luni, 17 iunie 2013

Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 Farmec review

     Ma gandeam sa incepem saptamana cu un review. Am ales un produs destinat unghiutelor si despre care va spun din start ca m-a ajutat foarte mult, este vorba de lotiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec.

 
     Eu inca am varianta veche, dar va las o poza si cu abalajul cel nou ca sa stiti cum arata acum:
Sursa imagine: Farmec.ro
     Informatii de pe ambalaj: "Lotiunea revitalizeaza si intareste unghiile: se aplica pe intreaga suprafata a acestora. In prima saptamana, se foloseste zilnic, dupa care se aplica de 2-3 ori pe saptamana. A se proteja cuticulele cu grasime sau ulei. Contine formaldehida."

    Cantitate: 11 ml.
    Pret: 7,5 lei.

    Folosesc aceasta lotiune de un an si ceva si de cum am inceput sa o aplic pe unghii am observat o schimbare. Pe ambalaj scrie ca trebuie aplicata o data pe zi, dar eu de nerabdare sa am unghiile lungi o aplicam de mai multe ori :)) Cand am descoperit-o si am inceput sa o folosesc nu mi s-au mai rupt unghiile si am ajuns la o lungime la care nu mai ajunsesem inainte (pentru mai multe poze vedeti postarea de aici). Asta a fost prima data cand am avut unghiile foarte lungi:


     Fix dupa ce am purtat acest model mi s-a rupt o unghie. Am folosit in continuare acest tratament si mi se intampla sa mi se mai rupa unghiile cand ajung la o anumita lungime, uneori din cauza mea pentru ca le lovesc sau agat de ceva, dar alteori pur si simplu se rup. Ultima data cand mi s-au rupt unghiile a fost acum 3 luni si ceva (in luna martie) la mana stanga, v-am povestit eu ca la mana dreapta s-au rupt 2 unghiute, dar nu foarte tare si am reusit sa le salvez folosind pliculetul de ceai (mai multe detalii aici). In continuare folosesc tratamentul, dar de data aceasta mai rar. Adica nu-l aplic de 2-3 ori pe saptamana, ci doar la 7-10 zile. Observ ca ma ajuta mai mult asa, daca il folosesc mai rar. Trebuie sa va spun ca unghiile mele nu erau foarte scurte inainte sa folosesc acest tratament, uneori reuseam sa le cresc pana la o lungime medie, dar ce-i drept...se rupeau foarte des. Deci lotiunea asta chiar e un produs minune pentru mine.
     Un lucru important ar fi faptul ca daca aplicati lotiunea si pe cuticule o sa simtiti o usturime groaznica. De aceea este specificat pe sticluta ca trebuie sa protejati cuticulele cu ulei sau grasime. Eu nu fac acest lucru, ci pur si simplu aplic lotiunea la o distanta de vreo 2-3 mm de cuticule, astfel incat sa nu ajunga la ele.

     Parerea mea:
  -Aceasta lotiune e un produs exceptional si merita toti banutii. Nu e scumpa si nici nu se consuma repede. O folosesc de un an si vreo 2 luni si in tot acest timp am consumat o sticluta, iar din a doua putin, atat cat vedeti in prima poza.
  -Mirosul poate fi un pic deranjant, dar avand in vedere ca dureaza foarte putin sa aplicam lotiunea pe unghii nu-i mare scofala, dupa o vreme nici nu o sa-l mai bagati in seama.
  -Lotiunea se usuca repejor, iar dupa aceea eu aplic pe unghii un balsam.
  -Nu uitati sa va protejati cuticulele cu ulei sau sa aplicati tratamentul la o mica distanta de ele, deci nu le atingeti cu lotiune ca urlati de usturime.

     Concluzia: nota 10 de la mine, cred ca nu voi renunta niciodata la aceasta lotiune!

Voi ati incercat-o? Daca da, cum vi s-a parut?


Yves Rocher


23 comentarii:

Am si eu tratamentul si uit de fiecare data sa il aplic:D

Si eu o folosesc si m-a ajutat foarte mult :) intr-o perioada cam o saptamana am stat cu unghiile curate si dimineata si seara aplicam lotiunea ;)

Am si eu tratamentul, dar am fost un pic reticenta in privinta lui, dar tu m-ai convins acuma sa incept sa-l folosesc, popici :*

Si eu am folosit-o in facultate, adica acum multi ani, si intr-adevar a dat rezultate foarte bune. Tot am zis ca o sa o iau si in prezent, insa am uitat de ea pur si simplu, acum ca ai postat tu, chiar vreau sa ma tin de cuvant si sa incep un tratament cu ea, sper sa dea roade si la mine. :P


Tu ai unghii aboslut superbe, eu nu indraznesc sa visez la asa ceva, dar macar sa nu le mai tai din carne :P


VintageLook

trebuie sa o cumpar cat mai repede,am tot citit pareri bune despre ea asa ca o voi cauta urgent .

Eu am una de la Peggy Sage, dupa ce se va termina o sa imi cumpar categoric.

Trebuie sa o cumpar , unghiutele mele sunt cam distruse , o sa le dau o vacanta saptamana viitoare .

Trebuie sa o incerc si eu. Mereu zic si cand sunt in magazin uit de ea. :)

Da, asa se pare :) au mult produse foarte bune si la preturi mici

Aiaiai, ce bataita meriti tuuuu!! ;))

Chiar a fost utila unghiutelor mele :)

Da, si eu la inceput asa am facut, am stat fara oja si m-am dat zilnic, dar acum mai rar :)

Daca deja il ai, de ce il lasi nefolosit? :)) N-ai ce pierde, din contra, iti va ajuta unghiutele sa nu se mai rupa atat de tare, eu sunt tare multumita de tratamentul asta :)

Ma bucur ca te-a ajutat si pe tine si ca ti-am amintit de ea, sper sa-si faca efectul si de data aceasta :) oricum eu zic ca sigur vei observa o imbunatatire, pe mine m-a ajutat foarte mult!
Te pup, Simona!

Desigur, trebuie sa o incerci, sper sa iti ajute si unghiutele tale :* astept parerea ta dupa ce o folosesti, te pup!!

Astept cu drag parerea ta :*

Daaa, lasa-le o saptamana fara oja si da-te cu lotiune, abia astept sa-mi spui cum e :)

Hmmm...ai putea sa iti scrii in palma :))

Promit ca am sa-l folosesc :)

Ma bucur ca te-a ajutat si pe tine, eu nu voi renunta niciodata la ea :X

Multumim frumos! Ne bucuram foarte mult ca iti plac produsele noastre!

da, am incercat-o, deja sunt la a doua sticluta. E the best, de doua saptamani nu mi s-a mai exfoliat nicio unghie. :D asta e problema mea cea mare. Cresc repede dar se exfoliaza. Acum sunt happy. O sa fac si eu o postare despre acest tratament. :)

Trimiteți un comentariu