luni, 14 octombrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 11

    Ultimele doua saptamani au fost un pic cam ciudate in ceea ce priveste relatia mea cu Croco. El devine din ce in ce mai simpatic rostind diverse cuvinte, dar problema e ca ma ciupeste. Nu mai vrea sa iasa din colivie, trebuie sa il scot eu...Probabil e de la vremea de afara, probabil e suparat ca nu ii mai acord foarte mult timp asa cum era obisnuit cand era vacanta sau...nu stiu. In ultimele 3 zile am inceput sa facem progrese, dar stati sa vedeti de ce!

     E seara, pregatim cina. Bunica mea curata niste usturoi pentru mujdei si Croco numai nu o lasa in pace. Ea ii zice "Croco nu e voie la usturoi", dar el numai nu se astampara. La un moment dat, Croco ciupeste putin din usturoi. Ce s-a intamplat? A fost super amuzant, Croco se scutura, dadea din cap, isi freca ciocul de toate cele, isi zburlea penele intr-un hal...Doamne, ce am mai ras de el! Si ne-am gandit ca trebuie sa folosim usturoiul ca "arma" impotriva lui :)) Perusii au voie sa manance usturoi, deci nu e o problema daca mai ciupeste din el. Sa va spun si cum folosim aceasta "arma". Inainte ii deschideam usita, bagam mana la el, sarea pe mana mea sa iasa repede afara. Ei, daca acum nu mai vrea sa iasa afara, desi i-am lasat usita deschisa ore intregi, folosim usturoiul. Am luat un catel de usturoi, l-am pus pe o scobitoare si m-am dus cu el la Croco. Nici n-a fost nevoie sa ma apropii prea mult de el, ca deja sarea ca ars prin colivie si dupa cateva secunde o zbughea afara :)))


     Va mai amintiti raftuletele mele pentru oje? Atunci cand am mutat ojele din cutii pe rafturi, desigur ca m-a ajutat si Croco. A fost munca grea, nu stiu ce ma faceam fara Croco cu care ma luptam sa nu imi dea vreo oja pe jos :))
     In cutie, pe cutie, printre oje pe masa...Croco era peste tot :)

     
    Si ca tot v-am zis la inceputul postarii de vorbit, trebuie sa va dau mai multe detalii, nu? Daca in ultima postare va aratam cum micul meu perus spune "pusi", mai nou vocabularul nostru se imbogateste. Dupa acel "pusi" a urmat sunetul pe care il face aparatul foto atunci cand focalizeaza, si pe ala l-a copiat Croco si zau ca nu-mi dau seama cand. Uneori radem de el "ia mai scoate bateriile din aparatul foto, nu auzi ca face poze de unul singur?" :)) Bun, dupa acest sunet, saptamana aceasta a inceput cu "ce faci pusi", "ce face baiatu", apoi si-a rostit numele...si nu mult a fost pana sa se intrebe pe el ce face. E amuzant sa il aud spunand "ce faci Croco". Uneori spune doar "ce faci", eu ii raspund...dar el tot intreaba "ce faci, ce faci, ce faci", "offf, mai Croco, abia ti-am spus...uiti de la mana pana la gura".

Va pupam, "pusi, pusi"! :*
O saptamana frumoasa!!

12 comentarii:

Ce tareee, il ador pe Croco, cata veselie trebuie sa fie in casa ta... :)

VintageLook

Vorbaret, asa-i? ;)) Sa creasca mare!

:))) Mi-l imaginez imitand click-ul aparatului foto!
Momentul cu usturoiul mi-a amintit de o replica dintr-o poveste pe care mi-o spunea bunica: "terciule, nu sari in mine, ca sar si eu in tine!" (povestea unui biet si naiv soricel )...


Vei rade dar avem un elev in scoala pe care-l alintam Oco; intr-o zi l-am strigat... Croco!:))


Pupicei, Larisa!
Ilda

in curand o sa ai o intrega conversatie cu el :)

Se vede ca Croco devine "baiat" mare si vorbaret :)
pupici :-*

E extraordinar sa ai un animal de companie, cel putin un perus ca si Croco e super :X
Te pup!

Tre sa-i luam si o gagica :)))

Hihihiii >:D< ma bucur enorm ca iti plac aceste postari, te pupam :*

Aoleu, Croco te-a vrajit si acum te face sa ii pronunti numele :))) ha ha ha!
Pupici!

Daaa, creste baietasu si ma surprinde ca asa dintr-o data a inceput sa zica mai multe chestii :)

Pai...in ultima vreme nu mai e asa neastamparat :( nu stiu ce are de nu prea vrea sa iasa din colivie...

Trimiteți un comentariu