sâmbătă, 9 noiembrie 2013

17. Penguin nails (Manichiura cu oja texturata Golden Rose + model pinguin)

    Colaborarea Autumn & Winter Nail Art Challenge conceputa impreuna cu Ana Maria continua cu temele de iarna. Pentru inceput, eu si fetele care au participat la aceasta colaborare ne-am pictat pe unghiute cate un pinguin. Nu stiu cat de reusit este al meu deoarece ma uit la el si am sentimentul ca ii lipseste ceva, daaaar...vi-l arat asa cum e si imi veti spune voi ce ar fi trebuit sa modific, de acord? :)


     Pentru aceasta manichiura am folosit 2 oje frumoase pe care le puteti gasi la cosmania.ro. Pentru a fi la curent cu noutatile din lumea ojelor, va invit sa dati like paginii de facebook Golden Rose Romania.
     Pentru inelar am folosit o oja mata: Golden Rose matte velvet nuanta 101. Este un albastru care contine particule foarte fine de sclipici argintiu. Pentru celelalte unghiute am ales o oja texturata: Golden Rose Holiday nr. 71. Iubesc ojele texturate si aceasta mi se pare superba. Are o nuanta placuta de albastru si ne incanta privirea si cu sclipiciul care se vede foarte frumos.


      Pentru a ajunge la nuanta dorita am folosit 2 straturi. In poza de mai jos puteti vedea diferenta dintre un strat si 2 straturi. E chiar superba aceasta oja, n-am reusit sa-i surprind intreaga frumusete, dar va rog sa ma credeti, eu una am purtat-o cu mare drag.
      Sticluta are 11,3 ml si o valabilitate de 8 luni de la deschidere.

prima unghie - 2 straturi
celelalte 2 unghii - 1 strat



Lui Croco ii place oja aceasta, voi ce parere aveti despre ea? :)
Voi detineti oje texturate? Ce nuante va plac cel mai mult?


 Va mai las 2 pozici cu pinguinul meu. Va pup si va doresc un weekend relaxant! :*






17 comentarii:

Mi se pare cam tristut pinguinul tau :( Ojele sunt superbe

Da e simpatic rau pinguinul tau si foarte bine realizat.Si mie imi plac ojele texturate am trei :D

Tare dragalas pinguinul tau! Ce bine iti sta cu ojele astea, in special cea Holiday, arata foarte fain pe unghiutele tale!

Ce dragut este pinguinul ! Ojele sunt superbe ! :*

heeeeeee ce dragutz :)))))) <3 parca e putzin ingrijorat.....de ceva :))))))))) pupici <3

Ce draguta e manichiura, asa de iarna iar pinguinul e foarte simpatic :)

pinguinul e super dragut ! Mor dupa el :)

Cred ca e putin suparat ca afara nu e zapada... :D

Ma bucur mult ca-ti place de Pinguuu :) eu ma tot uitam la el si mereu aveam impresia ca ii lipseste ceva :))

Daaa? :X Multumesc muuuult!!
Ojele astea texturate vad ca arata bine pe orice unghiute...fie ele lungi sau scurte :)

Multumesc mult, Oana <3

Eu m-am indragostit de Holiday!

Il ingrijoreaza vremea de afara, e cam soare...el vrea zapada :))))
Te puup :*

Ma bucur ca-ti place de Pingu :* te pup!!

Yupiii, multumesc tare mult <3<3
Te pup!!

ce dragute sunt, ma uit la ele si imi vine imi minte iarna cu zapada si frig ;))

Dar vine si Craciunuuul :)

Trimiteți un comentariu