miercuri, 9 octombrie 2013

Azi imi plac...spiralele cu branza :)

    Buna!!
    Ce ziceti de niste postari de tipul "Azi imi place..."? Sa va arat ce-mi place mie, mancare sau alte lucruri...pentru azi am mancare :))
    In general bunica imi facea spaghete cu cascaval si le mancam cu ketchup, dar anul acesta am devenit o fana a unui alt sortiment de paste: spiralele. Sunt tare usor de gatit. Mai intai le fierbem, intre timp intr-o tigaie prajim niste slaninuta taiata patratele mici. Dupa ce spiralele s-au fiert, le mutam in tigaie peste jumarute.Adaugam branza (noi le facem super branzoase, bunica zice "ori au branza, ori nu au" :)) ) si amestecam sa o imprastiem uniform. Dupa ce s-a topit frumos, dam buzna asupra tigaii, ne umplem farfuria de cateva ori si ne oprim din mancat cand simtim ca explodam :)) da, cam asa am facut azi. Ador spiralele cu branza, sunt super usor de facut si foarte rapid!

Voi ce fel de paste preferati si cum le gatiti?



P.S.: Scoala imi cam fura din timpul liber, de aceea voi mai apela din cand in cand la astfel de postari rapide. 
Sper sa va placa :) 
Va pup!!
   

27 comentarii:

Pai bunica ta are dreptate ,o ri cu branza ori fara :))
Citind postarea mi-am dat seama ca nu prea manac paste sarate cu branza in schimb le devorez pe cele dulci

:*

Mmmm, eu le ador pe cele sarate, sunt super gustoase :X:X alea dulci nu le mananc deloc :))

mmmmmm bun bun shi eu vreau :))))

Mare dreptate are bunica ta ;) si eu sunt la fel :D ,

Iubesc spaghetele :X Am o reteta pe care o pregatesc aproape in fiecare saptamana :D In general le mananc cu cascaval sau cu branza feta, cu cat mai mult cu atat mai bine haha :D

eu am o placere imensa: paste cu pesto genovese + o tona de ketchup pe deasupra! Prietena mea imi zice ca ketchup-ul strica gustul sosului, iar daca m-ar vedea un italian mi-ar rasturna farfuria in cap :))

eu nu prea ma omor dupa cele cu branza dar imi plac mult cele cu sos de rosii

si eu gatesc paste destul de des, de cele mai multe ori le fac cu carnaciori+sos rosu, sau cu smantana de gatit+muschi file (carbonara style) :)

Si eu fac din astea cu branza dar fara slaninuta,doar spirale,branza de vaci si zahar.Sotului meu ii plac dar cu nuca...spirale,nuca macinata si miere de albine

Pastele sunt usor de gatit indiferent de forma. Cu branza le gatesc si cu putin unt, cu zahar doar daca nu este branza saratica.

mie nu-mi plac pastele :D , oare mai e cineva ca mine :))
Nu-mi plac de nici un fel, nici lasagna macar :D
Cand eram mai mica am mai mancat macaroane cu pesmet, dar arat :D

Mmmm, mi-a lasat gura apa!!!
Am tot spus ca iau si eu spiralate de-astea...


Eu fac Penne rigate cu piept de pui, ciuperci, bacon, rosii in bulion, mozarella! La cuptor! Astea-s favoritele!


Pup!
Multumim pentru inspiratie!
Ilda

Si eu le mancam cu cascaval, imi placeau mult la inceput, dar acum mi se par mult mai gustoase spiralele :X

Din ce este facut acest sos?

Vaaai, eu sunt moarta dupa ele! Sa vezi ce burtica fac dupa ce le mananc, pur si simplu nu ma pot opri :))

Mmmm, sunt bine, n-am incercat asa pana acum dar as vrea :)

Mie imi plac cele sarate, iar jumarutele dau o savoare...mm :X:X

Intr-adevar, simplu si gustos! :)

Nici prietenului meu nu-i plac, dar nu pot deloc sa va inteleg :))) sunt asa buneee!! :X:X

N-am incercat Penne rigat, dar zau ca m-ai facut sa salivez :)))
Te pup! :*

Busuioc, ulei de masline, muguri de pin, pecorino romano(branza de oaie tare), usturoi.

Imi plac spiralele cu branza mult, dar le fel de mult si cu nuca sau pesmet sau cu boia :) daca ne referim la paste facute rapid :D

Trimiteți un comentariu