sâmbătă, 22 iunie 2013

23. Half Moons - Colaborare 31 teme de manichiuri

     E sambata, deci continuam cu colaborarea celor 31 teme de manichiuri. Ce avem pentru azi? Manichiura half moon. E prima data cand o incerc de aceea nici n-a iesit prea bine, dar mie totusi imi place :)) Arata interesant.


 Am aplicat oja Flormar nr. 418 care arata super bine si a acoperit perfect dintr-un singur strat. Nu am reusit sa-i surprind frumusetea in poze, deci trebuie sa ma credeti pe cuvant ca arata foarte bine :)) Pentru half moon am zis sa folosesc acrilicele, dar nu am luat in considerare faptul ca acrilicele mele sunt varza si nu acopera foarte bine. M-am straduit sa iasa cat de cat ok, dar fiind si la prima incercare...mi-a iesit ce mi-a iesit :D


     Urmatoarele doua poze sunt inainte de a aplica top coat:



Nu uitati sa aruncati o privire si la celelalte manichiuri:

Roxy(Beautylicious) - http://roxy-ch.blogspot.ro

   Galbenul e mai galben decat se vede in poze si se formeaza impreuna cu oja un contrast frumos, de aceea nu-s foarte dezamagita de manichiura.

Voi ati incercat acest tip de manichiura?
Va pup si va doresc vacanta placuta!!

10 comentarii:

Tu si unghiutele tale luuuuuungi si drepte:), ale mele sunt asa shui:))!

Da, asa e :( in poze a iesit alba...

Mie imi placea cum arata, dar in poze a iesit cam aiurea...

Scrie-mi un mail la sunafterstorm.blog@gmail.com si vorbim, ok?

E prima data cand incerc si ma gandeam ca asa va fi mai simplu :))

Da, in realitate era complet diferit :)) imi pare rau pentru poze...

Multumesc, esti o draguta :*

Multumesc frumos, Ana >:D<

Shui =)))) Doamne cat m-ai distrat :)) unghiute shui :))))

Trimiteți un comentariu