marți, 10 septembrie 2013

1. Last Days of Summer with Nail Polish Feathers Effect (oja cu efect de pene)

    Hei, fetelor!

    Ieri pe Facebook, va anuntam ca impreuna cu Ana Maria am creat niste teme de manichiuri de toamna si de iarna. Le-am asezat frumos intr-o lista si de acum sunt temele unei noi colaborari: Autumn and Winter Nail Art Challenge. Vom posta de 2 ori pe saptamana, marti si vineri, asta daca ne ajuta si timpul ;)))


     Dupa cum puteti observa, prima tema se numeste Last Days of Summer. Initial ma gandeam sa creez un model de vara, dar pana la urma am hotarat sa va arat ce oja am purtat pe unghii in ultimele zile de vara, mai exact 3 saptamani (timpul in care am fost plecata). A rezistat frumos pe unghii chiar si daca m-am balacit mult in mare. S-a mai intamplat sa imi sara oja din unele locuri, dar pentru ca mi-am dus oja cu mine, corectam rapid si arata ca nou. Oja este de la Born Pretty Store si se numeste Glitter Nail Polish Varnish Feathers Effect. Pretul unei astfel de oje cu efect de pene este 4.99 $, dar in momentul acesta se afla la promotie si o puteti achizitiona la 3.99 $. O gasiti aici, iar nuanta pe care o am eu este #3. Multa vorba, ar fi cazul sa trec si la poze, nu?


     Oja este aplicata pe o baza neagra. La mare am purtat-o simpla, dar e clar ca pe baza neagra se vede multe mai frumos! Ati observat ca mi-am scurtat putin unghiutele? :( Cat de curand le voi scurta de tot, mi s-a rupt o unghie la mana dreapta...

     Cam asa arata oja cu efect de pene data simpla, fara o baza colorata. Un singur strat:


     Va mai las sa o admirati mai bine pe baza neagra:



     Va plac ojele cu efect de pene? Croco se uita cam nedumerit la ea :)))


Cu blitz.



      Daca doriti sa achizitionati aceasta oja sau alte produse de la Born Pretty Store, puteti folosi codul VHL91 care va ofera 10% reducere. Nu uitati ca transportul este gratuit!


Nu uitati sa aruncati o privire la manichiurile realizate de celelalte fete. 
Va puuup!!
 

39 comentarii:

Ahaaaaaa! Si in curand va ajunge si cea de la Golden Rose la tine! Pana la sf saptamanii va fi in mainile tale:)! Hihihi! Imi place, dar nu as purta zilnic o astfel de oja:)!

wow cum arata peste o baza neagra

Este minunata!
Vreau si eu. ;))
Pupici

Ce combinatie supoerba de culori :)

Peste baza neagra este super !

Da, da, da :X:X abia asteeept!!! Multuuu :*

Daaa, se vede mult mai frumos :)

Hihhi, si mie imi place mult :*

Arata foarte bine pe asa, baza neagra. Mi-ar placea si mie una asemanatoare.

Ma bucur ca iti place si tie :*

Omg, ce frumoasa este!!! Imi place mai mult cum se vede peste baza neagra. :*

Neaparat trebuie sa am in colectia mea si o oja cu efect de pene, macar una! :D
Imi place manichiura :).

Ce interesant arata pe negru! Nu stiu daca e genul meu, dar parca-mi place. :))

Super frumoasa e, chiar azi am vazut ojele astea intr-un magazinas pe la piata, costau 6 lei dar era atat de aglomerat ca n-am mai stat sa ma uit la nuante :D Poate revin maine =)))

Daaa, peste negru e superba :X

Ai mare dreptate, avem nevoie macar de o astfel de oja :)
Ma bucur ca iti place mani :*

Mie-mi place, place, placeee :X:X

Maine inapoi, neaparat!! :))

E foarte frumoasa oja, dar aplicata peste baza neagra arata superb :)

Oja simpla nu ma atrage de loc , dar pe baza neagra e superba !!!

Ce bine arata oja ta, offf am si adaugat-o pe wishlist-ul meu ;)

este foarte frumoasa si clar se vede mai bine pe baza neagra

este foarte draguta si da,ai dreptate se vede mai bine pe baza neagra :)

pupici :-*

arata superb pe baza neagra !

Asa e, peste baza neagra e cea mai frumoasa! :X

Simpla e dragutica, am mai aplicat un strat fata de ceea ce se vede in poza...dar pe baza neagra, e geniala! :X

Sper sa fie si a ta cat mai curand :*

Desiguuur, peste negru e cea mai faina! :X

Negrul o scoate foarte bine in evidenta! :)
Te pup :*

De acord cu tineee :* pupici!

Foarte de efect, sunt superbe! ;)) Ma bucur tare mult ca ai inceput o provocare in blogosfera, ma incanta tema manichiurii a doua. :)

Sa iti trimit eu un mail, sau o postezi tu pana cel tarziu duminica? :) Nu ma deranjeaza sa astept, mi le fac pe ultima suta de metri. ;)) Fac cum doresti tu.

Maaail, te rog :* nu reusesc sa o postez pana duminica

Trimiteți un comentariu