marți, 8 octombrie 2013

9. Autumn Colors (Manichiura cu capse)

    Intr-o zi calduroasa din luna iunie mi-am facut unghiutele cu o oja gri. Imi placea tare mult cum se vedea pe unghiute, dar era totusi vara...parca nu ma simteam bine cu aceasta culoare pe unghii cand afara soarele straluceste vesel. 
    
    Acum soarele ne bucura din ce in ce mai putin, cand avem parte de putina caldurica suntem tare vesele...cel putin asa am fost eu ieri, a fost superb afara, nu m-am putut abtine si am iesit din casa sa ma bucur de caldurica jucand badminton :) 

    Ei, si daca tot e toamna...cum v-am zis in aceasta postare, trebuie sa folosesc mai des oja mata gri Peggy Sage Misty Mat 319. Saptamana trecuta ati vazut aceasta oja aici impreuna cu catifea gri si roz neon. De data aceasta va arat o combinatie cu oja alba si...capse! Sa vedem ce a iesit:




     Capsele sunt de la KKCenterHk. Puteti folosi codul sunafterstormblog pentru a beneficia de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014).
    

Deeeci...cum vi se par unghiutele? :)




25 comentarii:

Mi-era dor de unghiile tale perfecte! Imi place absolut tot. Si culoarea si capsele acelea micute care se vad asa frumos. :*

Ce capse faineeeee:x Si iar le-ai combinat super!!:*

Ce dragute sunt :X , plus ca ai avut o mega rabdare sa asezi capsele, asa ca bravo :*

ce frumoase au iesit! Cat rezista aplicatiile studs pe unghii?

Eu, sincer, nu cred ca m-as descurca cu asa unghiute lungi..insa ale tale sunt superbe si modelul e tare dragut :)

Modelul manichiurii este asa de elegant si frumos :)

au iesit super !
Nu pot sa nu ma minunez de fiecare data cand iti vad unghiile atat de lungi si superbe :) :X

Multumesc tare muuult <3 <3
Te pup!!

Multumesc mult, sa stii ca nu dureaza chiar asa mult :)

Multumesc :*
Din pacate nu am purtat prea mult manichiura ca sa observ si cat rezista :(

Multumesc mult, Claudia :*
Acum le-am taiat, sunt foarte, foarte scurte, dar mai am cateva modele facute in avans :D

Ma bucur ca e pe placul tau, Macy :)

Ma bucur ca-ti place :* pup!

Ohhh, multumesc!! Din pacate nu le vei mai vedea prea mult asa lungi :(

Daaa?
Wow, multumesc!! Ma bucur enorm sa aud asta :)

Multumesc mult, Monicutza :*

imi place la nebunie cred ca o sa ma inscriu si eu la cateva teme :)

Da, da, da, daaaa :X:X te asteptam si pe tineee!!! :*:*:*

Trimiteți un comentariu