luni, 11 noiembrie 2013

18. Purple nails (Manichiura cu water decals + capse + Golden Rose Carnival 14)

     Buna fetelor!
    Cea de-a 18-a tema a colaborarii noastre se numeste Purple. Am optat pentru o manichiura usor de realizat, dar care nu e simpla...adica oja si nimic mai mult. Sa vedem despre ce e vorba:


      Stiu ca aceasta se presupune a fi o tema de iarna, daaar...eu am trisat putin, sper sa nu va suparati. Am folosit 2 oje Golden Rose Rich Color pe care le puteti gasi si voi pe site-ul www.cosmania.ro la pretul 6,75 lei.

Golden Rose Rich Color 41


Golden Rose Rich Color 26


     Imi place faptul ca aceste oje au pensula groasa si poti aplica oja dintr-o singura miscare :)


     La inelar am optat pentru galben neon, oja fiind Orkide 703 (Multumesc Sorina si Catalina! :*)


     Apoi continuam cu aplicarea unui fluturas, este un tatuaj care se transfera cu ajutorul apei (water decal). Pe acesta il gasiti la Born Pretty Store, un site care comercializeaza produse pentru nail art si nu numai. Puteti gasi fluturasii alesi de mine aici. Nu uitati va folosind codul VHL91 beneficiati de 10% reducere (transportul este gratuit).



    Pentru unghiuta din mijloc am ales sa aplic un lac Golden Rose din colectia Carnival, nr. 14. Si acesta are o pensula lata la fel ca si ojele din gama Rich Color. Si pe aceasta il puteti gasi pe acelasi site de care v-am zis la inceput (cosmania.ro).


     Acum mai lipseste un mic detaliu, niste capseee. Am ales din carusel pe cele aurii si le-am lipit folosind lipiciul pe care il gasiti pe site-ul baff.ro (aici) la pretul de 3 lei, capsele sunt tot de la ei :)
    Lipiciul poate fi folosit atat pentru unghii naturale cat si pentru cele false. Puteti lipi strasuri, pietricele, ornamente din material plastis sau metal.



Sper sa va placa aceasta manichiura!
Va puuup!! :*




30 comentarii:

Hahaha ce draguta e manichiura si ce bine se vede galbenuuuul ;;) am vazut si sclipiciul acolo in postarea cu Coco:* ma bucur ca iti plac!!

foarte frumoasa mani a ta <3
potzi sa-mi spui te rog comanda de pe Born Pretty Store unde ajunge? Merci,Pupici

Da, da imi place mult manichiura realizata de tine si ojele folosite au niste culori foarte frumoase :*

Superba manichiura, iar mi-am luat-o in freza cu aplicatiile, arata extraordinar de bine, zici ca's pictate!

Superba ! Imi place fluturasul :)

Imi plaaaaaceeeeee!:D
Pupici, Carla!
Ilda

Imi place mult de tot manichiura! Toate elementele se potrivesc perfect!

Vai cat e de vesela si colorata manichiura ta :)

M-am topit,este fenomenala!Este vesela si plina de culoare iar combinatia de culori este foarte inspirata! :-*

ce superbe sunt ! Nici nu stiu care unghie sa zic ca-mi place mai mult :) Toate !!!
Fluturasul e tare dragalas :)
Pupici :*

foarte dragute,iar fluturasul e super ;) imi place combinatia de culori :)

Pupici :-*

Hi hi ;)) acum ma intreb si eu oare de ce iti aminteste? :))

Galbenul, galbenuuuuul...oare de la cine ee? ;;) :)))
Multumesc mult, te pupacesc :*:*

Ajunge la posta vamala.
Dar de data aceasta am primit-o direct in cutia postala deoarece erau doar 2 water decals :)

Pe mine ma inveseleste aceasta combinatie de culori :)
Te puup! :*

Uhhh, daca erau pictateeeee....nu mai aratau asa perfect :))))))

Si rezista foarte bine pe unghii :)

E simpatic micutul de el...in cautarea verii :D

Ma bucur mult ca iti placeeee :*

Si mie imi plac foarte mult, mereu mi-a placut combinatia mov-galben <3
Pupici! :*

Ihiii, multumesc mult, draga mea! :*

Prea vesela pentru vremea de afara, nu? :)))

Yeeeiii, ce mult ma bucur >:D< Multumesc mult :*:*

Iti multumesc tare mult, esti o scumpa! :*

Un fluturas perfect...fara chin :))) daca ar fi fost sa-l pictez...aoleu! :))

cea galbena cu fluturas este wowww , superba :D

Trimiteți un comentariu