marți, 29 octombrie 2013

15. Halloween - Your Choise (Vampire nails - manichiura cu colti de vampir)

    Buna, fetelor!
    Am ajuns la cea de-a 15-a tema a colaborarii si va voi arata inca un model de Halloween, ultimul de anul acesta. La inelar am incercat sa pictez coltii unui vampir, dar nu prea mi-au iesit cum imi imaginam :)) iar pe celelalte unghiute...curg cateva picaturi de sange!



Ce parere aveti de manichiura de azi?


     Siii...daca va face placere, m-as bucura sa ma sustineti cu un like pentru aceasta manichiura AICI. Multumesc anticipat! :)
Va puuup!!



22 comentarii:

Ambele manichiuri imi plac, te-am votat, mult succes :***

Prima imi place ca model ca poate fi purtata fara sa te duca cu gandul la sarbatoarea asta :)

nice nails <3

NEW POST :)
fantasyfashioned.blogspot.de
xoxo ♥

amandoua sunt foarte dragute :) un like si de la mine :-*

Ce bine au iesit picaturile de sange :)
Te-am votat. Succes !

Ti-au iesit extraordinar de bine, imi plce mult modelul la care te-ai gandit :*

Mie imi place cum ti-au iesit :) Sunt dragalase

Multumesc mult, Lucica :*

Trimiteți un comentariu