duminică, 9 septembrie 2012

Pepene verde

     Acum 2 zile ma gandeam impreuna cu Catalina sa ne facem pe unghii modelul cu pepene verde si sa postam in acelasi timp. Ieri am pus aceasta idee in practica si cu o mica intarziere va voi arata rezultatul, dar nu uitati sa intrati si pe blogul ei, care desi se simtea rau a facut niste pepeni dragalasi.
     Si acum pozele:

 
     Si inca o poza cu unghiutele mele langa o felie de pepene (sau lebenita, cum imi place mie sa-i zic):

   
     Si nu in ultimul rand manichiura Catalinei:

CatalliNails
     Ce parere aveti de pepenasii nostri?

13 comentarii:

Vreau pepene,Carla!! Iam,iam

Ti-am taiat o felie, vii dupa ea? :))

Amandoua ati avut grija de detalii. :* Imi place ca ai facut si feliute pe unghii...deci,te mai asteptam cu colaborari! :*
A.L.E

Merci :* ma bucur ca ti-a placut ideea noastra.

super dragute!! <3 chiar mi e dor sa mi fac si eu modelul asta :X

sa mi creasca unghiile :)) mi s a rupt una in jumate..din carne :| si le am taiat pe toate super mici :(

Uf, da...ai dreptate :(

Trimiteți un comentariu