miercuri, 2 octombrie 2013

Unde ne depozitam ojele?

     Cand esti pasionata de unghiute iti doresti sa ai multe oje, de diferite culori. Te trezesti ca tot aduni sticlute oje si la un moment dat nu mai stii unde sa le pui. Ti se potriveste aceasta descriere? Mie cam da :D

    M-am gandit ca o idee buna pentru depozitarea ojelor ar fi o cutie. Prima cutie pe care am umplut-o repejor este cea verde. Am facut-o si cu separeuri din carton pentru ca ojele sa stea frumos aranjate pe randuri. Buuun, repejor a aparut si cutia roz (prima cutie din poza). Dupa aceea, tot primind oje de la Catalina, s-au adunat foarte multe. Le-am lasat in cutiile in care le primeam, dar in camera mea erau numai cutii. Am mutat toate ojele primite intr-o singura cutie, dar nu e ok pentru ca nu puteam sa le vad pe toate.


      Cutiile sunt o buna solutie daca nu ai foarte multe oje. Totusi, daca ai un loc in care sa pui cutiile, ai putea sa ai mai multe fara probleme. Eu nu am reusit sa gasesc un spatiu pentru a depozita cutiile si stateau la vedere, cam urat...
 
     Ei bine, sunt foarte bucuroasa sa va anunt ca acum nu imi mai tin ojele in cutii. Noua mea metoda de le depozita o veti afla intr-o postare maine...deeeci stati pe aproape :* va pup!

    [Later edit]: Bine...tocmai mi-am amintit ca pe langa cutii mai era si o punguta cu oje :))

Voi cum va depozitati ojele?


25 comentarii:

Abia astept sa vad :) poate ma inspir :)
Acum le am in 2 cutii de plastic si au un loc special in dulap. Pupici :*

Wow ai ceva :), eu sunt copil mic pe langa tine, mic de tot, abia astept sa vad noul loc de depozitare ;)

Si eu le aveam in cutii si le-am pus intr-o cutie mare pentru cizem, dar ma batea gandul intr-un timp si unul din ala pentru sosete sa le pun

eu am o cutie de plastic in care le pun :)

Eu nu am loc pe/in dulap. :))
Asa ca le-am pus intr-un fel de portfard maaaare. Dar deja nu mai incap, imi trebuie doua.
Am si o cutie mai mica in care le tin pe dulap, pe cele pe care le folosesc cel mai des. :)
:*

Eu le depozitez intr-o cutiuta . Am putine :D 15 oje .

Si eu tot la cutii apelez. :)
Pupici

Tot in cutii le tin si eu..sunt curioasa ce idee ti-a venit!

Cand am avut primele 2 cutii era fain, aveam un loc perfect pentru ele...dar dupa ce au mai aparut si alte cutii, nu mai aveam unde sa le pun :D

Multumesc, te pup si eu! :*

Ohhh, mi s-a parut o idee tare buna cu sertarul tau de sub pat, salivam si eu dupa un asemenea sertar :)) bine ca am rezolvat problema...in cele din urma :D

Hehe, esti super simpatica ;)))
Ai vazut ceva interesant pe ebay? :)

Si eu am zis ca imi iau din ala pentru sosete, dar am plecat la mare si cand m-am intors am uitat :))

Cred ca daca ne-am lua o valiza am rezolva problema :))

Nu-s chiar asa putine :)

Cutiute si iar cutiute ;))

Cutiile ne salveaza pe toate iubitoarele de oje ;))

Trimiteți un comentariu