marți, 15 octombrie 2013

11. It`s Time for Red & Black (Manichiura cu rosu si negru)

        Va place combinatia rosu-negru? Atunci va veti bucura deoarece colaborarea noastra Autumn and Winter Nail Art Challenge continua cu tema:  It`s Time for Red & Black!



    Pentru realizarea acestui model am folosit:
- oja Alix Avien 220
- oja Orkide neagra cu pensula subtire pentru nail art
- strasuri negre (din caruselul de la Depozitul de frumusete)
- sclipici hexagonal



Sper sa va placa acest model, e chiar usor de facut :)
Va pupacesc!!




29 comentarii:

Pentru mine, unghiile tale au o eleganta devenita proverbiala!:)
Pupici!
Ilda

Ce frumoase sunt!!!<3
Imi place aceasta combinatie!

arata tare bine, si intotdeauna combinatie rosu-negru e superba !

Ce frumos ti-au iesit unghiutele ♥ imi place cum ai combinat culorile ;)

Opa, ce unghii elegante avem!

Vaaai, uite cum ne-am sincronizat! :) Si eu in weekend am ales aceeasi imbinare cromatica, insa eu am optat pentru unghiute degrade. ;))

Foarte frumoasa combinatia :)

superba manichiura! Ador modelul de pe inelar!!

Daaa, l-am folosit destul de des :)

Wow, esti o scumpa, Ilda!! Multumesc din suflet, te pupacesc! :*

Ma bucur mult ca iti plac :*

Se pare ca nu avem cum sa dam gres cu o manichiura la care folosim rosu si negru :)

Multumesc frumos, Rita :* te pup!

Ce draguuut!! Hmmm...degrade cu rosu si negru...asta n-am incercat, de trecut pe lista :))

Ma bucur mult ca e pe placul tau :*

Ce model elegant avem aici! Place la mine. :D

Hihi, ma bucur ca place la tine ;)) :*

Trimiteți un comentariu