duminică, 8 septembrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 7

     Am fost plecata 3 saptamani de acasa si asa i-am dus dorul lui Croco, in fiecare zi ma intrebam "Oare ce face Croco acum?". Reintoarsa in Iasi, are loc reintalnirea cu Croco intr-un mod tare ciudat. M-am uitat la el, l-am analizat si eram tare suparata ca s-a schimbat, s-a facut urat! :)) Asa ziceam atunci, ii cresc pe cap niste fulgi/ pene galbene si din cauza asta mi s-a parut ciudat, cred...sau poate pentru ca nu l-am mai vazut de multa vreme. Cert e ca eram dezamagita ca micul meu perus nu mai e asa cum mi-l aminteam eu. De la sine inteles ca a doua zi m-am obisnuit cu el si totul a revenit la normal. De fapt nu la normal, acum il iubesc si mai mult. In cele 3 saptamani cat am lipsit, sunt sigura ca scumpul meu Croco nu m-a uitat deloc. Desi ma temeam ca va trebui sa o iau iar de la capat, totul a fost neasteptat de bine. Ba chiar mai bine decat atunci cand plecasem! Saptamana aceasta ne-am jucat mult impreuna, vine pe deget in orice clipa fara probleme (inainte venea pe deget, dar nu asa usor), ma pupa, ciripeste fericit si zboara de pe un umar pe altul. Il lasam prin camera mai mereu, nu ma pot lipsi de prezenta lui. E vesel si ne canta toata ziua.
    Daca stau la calculator, trebuie sa fie si Croco pe umarul meu, altfel ceva lipseste si nu imi place. Il iubesc si ii spun asta de multe ori intr-o zi. Il tin pe deget si il intreb "cine e Croco meu frumos?", "Tu, tu?", "asa-i ca tu esti iubirea mea micuta?". E asa frumusel si simpatic, ciocul lui dragalas, parca mereu zambeste, si ochisorii luuui! Are niste genute micute si dragalase, ohhh, il iubesc tare mult pe pasaroiul asta albastrel!
    Va spuneam ca stam la calculator impreuna. Daca incep sa tastez, vine si se aseaza pe tastatura si sunt nevoita sa tastez printre labutele lui :)) Topaie de pe o tasta pe alta, mai sare si pe mana mea, e tare amuzant! Sper ca nu v-am plictisit cu atata scris, trec repejor si la poze.As vrea in primul rand sa va prezint o noua reteta: perus la farfurie! Aveti nevoie de: o farfurie si un perus albastru foarte jucaus. Ce aveti de facut? Va asezati la masa sa luati mic dejun/ pranz/ cina si puneti langa voi o farfurie goala. Incepeti sa mancati. In acest timp perusul vine si se aseaza in farfurie. Asta e tot, pofta buna! :))


     V-am zis ca eu ii fac poze si el zboara spre aparat? V-am zis! Va mai arat inca o data dovada:


     Perusii beau bere? Desigur ca nu! Daaar...ce frumos arata ea, macar paharul sa-l ciugulim si noi...
     Eram ocupata sa-i fac poze si intr-un moment de neatentie, s-a pus pe pahar si si-a inmuiat putin ciocu in bere! Nebunelul, nu poti sa bei nimic fara sa vrea si el. Nu va faceti griji, n-a patit nimic, poate doar a inceput sa cante mai vesel ca de obicei :)))



     Si daca facem salata, cand curatam castravetii e prezent si Croco, desigur! Incepe sa si rontaie din ei, i se par yummy, hi hi!


Va pupam cu drag si speram ca v-a placut episodul de azi!! 

La multi ani sarbatoritilor de azi!!! :*

32 comentarii:

Am murit de ras :)) Sigur a fost ceva super bun in farfuria aia. L-ai surprins asa frumos in poza cand zboara ^_^ Halba aia e mai mare ca el, dar curiozitatea e mai mare ca halba :)) Perusii iubesc castraveti, asa ca nu este de mirare ca vroia sa guste din ei. Va pup si eu pe amandoi, frumosilor :* :*

Doamne ce scump! Ador postarile tale cu Croco, le citesc tot timpul :D

Si eu am ajuns sa-l iubesc pe Croco dupa descrierile si pozele tale, iti inteleg perfect entuziasmul, e un animalut de companie minunat care nu aduce decat iubire si veselie in viata ta.
Poza aceea in care zboara spre aparat e minunata!
Va pup pe amandoi!! :)


VintageLook

Doamne cat seamana la caracter cu primul meu perus.Orice mancam , voia si el , scriam eu la calculator dadea si el cu ciocul. Si el facea baie in farfurie.Sa vezi ce simpatic e cand o incepe sa si vorbeasca. Poate reusesc sa iti trimit poze cu perusul meu de acum, care seamana cu al tau. Cine nu a avut nu prea isi da seama cat de mult te poti atasa de o pasare.Eu cand plec de acasa ii pun pe parintii mei sa dea telefonul pe speaker sa il aud, sa ma aud pentru ca mi se face dor de el.

Cat e de dragut si cum a bagat el ciocul in bere ;))

Sunt sigura ca si lui Croco i-a fost dor de tine!

E haios tare, intuiesc ca e bucuria casei; e ca si cum ati avea un bebelus!:)
Am citit cu drag si m-a inveselit!


Pupici, Carla!
Ilda

:))))))))))))))))) cum isi baga el ciocul in toate... sunt foarte pofticiosi perusii astia :).

Ce frumos....<3 <3 <3
Pupici

Perus la farfurie :)))
Va pup pe amandoi :*

Cat de cunoscut imi suna tot ce face Croco al tau!
Imi amintesc cand a luat-o o data prin piureul din farfurie. M-am speriat atunci sa nu fie prea fierbinte. Si plin de piure zbura apoi peste tot. :))))) :D Alta data se certa cu mine pe chipsuri, intra cu totul in punga. Eu il goneam, el ciripea si ma certa imbufnat si tot la punga se intorcea.

A rontait bine, bine din castraveti, a facut multe gaurele in ei :))))
Te pupam si noi :*

Ma bucur mult ca-ti plac, multumesc! :*

Dar cata veselie poate sa aduca, nu-mi vine sa cred cum o pasarica asa mica reuseste sa ne bucure atat de mult! :)
Se juca impreuna cu bunica atunci, dar cand am scos aparatul sa-i fac poza, hop la mine :))) si asa l-am prins zburand.
Multi pupicei din partea noastra pentru tineee!!!! :*

Vaaai, abia astept sa-mi arati poze cu perusul tau, suntem curiosi amandoi ;;)

Si eu am cerut sa mi se puna telefonul pe speaker in astea 3 saptamani cat am fost plecata, eram asa de incantata sa-l aud ciripind!
Te puuup!!

Multumesc, Claudia >:D<
Pupici!!

Mdaaa!! Peste tot tre sa-si bage ciocul ca altfel nu se poate! :))

Cred ca e mai ceva ca un bebelus :)))
Atata ne distram cu el, e cel mai dulce!
Te pup, draga Ilda!

Foarte, foarte pofticiosi :)))

Hihihi :* si noi te pupaaam!!!

Un picut asa ;)) dar nu e si simpatic? ;;)

Daaa, mi-ai spus de faza cu piureul :))) cred ca a fost tare dragalas cum zbura plin de piure, acum incerc sa-mi imaginez =)))))
Te pup :*:*

e un scum si eu am avut perusi dar acum am un agaponis e un scump

Tare jucaus si simpatic mai e Croco, sa te bucuri de el si sa fie sanatos :*

Si care iti place mai mult? Agaponis sau perusii? Care ti se par mai iubareti? :D

Un pic n-are stare :))) multumesc, draga Rita! :*

Foarte dragut Croco,exact asa face si nepotelul meu :) trebuie sa fac de toate dar cu el in brate sau langa mine :D
Sa fiti sanatosi si tu si Croco :-*

PUPICI :-*

tare simpatic :) Banuiesc ca a avut cineva grija de el cele 3 saptamani, nu? sau a stat singurel ?

Hihihi, dragutul de eeel!!

Mda, Croco e ca un copilas, dar macar e mai mic :))

Daaa, normal. Cum era sa-l las singur pe saracutul de el? :)
Trebuie cineva sa-i puna mancarica, sa ii schimbe apa, sa ii faca si curatenie in colivie, etc. :)
Te pup!

Trimiteți un comentariu