joi, 4 septembrie 2014

Flormar 11 & Golden Rose Holiday 59


       Bunaaa!!

     Am fost plecata din localitate si din aceasta cauza n-am reusit sa mai scriu pe blog, dar azi vreau sa va arat unghiutele mele scurtate imediat dupa ce scapasem de admiterea la facultate. Mi-era dor de oja Flormar 11 si m-am gandit ca ar merge bine cu o oja texturata la inelar, GR Holiday 59 de pe www.cosmania.ro.
 
     N-am reusit sa pregatesc inainte de a pleca o postare speciala in care sa va anunt blogul a implinit 2 anisori pe 27 august, dar o sa ma revansez cu un mic concurs zilele astea, stati pe aproape :)

     Voi ce ati mai facut, pe unde ati umblat? Ce modele de unghiute ati mai purtat?

Va puuup!!!
 


13 comentarii:

La multi ani blogului tau!
Imi place mult combinatia de oje, favorita mea este cea texturata!

La multi ani! Ador oja de la GR. <3

oja de la Golden Rose e foarte frumoasa! <3 o am si eu, mi-ai amintit acum de ea :)

Draguta manichiura :)
La multi ani blogului ! :*

LMA! nice mani! un pic egalate unghiile , oricum sunt superbe :D

La cat mai multi ani de blog! :*
Foarte frumoase unghiutele tale. (acel rosu simplu nu ma incanta atat de mult...in schimb texturata e super)

Îmi place şi culoarea unghiuţelor, dar şi forma lor.

Te pup :*

http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

Ce dragalase sunt unghiile tale in culoare ciresii, eu le-am avut negre cu glitter de la essence si acum iar stau libere pentru ca nu-mi place cat fac treaba (conserve).

Scurte zici....aaaa???Sunt foarte feminine,imi place mult texturata GR!
Si nu in ultimul rand multi anisori inainte blogului <3

Eu la lungimea asta imi ocnsider unghiile lungi .La multi ani blogului !!!
Si ,era sa uit, cel mai important , imi plac ambele oje
te pup

LA MULTI ANISORI blogului draga mea!!!!
Imi esti foarte draga si ceea ce scrii citesc cu mare drag :*
doar ca de multe ori nu primesc postarile tale in e-mail :(((
ojele sunt minunate!!! :*

Imi plac unghiutele tale,iar texturata e the best :D.Dupa cum ne spuneai data trecuta,se vede ca ti-ai scurtat unghiutele,nu gluma :D (bine ca nu sunt singura care si le scurteaza prea mult din greseala :D ),dar tot sunt lungi si intr-o luna o sa creasca la loc ;).
La multi ani blogului,iar tie cat mai multa inspiratie :).
Pupici :*

Trimiteți un comentariu