duminică, 10 noiembrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 13

     Buna, fetelor!
    Uitati ca Jurnalul lui Croco a ajuns si la episodul cu nr. 13. Acest numar este unul foarte norocos pentru Croco deoarece e ultima data cand e nevoit sa stea la taclale cu oglinda. Ieri (9.11.2013 - nu vreau sa uit data asta) i-am luat o perusiiicaaaaa!! E super frumusica si mi-e tare drag sa-i vad impreuna. Sper sa se inteleaga bine :)
    Revenind la Croco, in ultimele zile ne-am inteles foarte bine. Am descoperit de ce ma ciupea daca incercam sa bag mana in colivie. Era cam "indragostit" de leagan si incerca sa-l protejeze sau ceva de genu :)) Intr-o zi i-am luat leaganul si de atunci am fost buni prieteni. Mi-a invatat numele si ma intreaba deseori "ce face Carla?" sau ma pupa "pusi lui Carla". E un sentiment atat de placut sa-l auzi cum iti spune numele, v-am mai spus ca il iubesc pe Croco? :)
    In general seara incepe sa bolboroseasca singurel tot ce stie: pusi pusi, Croco, ce face Croco, ce face baiatu, da pup lui baiatu, pui mic, ce face Carla, da pup lui Carla, pusi Carla, combinatii din astea :) Intr-o zi a intrebat si "ce face bunica" si bunica era tare vesela cand a auzit.

    Ieri am facut si o mica sedinta foto...printre oje! As vrea sa ma ajutati sa aleg o coperta pentru pagina de Facebook a blogului, tot ce va rog e sa imi spuneti care dintre cele 3 poze de mai jos va place cel mai mult :)


    Am incercat sa-l filmez pe Croco cum vorbeste, dar parca stie ca-i filmat si nu palavrageste asa cum trebuie, dar macar l-am prins chiar in prima faza cum zice "pusi lui Carla" :))


     Cam atat pentru azi :) as mai avea o rugaminte la voi. Nu prea stiu ce nume sa ii pun micutei si mi-ar fi de mare folos cateva idei. Noi ne-am gandit la  Puiuța, dar nu stiu cat de ok suna, de aceea m-as bucura mult sa ma ajutati voi sa aleg numele ei.

Va pupam toti treeei! :*:*:* 
 Nu uitati sa-mi spuneti care poza va place mai mult si eventual sa-mi dati o idee de nume. Multumesc muuult!! :*

31 comentarii:

A treia poza este superba pentru coperta si e tare dragut cum sta si se uita in oglinda, nu se dezlipeste de ea :)) nu stiu ce nume ai putea sa-i pui, nu ma prea pricep la asta dar poate alte fete te pot ajuta :D

Vai de mine,mor!E atat de scump si ce frumos vorbeste cioculetul lui!Ai mei din pacate nu vorbesc nici unul dintre ei si nu sunt foarte prietenosi!
In privinta copertei si eu "pledez" tot pentru poza numarul 3!La numele fetitei nu ma bag,e grea decizia!

Fetita ar trebui sa aiba numele asemanator cu al prietenului ei. Poti incerca Croca, Crocuța, Pusi chiar, Cara, Crochina

Hmm... am avut si eu mai demult pasari, dar erau papagali. Si stiu sigur ca pe femela cea alba o chema Calypso. xD Eu recomand si Cipi, Cleo sau Cocolina. Asta asa, sa aiba aceeasi initiala ambii. ;))
Cat despre poza, imi place a 3-a. Te pup si un weekend frumos sa ai!

Prima imi place mult, cat de fain e ca vorbeste <3 Croco i-ar placea Coco sa se numeasca partenera lui? ;)

Adorabile fotografiile! A doua e favorita mea!:)
Croco e un papagal iubit si se vede asta, e fericit!
Nume pentru partenera lui: Nina, Mimi, Lara ...


Pup, Carla!
M-a inveselit postarea ta...


Ilda

Adorabil ca de obicei Croco.Sunt curioasa daca o sa mai vorbeasca, daca o sa mai invete alte cuvinte daca i-ai luat partenera. Nume partenera:Coca

Mortal Croco al tau. De abia astept sa-i vad si consoarta.
Tie ce-ti inspira cand o privesti? Asta ar trebui sa-i fie numele.
Referitor la poze, oscilez intre prima si ultima.

Ce tare.
Vai drag mi-e Coco al tau. :D
Eu la a mea i-am spus Bebis de la Bebina pentru ca si eu am luat-o de cand era mai mica.
Imi place a doua poza. :)
Pupici

Cred ca a doua poza e mai interesanta. Daca e sa alegem nume, i-as zice Cocolina :D

:))) ce tare e.


cred ca aleg a treia poza.

e super simpatic Croco :)
Imi place a treia poza.
Iar pentru numele partenerei :Kiki :)
Pupici :*

E dragut foc Croco si abia astept sa o vad si pe prietena lui.Mie imi place a doua poza, iar de nume nu stiu ce sa zic si eu ma decid greu in privinta lor .Important e sa-ti placa tie ;)

Croco e un dragut ca intotdeauna :) imi place a doua poza,eu i-as pune numele Iubi :)
pupici :-*

De-ar sta cateva ore la oglinda tot nu s-ar plictisi :))

Deci nici acum nu m-am hotarat ce nume sa-i pun :))))

Cred ca mi-ar placea Crocuta, dar ma mai gandesc o vreme :))

Ce fel de papagali ai avut?
Si perusii sunt tot papagali :) Problema mare cu numele, numai nu reusesc sa ma hotarasc :))
Pupici! :*

Ce stie Croco, lui i-ar placea orice, e fericit ca e langa ea :))

Acum e si mai fericit, are cu cine zbura :)
Ma bucur daca te-am inveselit :*
Mi-e tare greu sa ii aleg numele, sper ca saptamana asta sa ma hotarasc :D

Deocamdata vorbeste si eu cred ca va continua sa o faca :)
Sper sa invete si alte cuvinte. Te pup! :*

Duminica ai sa o vezi si pe ea <3 te pup!

Sunt tare dragut Bebis :)
Te pupam, draga Dee :*

Pe a doua am ales-o, multumesc :*

Multumesc frumos, Mada :* pup!

Nici acum nu i-am ales numele :)))
Duminica aceasta o vei vedea si pe eaaa <3 te pup!

Multumesc, Lucica :* exact acea poza am ales-o :)
Te pup!!

Eu aleg prima poza, pentru ca acolo se indreapta spre oje si se si vede in oglinda pensulei de la oja

offff il mananc intr`o zi daca ti`l prind <3 e adorabil <3
poza nr 3 imi place cel mai mult <3
cat despre numele "perusicei" as opta pt Cuca :D

Asa ii spun si eu in fiecare zi lui Croco, ca-l mamanc :))

Trimiteți un comentariu