sâmbătă, 14 septembrie 2013

Inspired by my zodiac sign - Taurus

     Buna, fetelor!

     Poate ati vazut prin blogosfera ca sambata are loc o colaborare: T.P.A. Group Challenge. Colaborarea cuprinde 31 de teme create de Georgia. Azi este timpul celei de a treia teme si am ales sa particip si eu, se numeste Inspired by your zodiac sign. Si ce zodie sunt eu? Desigur, taur, un taur prea incapatanat uneori! :))



     Asa aratau unghiutele inainte de a adauga semnul zodiacal:


  Pentru aceasta manichiura am folosit:
- base coat Moyra
- Flormar nr. 46, un albastru superb pe care il ador, l-ati mai vazut aici.
- Golden Rose Jolly Jewels nr. 111, pe care o am de curand dar deja o iubesc, arata tare bine!
- culori acrilice Oumaxi



      Si daca tot am unghiutele albastre, se putea sa nu apara si Croco in poza? :)))


     Acestea sunt restul temelor, probabil imi voi mai face aparitia din cand in cand la unele dintre ele :)

39 comentarii:

Super dragute,imi plac foarte mult. Apropo esti multumita de noile culori acrilice?

Foarte tare manichiura :) tu esti taur ;)) nu mi-as fi imaginat :) oja de la golden rose si mie imi place deja mult

ce superba este nuanta de la Flormar, ai ales-o tare bine pentru postare :*

Ma bucur ca-ti plac :*
Sincera sa-ti spun, deocamdata nu m-au dat deloc pe spate :(

Inseamna ca trebuie sa vorbim mai des, ai sa vezi ce taur sunt :))))
Daaa, JJ e geniala! :X

Imi plac foarte mult. Ce idee minunata cu stelutele si cu JJ. Arata foarte frumos. Si eu am mers pe albastru la manichiura de azi :D :*
P.S. Ce frumos se uita Croco la unghiile tale. ♥

foarte frumoase si lui Croco ii plac ;)

pupici :-*

!arata super! Si eu tot taur sunt!

Bluetiful <3

http://wanna-nails.blogspot.com

Ce nuanta frumoasa! Intreaga combinatie arata dragut :)

Foarte frumoase, unghia cu stelute e preferata mea :D

Ma bucur ca iti place si tie nuanta ojei :*

Initial am vrut sa fac semnul zodiacal in mijlocul stelei mai mari, dar n-a iesit prea ok...
Nu doar ca se uita Croco la unghii, ciupeste din ele :)))

Suntem 2 taurasi, heheee :) si tu esti incapatanata? :))

Sa stii, mi-a ciupit unghiile :))) pe una dintre ele a si stricat-o, a facut o gaura in oja :))

Ma bucur ca e pe placul tau!
Pupici :*

Ma bucur ca-ti place, eu ador nuanta asta :X

Hihi, ma bucur, scumpa :* pupici!

Ce frumoase sunt unghiutele tale. Arata foarte bine acel albastru.
Pupici!

Foarte dragute si te-ai asortat cu Croco :)

Ma bucur ca-ti plac, Rally :*

Daaa, cand ma dau cu oja albastra neaparat fac poza si cu Croco :)))

A naparlit. Nu ti-a umplut camera de fulgi? :D Frumoase unghiile. Imi place mult inelarul.

Mai cade cate un fulgisor din cand in cand ;))

Adorabile atat unghiile cat si Croco! <3

Ce frumoase sunt. Imi place nuanta asta de albastru si se vede atat de bine in combinatie cu galben...

Trimiteți un comentariu