vineri, 6 septembrie 2013

Manichiura cu China Glaze si capse de la KKcenterHK

    Hei, fetelor!

    Azi vreau sa va arat o manichiura pe care am purtat-o acum...3 luni, da! Inca eram la scoala, asteptand vacanta. Acum sa va spun si de ce am tot amantat atat pana sa v-o arat. Primisem niste capse de la KKcenterHK si imi doream tare mult sa le incerc. Unele in forma de steluta, altele cerculete mici. Prima data le-am ales pe cele steluta si apoi ma gandeam ce oja sa folosesc. Gandul meu era la o oja castigata (multumesc Dee si Beauty In The Bottle), China Glaze Mimosa's Before Mani's. Era prima mea intalnire cu o oja China Glaze si cred ca din cauza asta am aplicat-o altfel decat trebuie sau...nu stiu, cert e ca oja mi-a facut bule. Am fost tare suparata, dar am zis totusi sa continui manichiura la care ma gandeam. Sa aplic si capsele steluta de la KKcenterHK. Si asa am facut. Rezultatul?


     Bulele ca bulele, dar nici aparatul foto n-a vrut sa faca poze frumoase. Culoarea ojei n-a iesit cum trebuie, sper sa ma iertati :( Oja e chiar frumoasa, cat de curand imi voi face curaj sa o incerc iar, sper sa nu mai faca bule.



     Imi plac capsele, putem obtine manichiuri de efect cu ajutorul lor. Combinatiile in care le putem aseza sunt foarte multe, in functie de preferintele fiecarei fete. Pot sa va spun ca rezista pe unghiute :) Daca va plac si doriti sa le achizitionati, le gasiti aici.


     Daca doriti sa achizitionati aceste capse sau alte produse pentru unghiute de pe KKcenterHK, puteti folosi codul sunafterstormblog si veti beneficia de 10% reducere (valabil pana la data de 31.01.2014).

Voi ati incercat capsele pentru unghii?
Va puuup!

38 comentarii:

Ai dreptate, e greu de fotografiat oja asta. Eu n-am patit sa-mi faca bule :( Manichiura e tare frumoasa, imi plac mult tintele astea!

Stiu, am vazut-o la tine si arata foarte bine :(

E o nuanta frumoasa si arata bine cu tintele ;)

Si mie mi-a facut bule o oja China Glaze si nu imi place ca se usuca foarte greu. Si cand te gandesti ca au un pret mare... Tintele imi plac muult de tot.

Stelutele astea mi-au placut tare mult :X

Da :( poate data viitoare nu voi mai avea probleme

Ma bucur ca iti place, in ciuda bulelor :D

Foarte dragute unghiutele tale, si imi place si culoare ojei :*

Iar ma pune Carla sa ma holbez la ecran ,dar de data asta macar am vazut niste bule :))
Nuanta e foarte frumoasa iar manichiura de asemenea .

Eu n-am incercat niciodata capsele, si acum vreau si din alea :D

Foarte draguta manichiura ta cu si fara capse,imi place mult nuanta ..de unghiute nu mai zic nimic....stii ca le ador :) pacat ca au iesit cu bule :(
pupici :-*

e foarte faina cu si fara aplicatii :)

E tare, dar tare frumoasa oja!
Data viitoare se va aplica superb, poate e de la caldura - am auzit ca unele oje fac nabadai. :P
Pupici

ce faina e oja, superba! si arata bine in combinatie cu stelutele :).

Multumeeesc :* culoarea ojei nu e chiar ca in poze, aparatul foto n-a vrut sa ma ajute deloooc :)))

=))))) Vaai, ce m-ai distrat!! :))))
Hai ca nu vorbesc de aiurea, chiar a facut bule :))

Sunt dragute :) o manichiura rapida si de efect, hihi :)
Te pup!

Daca viitoare cand ma voi da cu oja asta, sper din suflet sa nu mai faca bule :(
Ma bucur ca totusi iti place manichiura!
Te puup :*

Da, da, data viitoare va fi totul bine, sunt optimista! :)
Doar sa-mi fac curaj :)))
Te pup! :*

Stelutele alea m-au facut sa mai uit de bule ;))

Ce frumusele sunt !! <3
Tot de la KKcenterHK am si eu niste inimioare tare dragutele :D

Multumesc :*
Poate imi arati si tu candva unghiutele tale >:D<

Intrebam. Ce este atat de rau in asta, pana la urmanu cred ca esti atat de in varsta incat sa-ti fie rusine sa spui ;-)

Am mai scris pe blog varsta mea, 18 ;)

Imi place manichiura.Nu am incercat niciodata capse pe unghii

Ma bucur ca-ti plac :* sunt dragute capsele/ tintele :)

e o nunata tare frumoasa, si in unele poze are o tenta de maroniu, asa ca de toamna.

Probabil din cauza luminii...si pozele nu-s chiar foarte clare, dar ea are o nuanta vie, perfecta pentru vara :)

Trimiteți un comentariu