joi, 10 octombrie 2013

Bluza Bershka de la Kurtmann

      Buna, fetelor!
      Va amintiti ca in postarea cu sacosa Bershka ati putut zari un tricou Stradivarius pe care vi l-am aratat mai in detaliu aici, dar si o bluza Bershka. Azi a venit randul sa v-o arat si pe ea.
      Mi-am facut curaj (cu greu) sa va arat aceasta bluzita de la Kurtmann intr-o mica tinuta. Sper sa nu aruncati cu prea multe rosii in mine :))))


      Aceasta bluza este din vascoza (70%) si nailon (30%). Culoarea bluzei este roz inchis, nu stiu de ce in poza de mai jos apare altfel...la mine in calculator apare normal, iar pe blog diferit, cred ca blogger ne face feste din cand in cand :))
     Marimea este M, dar cred ca imi venea si un S :)
     Am ales sa port aceasta bluzita cu niste colanti de culoare turcoaz inchis. In picioare am luat o pereche de ghetute negre cu tinte de la Deichmann.




Astept cu drag parerile voastre legate de bluza/tinuta.

Va pup!!
Inca putin si e weekeeeenddd, hihi! :)


56 comentarii:

Esti o scumpica!! Imi place culoarea bluzitei!

De ce sa aruncam cu rosii in tine cand esti o scumpete de fata! Imi place foarte mult tinuta si pulovarasul, dar si ghetutele! Sunt dementiale! :*

it sta super <3 imi place bluzita <3

bluzita e draguta, eu insa as fi optat pentru s, prefer sa fie mulata :D
dar ghetele!!!!! le ador!! <3

Esti tare dulce, dar tu sti ca imi place mult de tine :* Imi place mult tinuta si iti sade bine :* PUP!

Nu stiu de ce iti faci griji!
Imi place culoarea bluzitei! Marimea ei imi pare cea potrivita, din unghiul in care poate fi privita!
Foarte tari ghetutele tale!


Pupici, frumusico!
Ilda

foarte frumoasa bluzita.. dar imi plac si pantalonii tare mult
te pupacesc!

Iti sta super, pacat ca ai pus asa putine poze ;) iar papucii sunt bestiali

Nu aruncam cu rosii in tine pentru ca arati foarte bineee!! la fel si tinuta ;))

Imi place tinuta, iar bluza e chiar foarte interesanta ;)

Bluzita e draguta .Imi place tinuta .
Dar .. ador ghetele :X:X:X

Sa mai faci astfel de postari! Tinuta e tare draguta!!

e foarte frumoasa tinuta imi place bluzita mai astept postari de genul, pupici daca se poate mai vreau si retete

Bluza este superbă...cred că mi-o voi comanda și eu :*

Oh Carla WOW!
Ne place bluzita si ne place de tine!
Sa mai faci postari de acest gen!
Pupici

Imi place de tine, dar de ce nu faci poze mai aproape, sa te vedem mai bine? :P
Am vrut si eu sa comand bluza asta... am luat altceva si am facut retur pentru ca din cauza modelului era foarte larga :D

Imi plac tare mult outfiturile de toamna colorate si al tau e perfect :) Ghetutele clar sunt vedetele tinutei, sunt superbe! Imi place tare mult tinuta :*

imi plac toate componentele tinutei, dar trebuie sa recunosc ca preferatele mele sunt ghetele :).

iti vine super!
si, curaj, mai fa postari d-astea ca ai inceput bine :D

Foarte draguta tinuta,bluzita,ghetele si colantii...esti foarte draguta :)
pupici :-*

imi place mult culoarea , iar tu arati foarte bine!
PS. I love the boots :x

O tinuta minunata, imi place cum se imbina piesele si arata frumos, iar tie iti sta bine in aceasta tinuta. Imi plac ghetutele foarte mult :)

Multumesc, Catuta :* te pup!

Ohhh, multumeeesc >:D< intotdeauna esti o scumpa!

Multumesc tare mult, Elisa :*

Da, si eu ar fi trebuit sa aleg S :( data viitoare...

Multumesc, scumpa mea >:D< intotdeauna ai fost o draguta :* te pup!

Hihi, multumesc mult, Ilda :* voi imi dati curaj!

Multumeeeesc, te pup!! :*

Data viitoare incerc sa pun mai multe, incerc... :)))
Multumesc, te pup :*:*

Uuuu, ma faci sa rosesc :D multumesc mult, mult!! :*

Daa? :X Multumesc mult :*

Daaa, si eu iubesc ghetutele :X te puuuup!! :*

Cam greu, dar o sa incerc...macar una :)))

Te pup!

Multumesc mult, Ela >:D<
Sa stii ca am 2 retete care asteapta de ceva vreme sa le scriu, am pozele facute dar lipseste textul :)))

Iiii, multumesc din suflet >:D< te pup!

N-am mai vazut-o acum pe site, dar poate gasesti ceva asemanator :)

Daaa? :X Uiii, ce ma faceti voi sa rosesc!!!
Multumesc tare mult, Dee >:D<
Te pup! :*

Gata, gata, data viitoare fac si poze mai de aproape :))
Imi pare rau ca nu ti s-a potrivit bluzita, mie mi-e destul de greu pana ma hotarasc sau dau o comanda online...ma gandesc ca poate nu mi se va potrivi marimea :( am patit-o de cateva ori, ar trebui sa invat sa le aleg mai bine :D

Multumesc mult, mult, mult >:D< te puuup!!!

Ghetutele sunt tare dragute si comode, multumesc :)

Multumesc mult, Raluca >:D< chiar imi dai curaj, te pup!

Multumesc mult, Madalinaaa :*

Multumesc din suflet, Lucica >:D<
Te pup si eu!

Iiii, merci, merciiii :*:*
Si eu iubesc ghetuteleee ;))

Multumesc frumos, se pare ca ghetutele au fost favoritele acestei postari, hihi ;)))

Esti tu o draguta >:D< multumesc!
Te puuup :*

Trimiteți un comentariu