luni, 3 iunie 2013

Cum sa repari o unghie rupta

     Unghiile care se rup sunt o problema destul de mare pentru noi fetele, mai ca ti se rupe inima cand ai toate unghiile frumoase si lungi si la un moment dat se rupe una si stii ca tre sa le tai pe toate. Norocul face ca aproape intotdeauna unghiile se rup din carne si te trezesti si cu o durere groaznica. Dar in cazul in care unghiuta rupta inca nu s-a desprins de tot, adica e tot acolo, puteti folosi o metoda care va va ajuta. Ei bine, poate unele dintre voi cunosc metoda despre care va voi vorbi, dar sunt si multe persoane care nu o stiu, de aceea azi va voi arata cum sa salvati o unghie rupta.
     Acum vreo 3 saptamani, unghia de la inelar (mana dreapta) incepe sa se rupa. Am lasat-o in pace vreo saptamana si ruptura s-a facut mai mare, logic! Deci acum 2 saptamani am zis ca ar fi cazul sa repar unghiuta ca nu mai rezista mult deoarece ruptura era cam o treime din unghie, poate chiar mai mare.


      Ce aveti nevoie pentru a repara o unghie rupta:
- un plic de ceai, forfecuta
- base coat
- o pila, unghiera
- oja

      Am inceput prin a scurta toate unghiutele (cele de la mana dreapta, ca la mana stanga am zis ca le mai las un pic si nici acum nu m-am indurat sa le stric, asta pentru ca voi mereu imi ziceti ca sunt frumoase si lungi, deci e vina voastra ca am unghiile mai lungi la o mana :)) ). Dupa ce am scurtat unghiutele, luam un pliculet de ceai din care urmeaza sa taiem o bucatica astfel incat sa acopere ruptura, eu am taiat chiar mai mare.


     Aplicam un strat generos de base coat, eu folosesc Calcium Gel de la Orkide.


     In urmatoarea clipa (deci nu asteptam ca base coat-ul sa se usuce) lipim pliculetul acolo unde este rupta unghia. Eu mai am rupta si unghia de la degetul din mijlociu, dar foarte, foarte putin. De data asta am zis sa fiu prevazatoare si sa am grija de ea si bine am facut! Ruptura nu s-a marit desi au trecut 2 saptamani.



      Dupa ce am fixat bine pliculetul, mai adaugam un strat de base coat:


      Am pilit putin unghiuta pentru ca ramasese in afara o bucatica de pliculet. Din clipa aceasta facem totul ca de obicei, adica aplicam oja. Dar tre sa tinem cont de un alt lucru important pentru ca "pansamentul" nostru sa reziste. E vorba de oja pe care o folosim. Faptul ca unghia nu s-a rupt nici dupa 2 saptamani e datorat si ojei Jolly Jewels pe care am dat-o pe deasupra. Fiind plina cu sclipici stim ca e rezistenta. Acum 2 saptamani cand mi-am "pansat" pentru prima data unghia, m-a tinut vreo 5 zile si apoi s-a rupt pansamentul, dar am aplicat putina oja deasupra si m-a mai tinut inca vreo 4 zile pana mi-am refacut manichiura. Deci ideea e ca daca vedeti ca pliculetul de ceai s-a rupt, trebuie sa repetati procedura, sa-l inlocuiti.


     Asadar e important ce oja folositi si va recomand ceva cu mult sclipici cum sunt acestea, Jolly Jewels de la Golden Rose. De ce spun asta? Ei bine, am mai incercat acum cateva luni sa-mi repar o unghie care era rupta si am folosit o oja normala, era una sidefata. Cat m-a tinut? In jur de 5 zile... Deci fiti atente ce oja folositi, dar vedeti sa nu fie prea mare ruptura, pentru ca daca unghia abia se mai tine, adica e rupta mai mult de jumatate nu stiu ce sa va zic, dar eu cred ca nu o sa reziste prea mult...

[Later edit]: Unghiutele rupte si pansate au rezistat 2 luni si mai rezistau, dar au crescut suficient si am renuntat la pansament. Deci metoda a functionat cu succes si o voi folosi de fiecare data cand voi avea o unghie rupta. Mentionez ca una dintre unghiile rupte a fost data peste cap la volei si cu toate acestea a rezistat in continuare!

Puteti vedea si postarea Ce fac pentru a avea unghiile lungi :)


Voi ati incercat sau veti incerca aceasta metoda? :)
Va pup si va doresc o saptamana superba!


Yves Rocher


46 comentarii:

Super interesant! :) Nu stiam trucul acesta! Merci!


VinatgeLook

Stiu de metoda dar nu am incercat-o, de obicei le tai :D ca dupa aceea cresc proaspat si mai putin deteriorate :D

Eu nu am mai incercat pana acum aceasta metoda dar am vazut-o de cateva ori pe YouTube :-D eu am treaba cu exfolierea unghiilor.... ma gandesc ca aceasta metoda ar putea fi buna si pentru unghiile exfoliate, nu? La mine asa incepe totul... se exfoliaza putin, dupa aia un pic mai tare si dupa aia mi se rupe unghia :-| eu am mai incercat o metoda cu super glue. Unde era ruptura puneam super glue si il intindeam putin, dupa care foloseam pila pentru a face suprafata sa fie uniforma si gata :-D

E o idee foarte buna! Eu acum in week-end mi-am taiat o unghie pana la "carne", asa tare s-a rupt :-(

Ingenoasa metoda.
Eu de obicei le tai si nu a mai chinui. ;))
Pupici

Si eu am incercat dar, in loc de pliculetul de ceai si base coat, am folosit un strat de servetel si super-glue, n-a fost nevoie sa aplic decat un strat de base coat dupa ce am terminat (desi nu era neaparat necesar) si mi-a tinut aproape 3 saptamani!

N-am incercat,dar am tot vazut pe la fete metoda. Apropo,si cu pliculetul cum ramane? Se ,,evapora'' in unghiuta? ;))
Si nu uita,mi-ai zis ca-mi faci marea placere de a-ti picta unghiutele in cele 3 culori: galben,verde si albastru. :X

Am citit despre această metodă în broșura 101 sfaturi pentru frumusețe, dar nu am aplicat-o. E bine că ne-ai făcut o demonstrație ca la carte!

De ce nu am aflat si eu de asta acum 2 zile cand mi s-a rupt o unghie si a trebuit sa le tai pe toate :| :)). Merci Carla,o sa incerc data viitoare ! :*

am vazut cateva tutoriale din poze, dar nu m-as fi gandit sa folosesc o bucatica dintr-un pliculet de ceai! U rock!

Da, e bine de stiut, nu am incercat niciodata sa le "repar" sau sa le salvez, dar...cine stie pe viitor poate voi apela la aceasta metoda!

Ma bucur ca ti-a fost de folos :)

Cu mare placere, Alina :*

Si mie mi-a luat ceva pana sa o incerc :))

Si eu asa pateam, se exfoliau si apoi re rupeau ;)) dar asta era inainte, cand le tineam fara oja...acum ca sunt date mereu cu oja sau macar cu base coat, nu mai patesc asa :) tie cand ti se exfoliaza?

Ah, imi pare tare rau :( eu sunt tare incantata ca am reusit sa le salvez

Dar unghiutele lungi merita putina rabdare :* te pup!

3 saptamani? Pai asta suna super bine, felicitari :*

Pai...pliculetul il lipsesti acolo, in base coat si se vede putin mai ridicat...dar dupa ce dai cu oja, rezolvi problema, de exemplu la unghia roz unde am dat cu Jolly Jewels nu se observa absolut deloc, doar la cea mov se vede, trebuia sa mai dau un strat de oja...
Cu siguranta n-am uitat de cele 3 culori numai ca tot din boala in boala o duc :D nu stiu ce-i cu mine...dar las ca e mai bine sa le fac atunci cand te astepti mai putin, sa fie o mica surpriza :P

Pacat...poate totusi se va ivi o sansa cand sa incerci aceasta metoda :)

Ma bucur ca ti-a fost de folos aceasta postare :)

Offf, imi pare rau :( ei, lasa...data viitoare :*

Spor la salvat unghiute :*

Si eu le-am taiat de multe ori, dar de data asta...mi-a fost mila de ele, am zis ca ar fi cazu sa le repar :)

Eu le lipesc cu super glue si hartie :) chair acum o unghie lipita de 2 saptamani si rezista

Daca se crapa sau se taie de la manuirea cu prea multa sete"" a cutitului aplic mult basecoat, pilesc si dau cu oja, cand se rupe le tai. Unghiile mele sunt moi dar am avut grija si m;a ferit sfantu' de finale dureroase.
Trucul e interesant, atunci cand neaparat vrei unghii lungi in continuare.

Din pacate tot timpul :-( ce ma enerveaza mai rau e faptul ca mi se duce oja de pe unghie o data ce incepe sa mi se exfolieze :-(

Interesanta tehnica si eu am ramas fara o unghiuta din cauza cosului de cumparaturi :(

super, nu stiam de metoda. Si eu ma oftic de mor cand mi se rupe o unghi si tb sa le tai pe toate :)

Interesant, eu n-am ajuns inca la super glue :)) imi place cu pliculetul de ceai, vad ca rezista bine

Vaaai, stai sa vezi...taiam si eu ceva si mi-am dat cu cutitu peste o unghie, dar norocu a fost ca mi-a sarit doar putina oja :)) pfiuu...
Ai putea sa incerci cu pliculetul si cu o oja din asta rezistenta si iti va rezista mai mult unghiuta rupta :)

Aoleu...imi pare rau :( cos de cumparaturi rau!

Eii...de acum pot sa incerci :) ma bucur ca ti-a fost de folos aceasta postare!

Ai incercat vreun tratament? :D

super ingenioasa ideea :)

Da, e foarte tare, o s-o folosesc mereu cand mi se rupe o unghiuta :)

Nu am incercat-o dar acum ca am vazut-o la tine sigur voi apela la ea cand am nevoie :)

de unde pot lua acel Calcium Gel?

http://ladytruemiss.blogspot.ro/

Ma bucur, eu voi apela mereu la aceasta metoda, mi-ar parea rau sa-mi tai toate unghiutele pentru ca s-a rupt una...

Hmmm, eu il gasesc in magazinele cu oje ieftine...Orkide, Gabrini, Golden Rose, etc :D

Si , dupa tot tratamentu asta unghia nu o sa mai fie rupta deloc ? se reface singura ? :O

Nu, nu se reface. Unghia este doar lipita, fixata si in acest mod rezista mult mai mult :)
Daca mai ai intrebari, nu ezita sa mi le adresezi!

Ce taree, interesanta metoda, bv esti inventiva ♥★★

Ma bucur mult ca ti se pare utila aceasta metoda! :* pupici

Trimiteți un comentariu