joi, 11 iulie 2013

Sapun lichid Green apple Aile

     Azi ma gandeam sa va vorbesc despre un sapun lichid pe care l-am cumparat luna trecuta. Vedeta acestei postari e un produs super ieftin, dar de care m-am indragostit din prima clipa! Nu v-am spus numele, dar asa e cu vedetele...se lasa asteptate ;)) E vorba de sapunul lichid Aile cu mar verde.


     Eu de obicei nu cheltuiesc foarte multi bani pe sapunurile lichide, deoarece pana acum am folosit multe ieftine si bune. Imi place foarte mult mirosul de mar verde si n-am stat deloc pe ganduri cand am vazut acest sapun la Kaufland. Pretul e unul mic, mic, mic...nici nu mi-l mai amintesc de mic ce e, cred ca in jur de 3-4 lei pentru o rezerva de 1 litru.
     Ajung acasa, mi-am umplut sticluta cu 500 ml de sapun si...ma spal pe maini. Voaaai, ce miros de mar verde...mi-a acaparat toate simturile! Bine, bine, dar nu va spun ce pofta de mar verde mi s-a facut, daca eram un copil nestiutor, mai mult ca sigur ma apucam de gustat din sapunel :D Deci la capitolul miros are nota 10+ de la mine, il iubesc! Un alt lucru care imi place: pretul, v-am spus ca e mic. Face spuma atat cat e nevoie si nu-mi usuca mainile, dar tre sa va zic ca eu in general nu ma confrunt cu problema mainilor uscate. Singurul minus pe care pot sa-l gasesc e faptul ca mirosul nu persista foarte mult, dar pe mine nu ma deranjeaza asta. N-am eu obiceiu sa-mi miros mainile, plus ca ma spal deseori. In orice caz, la pretul asta...dupa parerea mea e un sapun lichid care merita incercat! Eu sunt sigura ca-l voi recumpara. Voi l-ati incercat?

12 comentarii:

Cand eram mai micuta eram indragostita de mirosul de mar verde, acum nu prea mai e pe gustul meu:(

Carla ,daca ai sti tu ce pofta de mar verde mi-ai facut , e unul din mirosurile mele preferate am avut si odorizant de camera cu mirosul asta :*

Tocmai asta il am in baie, pe langa produsele touch :)

Nici eu nu folosesc sapunuri lichide scumpe. ;)) Nu l-am incercat. Preferatul meu e unul Cien, insa cumpara buni de obicei, iar acum e deja la a treia sticluta din unul cu miros de liliac, nu-mi vine in minte firma. Cred ca-i vreo 3 lei jumate de litru. :)) Dar miroase divin! <3

L-am avut si eu, si acasa si la birou. La birou chiar a fost laudat, ma intreba lumea cate parale am dat pe el, ca miroase bine si lasa mainile hidratate. Cand le-am spus, nu m-au crezut. :))

Mie cred ca o sa-mi placa mereu :X

Uuuupss!! Scuze, n-am vrut :)) dar si mie mi-a facut sapunul asta pofta de mar verde

Hehe, avem sapunel la fel :)

Liliac? Mi-ar placea sa-l incerc, sa-mi spui cum se cheama :)

Daaa, unii oameni niciodata n-o sa creada ca exista produse ieftine si bune :)

M-am uitat acum, se numeste Tania. E mov. :P

Hmmm, n-am mai auzit de el. I-am retinut numele acum si daca il voi vedea al meu va fi :)

Trimiteți un comentariu