovin

   

(Sursa imagine: bluesunstudio-inc.com)

     Din cate am inteles, Google Reader se inchide de la 1 iulie, adica de azi. Eu am inceput sa folosesc o alternativa a lui, Bloglovin. Cred ca au trecut vreo 2 luni de cand mi-am importat de blogurile pe care le urmaresc de pe Google Reader pe Bloglovin. Pe calculator nu prea am folosit Bloglovin, dar mi-am instalat aplicatia pe telefon (o gasiti aici) si cand sunt in autobuz sau in alte locuri in care ma plictisesc, intru si citesc blogurile care imi plac.
      Imi place la Bloglovin faptul ca pot sa marchez postarile pe care le citesc si nu mai trebuie sa sar peste ele pentru a ajunge la alte postari, mai vechi, necitite. E usor de folosit, puteti sa creati si grupuri in care sa va adaugati blogurile preferate, adica sa le puneti pe categorii sau cum doriti voi :)
     In concluzie, daca doriti sa fiti in continuare la curent cu postarile mele, dati click pe butonul de mai jos. Dupa ce vi se deschide pagina cu Bloglovin, trebuie doar sa fati FOLLOW. Va puteti inregistra (click aici pentru inregistrare) folosind facebook sau emailul. Simplu, nu?

Follow on Bloglovin


     Poate v-ati intrebat cum sa importati pe Bloglovin blogurile care le-ati urmarit prin Google Reader. Dupa ce v-ati inregistrat (o puteti face dand click aici), intrati in cont si in partea de sus dreapta, langa Search blogs se afla o inimioara albastra. Treceti cu mouseul pe ea si dati Import from Google Reader.



     In continuare ma puteti gasi si pe facebook, va reamintesc ca paginea este aceasta: Sun after Storm Blog.

     Si....nu in cele din urma, ma puteti urmari si cu ajutorul emailului. In partea dreapta, sub butonul cu bloglovin (acel turnulet), gasiti FOLLOW BY EMAIL. Introduceti emailul si apoi codul de verificare. Dupa aceea veti primi un mail si trebuie sa dati click pe acel link si dupa aceea primiti postarile pe mail.


Daca aveti intrebari, le astept cu mare drag ca de obicei. Va pup!!

8 comentarii:

dupa ce i-am dat import mi-a disparut lista de bloguri :( a ramas doar numarul .asa trebuie ?

Cum adica au disparut?

la profil cele 70 au disparut si a ramas doar numarul , nu mai arata care sunt blogurile urmarite :) la bloglovin Home sunt toate cele importate de la google 200 de bloguri :)

La ce profil te referi?

Ma crezi ca nu inteleg ce vrei sa-mi spui? :)) Nu ai facebook sau ceva...ca sa vorbim intr-un timp real? :D

scrie-mi la sunafterstorm.blog@gmail.com

Trimiteți un comentariu