duminică, 15 septembrie 2013

Jurnalul lui Croco - episodul 8

     Iata ca a mai trecut o saptamana alaturi de Croco si a trecut foarte frumos! Va spun ca nu este o zi in care Croco sa nu ne amuze cu smecheriile lui. Imi vine sa-l mananc de drag ce mi-e! De multe ori ii spun Sarmaluta, dar stati sa va explic cum am ajuns la numele asta. Cand vine pe umarul meu, de multe ori il iau pe deget si il privesc. Se uita si el la mine si sta putin aplecat cu capu in fata, are o forma asa dragalasa...incat o data l-am numit Sarmaluta si de atunci il tot numesc asa din cand in cand. Sau ii mai spun Micule (pentru ca e mic si simpatic, de data asta n-are legatura cu mancarea :)) ).
      Adora sa isi bage ciocu peste tot, credeti-ma ca nimic nu-i scapa. Am niste poze de acum o luna pe care nu am reusit sa vi le mai arat. Ia uitati-l in actiune:


     Tre sa il mai educam, uneori sta cu fundul la noi, nu-i frumos, Croco! Nu-i voie sa stai cu fundu la noi! 


     Si daca tot va ziceam de poze mai vechi, am dat de 2 in care sta cu aripile asa, mai desfacute. Deci mi-e atat de drag, ziceti si voi ca nu e scump! Cand sta cu aripile asa, noi ii zicem Acvila :))



     Din categoria "ce-i place lui Croco sa faca" putem aminti aruncarea obiectelor pe jos. V-am povestit mai de mult ca si-a prins capul in usita de la colivie. De atunci, mereu cand il scot afara ii prind usa cu o clema/carlig de rufe (altceva mai bun n-am gasit deocamdata). De obicei tin 2 cleme mai la indemana, cu una prind usita si cealalta o pun in fata coliviei. Eii, de acum incepe distractia! La inceput impingea de clema pana cadea, dar acum s-a smecherit. O ridica in cioc si apoi isi lasa capul in jos si se uita cum cade, parca incearca sa zice "ce? nu eu am dat-o jos". Apoi ca sa fie si mai amuzant, se duce jos langa clema si o ia in cioc si o plimba cativa cm, o lasa jos, o ridica iar...si tot asa. Deci nu va imaginati cat de cu pofta radem de el! :))

     Se vede ca micul meu Croco s-a schimbat timp de o luna si ceva, cred ca v-am mai zis, ii cresc fulgisori galbeni pe cap. Puteti vedea asta in poza de la postarea de ieri, cu manichiura inspirata de semnul zodiacal.


Va pupaaam!! :*

28 comentarii:

A 2-a poza :))))))))))) Uite un fund mic si pufos! Ce tineai in paharul ala, de i se pare asa interesant? Observ ca e pus pe facut prostioare non-stop.

foarte frumos Croco...eu am avut un canar,in Spania...era asa de dragut :)
pupici :-*

Daca n-ar chiui in fiecare dimineata, mi-as lua si eu unul!

Daaa, fundulet pufooos, nu-i simpatic? :)))
Lui orice i se pare interesant, mereu le verifica si rontaie pe toate :)

Iiii, ce dragut!
Croco e primul meu animalut, cum sunt canarii?

Multumesc draga Ilda, pentru vorbele frumoase! Intr-adevar e o smecherie de pasaroi :)))
Ma bucur ca iti plac si unghiutele sclipicioase, oja Jolly Jewels e chiar adorabila! :X
Te pup!!

Nu stiu cum sunt alte pasari, dar cu Croco am patit rar sa ma trezeasca :)
Daca i-as acoperi colivia, n-ar ciripi deloc dimineata.

sunt foarte cantareti si se ataseaza repede de persoana care ii ingrijeste :)

Mititelu'! Imi trezeste amintiri placute cu toate ca Bughi - Bughi al meu nu mai e. Dar imi sunt asa de dragi... !

citesc cu drag despre croco tau, super haios...cand sta cu aripile asa inseamna ca ii este cald ( probabil s-a jucat mai energic, sau a avut sesiune de zbor)stai sa vezi ce vultur e cand se uita stanga-dreapta rapid de cateva ori, ca zici ca pleaca la atac......
apropo de manichiura- al meu nu reactioneaza la nici o manichiura, decat la mov - sare in colivie de parca i-am pus petarde

:))))))))))))))))) pare foarte inteersat de unghiile tale, poate din cauza ca seamana.

Buna ziua,


Am fi interesati de o colaborare cu website-ul dumneavoastra. Pentru mai multe detalii ma puteti contacta la adresa de e-mail florinbalan19@gmail.com


Va multumesc

Croco-Acvila Micul SArmaluta :)) e tare simpatic , vad ca saptamana asta nu mai avem perus la farfurie si avem la pahar , dar e bun si asa , to un scump ramane.

Simpatic rau, tare as vrea si eu un Croco ;)

Sunt tare scumpi :X poate candva iti vei mai cumpara unul...

Daaa, in general sta cu aripile asa dupa ce zboara mai mult :)
Ce m-ai distrat cu unghiile mov si petardele :)))) al meu nu se sperie de unghii, le ciupeste :))

De obicei il atrag ojele sclipicioase, dar ciupeste unghia si la ojele normale ;))

Daaa, o sarmaluta albastra am eu :))

Daaaa, perus la pahar :))))

Mmmm, cred ca mi-ar placea si un canar :)

atunci nu mai sta pe ganduri,stiu ca numai partea barbateasca canta femela scoate numai sunete :)

Mmmm, acum il am pe Croco :)))

Trimiteți un comentariu