luni, 28 octombrie 2013

50 de lucruri despre mine

    Cred ca a trecut aproape jumatate de an de cand Alina m-a tag-uit, abia acum am reusit sa scriu aceasta postare in care sa va dezvaluiesc 50 de lucruri despre mine. M-a speriat numarul 50, dar am zis ca daca incep sa scriu, se vor aduna incet dar sigur cele 50 de lucruri. Sa vedem:

1. In general sunt o persoana calma, dar si cand ma enervez...nu vreti sa vedeti cum fac :)) Ok, nu stiu de ce am inceput fix cu asta, dar...sa continuam :)
2. Zodia in care m-am nascut (taur) spune despre mine ca sunt o persoana incapatanata, total adevarat!
3. Sunt optimista si chiar daca uneori gandesc negativ, in adancul sufletului simt ca totul va fi bine.
4. Iubesc blogul si tot ce tine de el, va iubesc pe voi si imi doresc sa nu renunt niciodata la acest coltisor in care pot sa va arat tot ce imi place.
5. Imi place cifra 5, v-am mai zis? :D Da, da, v-am mai zis...sunt nascuta in 15.05.1995, stiu, stiu si pe asta v-am mai zis-o :))
6. Intotdeauna mi-am dorit un animal de companie, o pisicuta, un iepuras, ceva...acum il am pe Croco cel simpatic si sunt bucuroasa ca in sfarsit mi s-a indeplinit dorinta.
7. Ador sa-mi fac unghiutele, sa vi le arat voua, dar parca nu ma incanta sa le port. Daca am un model care imi place foarte mult, ajung sa ma chinui prin autobuz sa stau cu unghiile la vedere, sa mi le observe cineva :)) Nu stiu cum se face, dar cand am un model banal, toata lumea il observa, cand am fac si eu ceva de care ma simt mandra...nu vede nimeni :)) De aceea imi place mult mai mult sa va arat voua manichiurile mele :)
8. Apropo de autobuz, imi place sa merg cu el, dar nu si atunci cand calatoresc cu persoane care vor tare mult sa le arate tuturor ca nu stiu ce e ala sapun... Ce nu-mi mai place cand merg cu autobuzul e faptul ca vad persoane de varsta mea care se aseaza in locurile destinate persoanelor in varsta sau care atunci cand vad un loc liber sar pe el intr-o secunda, nu se mai uita ca sunt si batrani in jur...
9. Vara aceasta am fost la planorism. E o senzatie super cand esti sus, regret ca n-am profitat de fiecare zi sa merg la aeroclub... Mi-a fost putin greu sa ma trezesc in vacanta la ora 6 si un pic (zburam dimineata, la pranz e foarte cald ca sa stai pe aerodrom, ba chiar sa alergi dupa planoare), dar m-am straduit sa fac asta o perioada si chiar daca nu mi-a reusit foarte bine, eu sunt multumita, mi-a placut mult, am avut colegi draguti. Datorita acestei activitati am simtit ca n-am pierdut vara degeaba, pentru prima data! ;))

Eu sunt aici sus, in planor, tinand mana pe mansa si picioarele pe paloniere :)
10. Intotdeauna daca ma intrebi ce imi place dintre mare si munte, eu ziceam marea fara sa stau pe ganduri. Acum incepe sa imi placa si muntele, marea ramane in continuare iubirea mea, e locul in care ma simt cel mai bine, daaar...nici muntele nu e rau :) Timp de 15 ani cat am locuit in Baia Mare, vedeam in fiecare zi pe geam muntele, dar acum stand in Iasi, lucrurile s-au mai schimbat. Ma bucur cand ajung in vacanta la munte si mi se pare frumos.
11. Iubesc sa merg cu cortul, in special la mare. Mi se pare o modalitate super ieftina de cazare si nu numai. Ma simt excelent in cort, dupa o zi in care am stat la soare, m-am balacit, mi-am consumat toata energia, e minunat sa ajung in cortulet, sa ma intind pe saltea si...nani. Dorm cel mai bine acolo!
12. Sunt o persoana sincer, loiala, iar daca esti prietenul meu cu siguranta iti voi spune orice, nu te voi minti, chiar daca uneori te va deranja ca iti spun tot ceea ce cred.
13. Sunt experta in a pastra secrete. Daca imi spui un secret de-al tau sau pur si simplu imi povestesti ceva ce nu ai vrea sa afle toti, nu e nevoie sa adaugi "nu mai spune la nimeni" deoarece eu sunt genul care pastreaza totul pentru mine, uneori chiar uit ce mi-ai povestit, deci nicio sansa sa ma apuc sa spun la toata lumea :))
14. Ador sa ma uit la seriale.
15. Ma simt o persoana norocoasa, chiar daca nu am avut parte doar de lucruri fericite in aceasta viata.
16. Sunt o persoana foarte sensibila si uneori plangacioasa, dar nu chiar asa cum eram acum cativa ani. Incerc sa fiu mai puternica, sa nu le bag pe toate in seama.
17. Sunt emotiva si imi transpira mainile nu doar cand ma emotionez, ci si cand stau pur si simplu si ma gandesc la ceva...mi-as dori din tot sufletul sa scap de aceasta problema :(
18. Ma sacaie foarte tare nedreptatile facute mie sau unei alte persoane si ajung sa imi framant foarte mult mintea cu chestii din astea...
19. Daca ajungi sa ma cunosti vei fi foarte surprins sa vezi cat de diferita sunt fata de cum m-ai crezut.
20. Am avut o copilarie nu foarte fericita, ramasa de mica fara parinti am avut aproape (din pacate) o persoana care cica avea grija de mine, dar care m-a obisnuit ca nu am voie sa am prieteni si multe altele...astfel ca si acum cand am scapat de acea persoana imi e putin greu sa imi fac prieteni, sa comunic cu lumea, dar sunt bucuroasa ca am facut progrese, m-am mai normalizat cat de cat.
21. Imi iubesc bunica, a avut grija de mine de cand sunt mica si nu pot sa concep viata fara ea.
22. Imi place sa calatoresc, sa stau cu harta in mana si sa spun "ia-o la stanga...acum fa dreapta" :))
23. Ador gelurile de dus si dusurile, desi inainte eram fana bailor lungi.
24. De cand sunt mica sunt economa, stiu sa am grija de bani, recunosc ca am inceput sa o dau putin in bara de cand am blogul :))
25. Pot sa fiu foarte schimbatoare, azi sa-mi placa ceva foarte mult, iar maine acel lucru sa nu-mi mai prezinte aproape deloc interes.
26. Sunt visatoare, romantica...
27. Nu ma descurc prea bine la organizarea timpului, de multe ori pierd vremea aiurea intr-un hal fara de hal :))
28. Imi place sa citesc, cel mai mult imi plac romanele de dragoste.
29. Nu beau Coca Cola sau alte sucuri si incerc sa mananc cat mai sanatos.
30. Ador sa petrec cat mai mult timp cu iubitul meu si uneori il sacai cu treaba asta, chiar imi doresc sa stau in fiecare secunda langa el :)
31. Nu imi plac oamenii falsi, prefer sa-mi spui in fata daca ceva nu-ti place la mine.
32. Nu stiu sa dansez, treaba asta are legatura cu punctul 20 din aceasta lista.
33. Imi place sa inot, sa joc badminton, sa ma plimb, sa joc diverse jocuri.
34. Sunt meticuloasa, am foarte multa rabdare cand fac ceva ce imi place, la fel era si mama mea.
35. Lucrurile marunte ma fac fericita :)
36. Cand merg la cumparaturi, ma hotarasc destul de greu sa cumpar ceva, trebuie mereu sa ma asigur ca nu dau banii aiurea si apoi sa nu-mi mai placa acel lucru.
37. Sunt ambitioasa, lupt pentru ceea ce imi doresc.
38. Mai nou imi place sa gatesc, ok...chestii simple, inca nu am ajuns la cele complicate.
39. Imi plac culorile si cred ca incep sa am din nou favorite, daca pana acum cativa ani iubeam rozul, acum cred ca cel mai mult imi plac verdele, turcoazul si albastrul.
40. Imi place sa ascult melodii noi, in general prefer muzica pe care o putem asculta la radio.
41. Legat de incapatanarea mea, trebuie sa adaug ca e foarte greu sa ma convingi ca ceva nu e asa cum cred eu, oricum in majoritatea cazurilor eu am drepatate :))
42. Urasc gandacii, ma sperii chiar de puncte negre crezand ca sunt gandaci :))
43. Nu-mi place sa port rosu pe unghii pentru ca atunci cand il sterg ma fac toata rosie pe degete, ha ha.
44. Uneori sunt rautacioasa, de exemplu la scoala cand imi cerea cineva tema, nu-mi placea sa o dau :)) mi se pare o mare prostie sa copiezi o tema daca nu pricepi nimic din ea, plus ca mai e si chestia...tu muncesti la tema 1-2 ore si altu o copiaza in 5 minute. In schiiimb, imi face placere sa explic cuiva tema si sa o faca in fata mea si eventual sa ma mai intrebe daca nu stie.
45. Imi plac fructele zemoase.
46. Vreau mereu sa fiu alaturi de persoanele dragi si sa incerc sa le ajut cand pot, macar cu un sfat.
47. De multe ori ma streseaza trecerea FOARTE rapida a timpului si chiar incep sa ma panichez ca n-am facut ce mi-am propus.
48. Urasc romanaaaaa, imi ia o vesnicie sa-mi fac temele la romana, prefer sa pierd timpu cu orice altceva, chiar si uitandu-ma pe pereti!
49. Visez sa am o casa draguta cu piscina :)) bine, treaba asta e de acum cativa ani, incep sa fiu mai realista...
50. Imi doresc sa fiu o persoana mai buna :)

     Nu stiu daca ati ajuns pana la capat, daca ati avut rabdare sa cititi tot...dar daca v-ati dorit sa aflati ceva despre mine, cred ca aceasta postare v-a fost de folos, ati aflat chiar muuulte, hihi.
     M-as bucura sa-mi spuneti si voi cateva ceva ca sa va pot cunoaste mai bine sau sa-mi spuneti daca ne asemanam cu ceva :)

Va pup si va doresc o saptamana superba!

34 comentarii:

Vino la mine si stai cu tumi:))! Eu...eu nu suport sa stau la un rand...fie el oricat de mic sau mare, oricat de important e...ce ma asteapta la capat:))! Ma foiesc de mama focului:)))!

Si eu sunt fana nr 5 :-))

ah...cate de fain ca ai facut planorism! ce mi-ar fi placut sa fac si eu asta! profita acum cat mai poti, crede-ma ce-ti spun ;) :*:*:*:*

Da am citit pana la sfarsit si pot sa zic ca avem foarte multe in comun ;) si ai avut o vara super interesanta :)

Punctul 30 m-a facut sa rad haha :)) Ma regasesc mai peste tot :D Mi-a placut tare mult sa citesc mai multe despre tine :*

50, bravoooooooo! acum stiu mai multe despre tine :)

mi-a facut mare placere sa citesc aceste lucruri despre tine, asa te cunosc si eu mai bine :)
Sincer, nu am stiut ca ai 18 ani :) , si mai ales ca esti tanara si ambitioasa ai timp si sa inveti sa dansezi, si sa-ti faci o casa cu piscina :) Si mai ales ca esti si incapatanata, deci daca iti pui in cap poti sa faci mult mai multe :)
Cand eram la scoala nici mie nu-mi placea sa-mi dau tema , mai ales cand sti ca tu iti rupi din timpul tau si faci eforturi , nu ? te inteleg perfect :)
Pupici :*

Am citit cuvant cu cuvant, cap-coada!
M-a suprins ceea ce am aflat la punctul 20, m-a intristat; pe de alta parte, mie imi pare ca esti o persoana frumoasa si ca ai stiut sa te autoeduci!
1, 3, 30, 32, 39 sunt puncte comune pentru noi doua!:)
In schimb, n-as sta la cort nici in ruptul capului!!! M-as teme de...diverse!


Carla, ma bucur mult ca ai impartasit cu noi toate acestea, imi esti draga o data-n plus!:)
Ilda

si eu sunt tot taur, incapatanarea e cuvant de lege. Si desigur, am de fiecare data dreptate :))

Sa terminat deja? :))
SI eu trebuie sa-l fac , dar cam greu sa adun 50 de lucruri despre mine.Punctul 20 m-a intristat , cred ca ti-am mai zis ca te admir pentru forta care ai avuto sa treci peste toate .La mine cu muzica e mai complicat ascult cam toate genurile , si meru ma izbesc de intrebari de genu `ce asculti , dance, credeam ca esti pe rock `

Sincer,nu mi-sa parut lung tag-ul,poate unde am fost concentrata sa aflu cat mai multe despre tine ;)

Ai intrebat daca ne regasim in ceva...oooo daaa chiar in multe :D si bune si mai putin bune :D
Imi pare rau ca n-ai avut o copilarie fericita.,n-am stiut :( ...as vrea ca si nepotelul meu sa ma iubeasca tot atat de mult cat iti iubesti tu bunica :) eu il cresc de la 1 luna si 2 sapt. acum are 2 ani :) el e ingerul meu pazitor...cred ca bunicile stiu ce zic.
Cam la astea ne asemanam...1,3,6,12,13,16,17,18,19,23,2426,27,29,30,31,35,36,3739,40,46,47,50...ti-am zis ca ne asemanaqm la multe :D
Iti doresc numai bine si mult succes in viata,ai numai 18 ani si meriti tot ce e mai bun...te pup cu drag :-*

Am reusit sa ajung pana la capat :D Si nua fost lung, a fost interesant.

Pup

Punctul 20 e sensibil si stiu cum e cand iti este influientata viata direct sau indirect, cu toate deficientele ai crescut un om frumos.
La cort, marea si placerea de a ma urca pe munte, plus multe alte puncte le avem comune.
Bravo pentru zbor, mi-ar fi foarte frica. :)

am citit totul cu mare atentie si sa stii ca apreciez ca ne-ai spus si lucruri personale.


imi pare rau pentru experienta ta de care ai spus la punctul 20 :(. incearca totusi sa lasi trecutul acolo unde e si sa te bucuri cat mai mult de viata. esti o persoana activa, cu hobby-uri unde poti sa-ti faci o multime de prieteni :).

Nici mie nu-mi prea place, dar na...accept ca n-am de ales :))

E super pentru ca e gratuit daca ai pana in 22 de ani :)

Ma bucur ca ne asemanam :*

Dupa ce am terminat de scris am realizat ca mai aveam cateva de adaugat, da na...daca s-au strans 50 asta e :))

Multumesc din suflet, Madalina!
Acum nu mai visez la case cu piscina, ci doar sa am casuta mea si sa fiu fericita :)
Te imbratisez cu drag! :*

Ma bucur ca avem unele lucruri in comun, cel mai important e ca suntem optimistie! :)
Oh, e asa de fain cu cortul :) de ce te temi?
Te pup si iti multumesc pentru tot! :*

Da da da, noi avem mereu dreptate :))))

Ooo, ti s-au parut putine 50? :))
Atunci sunt sigura ca vei reusi sa aduni si tu 50 de lucruri despre mine. La inceput e mai greu, dar dupa aia incepi sa scrii mai usor, iar la final cand ajungi la 50 o sa realizezi ca ai mai avea ce scrie :))
Te pup! :*

Sunt sigura ca nepotelul tau te va iubi foarte mult, bunicile sunt minunate :X
Wow, chiar ca ne asemanam la multe, asta ma bucura foarte mult :)
Iti multumesc din suflet si iti doresc si eu tot ce e mai bun! :*

Iti multumesc mult, Mihaela!
Sa stii ca e extraordinar sa zbori, trebuie sa incerci macar o data, doar ca dupa aceea ai sa mai vrei :))

Multumesc, Alina! :)
De atata timp pot sa spun ca m-am obisnuit si chiar ma gandesc din ce in ce mai rar la ceea ce a trecut, ma bucur de persoanele care imi sunt alaturi si imi fac viata mai frumoasa :)
Te pup!

:-* Chiar imi doresc sa ma iubeasca,practic eu il cresc :)
pupici :-*

Cate lucruri am gasit in comun!Incepand cu punctul 1..:))
O fi si din cauza ca sunt tot taur si sunt multe chestii caracteristice zodiei. :D :*

Cu siguranta asa va fi :*

Trimiteți un comentariu