joi, 19 septembrie 2013

Bunatati de la Depozitul de Frumusete

     As vrea sa va arat cateva chestiute pentru unghii de la Depozitul de Frumusete. Este vorba despre setul de 12 culori acrilice Oumaxi (pe care deja le-ati vazut la cateva manichiuri), benzi pentru unghii, un carusel cu strasuri si 2 oje simpatice.
     Astept cu nerabdare sa utilizez benzile pentru manichiura, de mult imi doresc! Le voi integra intr-un model si le veti vedea cel mai probabil saptamana viitoate. Voi le-ati incercat?
     Strasurile le folosesc chiar acum pentru o manichiura care va aparea maine pe blog :)
     Ziceam ca ojele sunt simpatice pentru ca se afla intr-o sticluta in forma de floricica (10 ml). 



Va puuup!!

38 comentarii:

Mmm ce de bunatati!!!:D Cat te-au costat acuarelele?:x

sa le folosesti cu placere!

Uuuuuu, cate bunatati si chiar ca sunt interesante formele ojelor ;)

Eu am folosit benzile, dar nu atat cat credeam. :))
Astept sa imi creasca ghearele, aseara le-am scurtat de tot.
Sa le folosesti cu drag si spor! :*

Sa le folosesti cu drag pe toate. Deja am in minte ce vei realiza cu strasurile. Si o sa arate demential!! Abia astept!

Sa le folosesti cu mult drag! :-* asteptam ;)
pupici :-*

Chiar ca bunatati :D Sa le folosesti pe toate cu multa placere si sa ne incanti ca si pana acum cu cat mai multe manichiuri frumoase :*

Ce faine sunt! Sa le folosesti cu drag! Vrei sa ne urmarim reciproc si sa facem schimb de link-uri? Let me know. :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

Sa le folosesti cu drag! Astept manichiura ta cu benzi, sunt tare curioasa cum ti se par!

sa le folosesti cu placere!! si la cat mai multe manichiuri cu ele, hihi

ESTI DIN IAASSII????? Acu vad in dreapta!!!

Sa te bucuri de ele! Si eu tot acrilice din astea am, doar ca mi-e cam lene sa le folosesc:)))

Uuu, sa le folosesti cu placere :D

Sa le folosesti cu placere !

Acum sunt la reducere, 28 lei :)

http://www.depozituldefrumusete.ro/cumpara/set-12-vopsea-acrilica-12-ml-buc-4190051

Eu sper sa le folosesc mai des :))
Si eu imi voi scurta de tot unghiutele...chiar maine cred :(
Multumesc :*

Daaa, as fi vrut sa fac strgurei din strasuri, dar pana la urma am ales sa ii pictez :)

Multumesc frumos, te pup! :*

Iiii, multumesc, multumesc :*:*

Multumesc mult :*
Voi trece si eu pe la tine! :)

Multumesc, marti vine si manichiura cu benzi ;))
Te pup!

Mie imi place sa folosesc aproape mereu acrilice :X

Multumesc, draga mea Dee :*

Multumesc :)
Te pup si eu!!

ce de bunatati, sa le folosesti pe toate cu mare placere :) :X

Trimiteți un comentariu