miercuri, 12 iunie 2013

Neutral (The Polishes Challenge)

      Ne reintoarcem la colaborarea de miercuri, The Polishes Challenge. Pentru tema de azi trebuie sa folosim oje in culori neutre, iar eu am ales una gri mata.


      Oja folosita este Peggy Sage MistyMat 319. Am mai folosit-o cand mi-am facut unghiutele de catifea, dar am zis ca e prea frumoasa sa nu v-o arat si asa...pe unghiute lungi. Chiar ma uitam la postarea cu velvet nails si am ramas uimita cat de frumos mi-au crescut unghiutele <3 Legat de oja, va spun ca in realitate arata super, super, super! La toamna cu siguranta o voi purta mai des :)




Dar acum sa vedem si celelalte manichiuri in culori neutre, nu? :)

36 comentarii:

Ce format frumos ai la unghii, iar nuanta ojei e tare draguta :)

Oh woow arata super nuanta. :)
Pupici

ce unghii lungi ai ... imi plac :)

Arata minunat oja pe unghiile tale perfecte! Ador forma lor. Te pup.

Se vede foarte faaain! Dar de ce e spatiul ala asa intre cuticule si oja!?

Oja e superba si ce sa mai zic de unghiutele tale care au crescut asa de mult, sunt foarte frumoase

vai ce faina e nunata <3

http://deyutza87.blogspot.ro

Foarte faina nunata ojei!

Superba nuanta. Imi place tare mult cum se vede pe unghii. Pupici !

Wow, ce unghii frumoase ai! Iar nuanta ojei imi place mult, mult. :)

Foarte draguta nuanta, imi place cum se vede pe unghiutele tale ;)

Daca si tu te miri de unghiutele tale, iti dai seama ca eu sunt : )~~~~~~~~~!!! <3

Ce nuanta superba!! Eu habar n-am pe unde sa gasesc ojele astea :)

Foarte frumoase unghii si nuanta imi place! xo

Ma bucur mult ca-ti plac unghiutele mele >:D<

Daaa, se vedea tare frumos pe unghiute :X

Tot spun ca le scurtez, dar nu ma indur decat la jumatate de mm :))

Nu-s chiar perfecte, dar ma bucur sa stiu ca iti plac :*

Pai...in realitate nu se vedea asa de tare :)) incerc sa ma obisnuiesc sa nu mai aplic oja pana la cuticule, dar mai am de lucrat :D

Daaa, eu chiar am ramas uimita ce mult au crescut :X

Multumesc mult, Nicoleta! :)

Ihi, chiar e, pacat ca soarele de afara nu m-a lasat sa o port mai mult :))

Daa, ai dreptate, imi place si mie tare mult :)

Si mie mi-a placut tare mult cum arata pe unghiute, mai ales ca e si mata :X te pup!

Daaa, e frumoasa rau, doar soarele de afara o respinge :))

Multumesc mult, sunt tare incantata ca rezista si nu se rup :)

Multumesc frumos, Rita :*

Hehe, asa cand ma uit la ele nu ma mir, dar cand dau de o poza mai veche woooow!! :))

Nici eu nu le-am vazut, aceasta e primita cadou :)

Multumesc, eu am fost tare incantata de cum arata oja asta mata pe unghiutele lungi :)

Hi!

Your manicure turned out wonderfull.
I have a question. I'm participating this challenge and from the begining I've put links to your blog, but I haven't see that you've did the same with my blog?

My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

Bye,
Illy

i'm in love with your nails <3

Hi, Illy :)
I participate at this challenge with some romanian bloggers and I didn't know that you also participate...
Thanks for the comment :* kisses!

Hihi, esti o draguta :* merci!!

Trimiteți un comentariu