miercuri, 2 octombrie 2013

O noua descoperire: Aoro - produse cosmetice si parfumuri

      Azi vreau sa va prezint un site pe care l-am descoperit recent, dar care mi-a atras foarte mult atentia. Aoro.ro se numeste, aici puteti gasi parfumuri si produse cosmetice. Aruncand o privire pe site, puteti observa ca este bine organizat, fiind structurat pe categoriile urmatoare: Parfumuri, Ingrijire ten, Ingrijire corp, Machiaj, Ingrijire par, Igiena dentara, Protectie solara si desigur Promotii si reduceri unde puteti vedea promotiile active sau lichidarile de stoc.


       Ce imi place la acest site? Varietatea de produse. Puteti gasi produse ale multor branduri, atat produse "de lux" sa zicem asa, cat si produse foarte accesibile ca pret. Va dau doar cateva exemple din cele mai cunoscute: Bioderma, Bourjois, Eucerin, Garnier, Chanel, Kallos, L'Oreal, La Roche-Posay, MAC, Max Factor, Maybelline, Nivea, OPI, Rimmel, Vichy, etc.

      Puteti gasi chiar si produse Avon, atat parfumuri cat si cosmetice. Cercetand mai atent site-ul, am gasit chiar si produse Hello Kitty, ziceti ca nu sunt super simpatice!



       Un produs care mi-a atras atentia este Tangle Teezer. Aceasta perie de par ma tenteaza de foarte multa vreme, am vazut ca acum sunt la promotie culorile negru si roz (37 lei), restul fiind la pretul de 43 lei. Mie mi-ar placea una in doua culori :)




      Am mai vazut o chestie draguta la acest site. La fiecare produs cumparat, puteti sa va alegeti un mic cadou. Iar daca va inregistrati pe site, beneficiati de oferte speciale!

     Un alt avantaj e ca putem plasa comenzi atat online, cat si telefonic.




      Livrarea produselor comandate de pe site se face prin curierat rapid, aceasta taxa de transport fiind 15 lei.

     Plata se poate efectua prin 3 modalitate:
- numerar la livrare
- prin transfer bancar
- plata prin card

Voi ce parere aveti despre aoro.ro?
Ati plasat vreodata o comanda la ei?


3 comentarii:

nu am plasat nici o comanda la ei, dar ma uit de mult pe site-ul asta, si mai ales la parfumuri, imi place ca pentru fiecare e detaliat ce arome are.
Si pe mine m-a tentat peria asta, de cand am vazut-o prima data prin filmuletele de pe Youtube , apoi a aparut si pe la noi. Stiu ca la inceput era 50 ron, acum e mult mai rentabila.
Poate o sa comand si eu ceva ...ca sunt intr-o perioada in care tot imi vine sa cumpar cate ceva :))
Pupici :*

Eu de ceva timp, numai de la ei imi achizitionez produsele cosmetice.Sunt super ofertele lor si imi place ca au absolut de toate!

AL doilea review la acest site pe ziua de azi :)) primul a fost neutru spre negativ si facut de profesoara de religie , air al doilea e al tau .
Stiam de site , nu am comandat niciotada de la ei ,dar intram din plictiseala.

Trimiteți un comentariu