joi, 31 iulie 2014

Gel pe unghii + oje Golden Rose


      Printre noutatile acestui an se numara faptul ca m-am apucat de pus unghii cu gel. Desi fac asta de cateva luni, nu v-am spus nimic pana acum deoarece imi doream sa va arat intr-o postare manichiurile realizate, dar (dupa cum sititi) nu prea am avut timp de blog. N-o sa va arat nici azi ce unghii am pus pana acum deoarece trebuie sa va arat mai intai unghiutele mele, ca nu le-ati mai vazut de mult :) De data aceasta le veti vedea putin schimbate deoarece mi-am pus gel pe ele (sunt unghiile mele naturale, doar ca au gel deasupra). La sfarsitul lunii mai, inainte cu 2-3 zile de banchet am reusit sa-mi rup o unghie la mana dreapta. O lovisem tare de imprimanta si s-a rupt din carne, ca de obicei! Fara sa stau pe ganduri am zis ca imi voi face constructie cu gel. Am construit unghiuta, le-am dat pe toate cu oja rosie (ati vazut unghiile mele de la banchet aici) siii...ce am observat eu? Oja rezista super bine aplicata peste gel. Nu mult a durat pana am hotarat sa imi pun gel pe toate unghiutele, he he :)

     Iata prima manichiura cu oja aplicata peste gel:



      Am folosit ojele: GR Galaxy 13 si GR Jolly Jewels 111. Nu stiu daca e cea mai ok combinatie, dar mie mi s-a parut o manichiura potrivita pentru vara :D
      Ojele Golden Rose se gasesc pe site-ul www.cosmania.ro unde puteti gasi diverse oferte pentru aceste produse.

      Ce ziceti? V-ar placea sa vedeti ce unghii cu gel am facut pana acum?



Păreri:

20 comentarii:

Îmi place manichiura tare mult.

Ştiu cât de nasol e să ţi se rupă unghiile din carne...am păţit-o şi eu şi a trebuit să aştept luni de zile să se refacă.

Te pup :*

http://justbeautyblog.blogspot.ro/

Bună,
Vino și ia gratuit Imagini Mișcătoare Gif foarte frumoase pentru blog (ape curgatoare, flori, animale, peisaje, oameni, etc.) și pentru Telefonul Mobil.
Colțișor de Rai
Animated Gif Free
Te aștept cu drag,
Valy

Foarte frumoase Carla <3.Bine ai revenit

Foarte frumoase , ma tenteaza si pe mine sa invat sa pun unghii cu gel :3

Foarte frumoasă combinația! Mi-am pus și eu gel o perioadă și într-adevăr, oja parcă rezistă la nesfârșit! :D Eu am decis totuși să-mi las unghiile mele naturale, nu prea mă pasiona pusul unghiilor.. doar partea cu pictatul mă pasionează. :))
Eu aș vrea să văd ce unghiuțe cu gel ai mai făcut!
Pupici :*

wow! Ce naturale par unghiutele, as fi zis ca i gel.
Super combinatia de oje <3

Foarte frumoasa combinatia de oje, iar unghiile tale cu gel arata foarte sexy!

Ce dragute sunt, mie imi plae combinatia aleasa ;)

Ma bucur ca iti place manichiura!
Mie aproape mereu mi se rup din carne, foarte rar s-a intamplat minunea sa se rupa doar putin din ele :)))
Pup :*

Multumesc mult, draga Oana! :*

Paai? Ce mai astepti? :)

Hi hi :) cat de curand o sa postez si unghiile cu gel
Te pup! :*

Pai..sunt unghiutele mele doar ca au gel deasupra :)

Iii, multumesc mult! :*

Merci frumos, Rita! :*

Trimiteți un comentariu