luni, 28 ianuarie 2013

In sfarsit unghiute rosii!

     In afara de modelul de aici si poate si cel de aici (nu stiu daca acesta se pune), eu am mai avut unghiutele rosii acum...4 ani! Cam de mult, nu? (asta insemnand ca unghiile mele au vazut aceasta culoare de maxim 5 ori!)
     Sunt foarte incantata ca ieri mi-am facut unghiile rosii si stau sa ma gandesc "cum am putut pana acum sa stau departe de aceasta culoare?". Dar stati putin, nu doar culoarea e cea care m-a facut sa fiu atat de incantata, e vorba si de oja pe care am folosit-o. Si inca ce oja! Se aplica foarte usor si are o acoperire perfecta dintr-un singur strat, dar din obisnuinta am aplicat doua straturi, dar zau ca nu era necesar! Am primit aceasta minunatie de oja de la Catalina si de cand am incercat-o, am zis ca o sa am unghiile rosii mai des. Dar v-ati dat seama despre ce oja vorbesc? Cu siguranta ca e vorba de Alix Avien!
     Ia sa vedeti pozele (prima e facuta aseara cu blitzul, iar celelalte azi la lumina naturala):





     Si aceasta e vedeta, e nr. 220 in caz ca ati vrea sa o incercati.



     Eiii, va plac unghiutele mele rosiiii? Aceasta manichiura merge perfect pentru Valentine's Day, in cazul in care nu aveti timp pentru pictat inimioare. Doar ce alta culoare exprima mai mult dragostea decat rosul?
     Va pup si va doresc o saptamana minunata!

29 comentarii:

foarte frumos se vede rosul pe unghiutele tale <3 intr-adevar o culoare perfecta pentru Valentine's Day. Imi plac tare mult unghiutele tale, sunt luuungi si au o forma superba. :*

Multumesc mult :* nu-s foarte lungi, dar fata de cum erau luna trecuta, pentru mine is perfecte :)) acuma sper sa nu se mai rupa...

Vaaaai, ce frumos se vede pe unghiule talee!! Deci urmatoarea manichiura va fi cu aceasta oja:)).

Da, da, da :* fa-ti si tu unghiutele rosii!

Nr 220 :) chiar e foarte frumoasa :X

N-am nicio oja de la Alix Avien dar acum cand am vazut cum arata minunea asta pe unghiutele tale lungi si frumoase m-am decis sa le incerc :D Iti sta superb cu ea!

Da, da :) chiar ma bucur ca a ajuns sa-mi placa rosul pe unghii :* te pup!

da si eu port rar rosul dar arata superb pe unghii e o culoare eleganta :)

E minunat oja rosie, eu o ador! Trebuie sa-mi iau si eu macar o oja Alix Avien, arata super pe unghiutele tale :* Nicola

E rosul cel mai viu posibil!! Super!! De cand tot caut nuanta de rosu care sa-mi placa si nu am gasit-o. Si tot negasita va ramane ca nu stiu unde sa gasesc ojele astea la Cluj :(

Ce frumos e rosul ala,poate ajung si eu anul asta :)) pe la standul cu alix avien ca prea bine arata ojele astea,trebuie sa le incerc si eu :))
Pupici:*

Multumesc mult, esti o draguta :* incet, incet devin si eu o fana a acestei culori :)

Nici eu nu cred ca am in oras oje Alix Avien, cel putin pana acum nu am vazut :D de aceea sunt tare bucuroasa ca mi-a trimis Catalina :)

Da, da, asa sa faci :*:*

Un rosu tare frumos. Eu nu am nimic de la Alix Avien. Poate ar trebui sa ma orientez sa vad pe unde le pot gasi.

port destul de des rosu in toate nuantele , corai imi place cel mai mult !

Ma bucur ca-ti place :* te pup!

Eu am incercat sa caut pe net, dar de la Alix Avien am vazut doar Crackle, deci succes :* sper sa le gasesti!

Coraaaai, da, chiar e frumos :)

Foarte frumoase :* Si la mine a trecut putin cam mult timp de cand nu am mai avut unghiile rosii, insa zilele urmatoare cu siguranta voi folosi aceasta culoare in ceva combinatii. Arata superb :)

Nu am nicio oja de la Alix Avien, dar aceasta arata atat de bine pe unghiutele tale, incat sunt tentata sa o cumpar!

M-am uitat si eu ieri si tot crackle am vazut. Daca nu ma insel la B&B pot gasi asa ceva. Chiar daca nu esti din Bucuresti trebuie sa ai un magazin B&B in zona. Sunt imprastiati in toata tara in magazinele centrale si mall-uri.

Roxy eu am vazut oje Alix Avien in Polus Center in Carrefour si eu vreau sa-mi cumpar cateva nuante :)

Multumesc, sunt curioas sa-ti vad unghiutele :*

Daaa, oja e superba, singura problema e ca eu inca n-am vazut aceste oje la mine in oras. Sper ca tu sa ai mai mult noroc :)

Daaa, ai dreptate! M-am uitat pe site-ul lor si am vazut ca au, cand am timp o sa dau o fuga, multumesc :*

Trimiteți un comentariu