vineri, 7 iunie 2013

6 manichiuri, o singura postare

     Azi le-am facut unghiutele la 6 colegute, hihi. N-am fost pregatita cu tot ce trebuie, adica acrilice, ci am avut doar oje la mine. Modelele sunt simple si realizate impreuna cu ele si ma ajutau mult spunandu-mi daca le place, daca sa mai adaug ceva, etc. Va arat mai intai o poza colectiva:


     Vi le arat pe rand in ordine alfabetica :))
     Irina, Madalina I., Madalina M., Lavinia, Alina, Miruna
     Alina s-a dat singura cu oja si m-a rugat doar sa-i fac cate o floricica la unghiutele de la inelar.:


     Irina s-a dat si ea singura cu oja, iar eu i-am pus cate o floricica pe fiecare unghie, respectiv doua floricele inelar si degetul mare:



      Lavinia dorea un model cu negru si mi-am amintit de unghiutele purtate de ziua mea (le puteti vedea aici) si am incercat sa-i fac ceva de genu, un french cu buline la inelar si degetul mare, iar restul unghiutelor cu un rand de puncte. Pe varful unghiilor am aplicat un lac transparent cu sclipici:



     Madalinei I. i-am dat unghiutele cu oja, iar apoi am lasat-o sa se gandeasca ce model doreste. La inelar si degetul mare am impartit unghiutele in doua, trasand o linie negra, iar mai la final a decis ca mai trebuie o linie si a trasat-o chiar ea. Asa...va spuneam ca am impartit unghia in doua si pe jumatatea de sus am pus bulinute colorate si apoi aplicat deasupra lac cu sclipici. Pe celelalte unghiute si-a trasat in colturi 3 liniute la mana stanga, iar la dreapta m-a lasat pe mine sa i le fac ( ce bine ar fi sa fim la fel de pricepute cu ambele maini :)) ).



     Madalina M. este cea pentru care dusesem ojele, deci ea avea ales modelul de acasa, mai trebuiau doar culorile :) I-am dat unghiutele cu oja, iar apoi am trasat o linie curba. Partea delimitata de jos am umplut-o cu multe bulinute. Mi-am amintit ca i-am facut unghiutele de ziua ei, in luna ianuarie si nu v-am aratat.



 Mi-am amintit ca Madalinei i-am facut unghiutele de ziua ei, in luna ianuarie si nu v-am aratat. Pe doua unghiute am aplicat oja neagra, iar pe celelalte rosie. Pe cele negre am desenat sus o inimioara si apoi am aplicat lac transparent cu sclipici argintiu. La celelalte unghiute, tot in partea de sus, am fixat o pietricica mare galbena si langa ea inca doua pietricele mai mici. Mi-a placut mult cum a iesit modelul:

    
      Si ultima, dar nu cea din urma este Miruna. Am dat-o cu oja si apoi am inceput sa ne batem capu ce model sa-i fac. Ma gandeam ca la inelar si degetul mare sa-i trasez cateva liniute, o liniuta sa vina dintr-o parte, urmatoarea liniuta sa vina din partea cealalta si tot asa...iar in varf sa adaug o bulina colorata. Miruna era tare incantata de cum arata cele 3 liniute asa ca au ramas fara buline :))


      Am plimbat cu mine 17 oje (3 dintre ele s-au pierdut din poza) si stau si ma gandesc ca desi am facut unghiile la 6 fete, ojele stateau chiar ordonate pe acolo, spre deosebire de acasa cand imi fac doar mie unghiile, am o masa mare, dar uneori am impresia ca nu-mi ajunge...oje, acrilice, pensule, canita cu apa, etc., etc. imprastiate peste toooot!! :))


      Acum trebuie sa-mi cer scuze pentru poze, nu-s cele mai clare, dar noroc ca a avut Lavinia aparatul foto si a facut pozele astea, ca altfel nu aveam cum sa va arat munca mea de 2 ore. A fost amuzant, putin cam obositor, adica n-am stat mai deloc. Dadeam cu oja o colega, apoi vedea alta si alta...si apoi se uscau unghiutele la prima, o mai faceam pe ea si tot asa :)) distractie! Va mai precizez ca toate manichiurile arata mai dragut in realitate si fetele pareau incantate de ce le-am facut :) data viitoare voi fi pregatita si cu acrilice si atunci e-atunci! :))
 
 Va pup si nu uitati, pentru maine pregatesc un nou model pentru colobarerea celor 31 teme de manichiuri

6 comentarii:

Ai avut de munca, nu gluma. Apropo, se pare ca la tine in clasa, e invazie de Madaline :)) Cand vii acasa, dai de mine :)) Te urmarim peste tot. Toate modelele facute sunt dragalase si sunt sigura ca fetele au fost super incantate. Acum am vazut cu ce te ocupi tu la ora de biologie :)) Vai, vai, vai :D Te pup.

Ce dragut din partea ta ca le-ai facut unghiutele si modelele sunt de asemenea foarte dragute.Anul trecut am facut si eu modele la unele colege pe unghiute , la fel ca tine , ma rugase una sa i fac ceva pt balul bobocilor si in clasa am ajuns sa fac la modele de numa numa .Iar anul asta cand ii faceam unei colege ceva pt ziua ei , a intrat profu de muzica in clasa si dupa ce a comentat el ca inloc sa invatam ce e arta pura pierdem timpul , in fiecare ora aud `Kitsu-rile pe care vi le faceti voi pe unghii si pe ochi si gaurile pe care vi le da-ti cu masina de gaurit (aici se refera la cercei si la percinguri) nu reprezinta arta , in scoala arta se degradeaza ...mai continua asa vreo juamte de ora .
Oricum felicitari pentru modele realizate :*

Ce faine suuunt!! :D Cel mai mult imi place modelul Madalinei M, foarte inspirat! Cred ca ar arata fain si pe baza nude, nu-i asa? :)


VintageLook

Foarte dragute! In comparatie cu [,] colegele tale de clasa,unghiutele tale sunt maaari! ;)) Cat despre modele,doar o descriere sumara: simplu,dar de efect!

Weekend placut! :*

Foarte fain, iar rezultatul e super dragut

”Cam tacanit” ?!!! E dus rau de tot .:**

Trimiteți un comentariu