duminică, 6 octombrie 2013

Body scrub Thai Spa review

    Azi am pentru voi un review al unui produs delicios, exfoliantul pentru corp cu cacao de la Thai Spa. Desigur ca nu e de mancat, dar l-am numit delicios datorita mirosului care m-a cucerit din prima.


    Sa vedem descrierea de pe ambalaj:
  "Extractul de Cacao, alaturi de cristalele de sare, ajuta la indepartarea celulelor moarte de pe piele si imbunatateste circulatia sangelui. Dupa utilizarea exfoliantului, pielea ramane catifelata, iar uleiul de migdale si cel vegetal au o actiune hidratanta indelungata."
    Am vazut acest scrub pe blogul Simonei (Vintage Look) si am stiut din prima secunda ca il vreau si eu. Dupa vreo 3 zile deja eram fericita posesoare a lui. Il folosesc cel putin o data pe saptamana si reuseste sa-mi faca acel dus cel mai placut posibil. Exfoliaza foarte bine pielea, dar nu intr-un mod agresiv. Pielea se simte foarte catifelata dupa utilizarea lui si de asemenea hidratata. Mai mare placerea sa il folosesti, eu una nu o sa ma plictisesc de el veci, e preferatul meu! Despre miros v-am spus deja ca este yum yum. Dupa exfoliere, continui dusul cu gelul-crema de dus cu cafea de la Yves Rocher (review aici). Pe acesta il folosesc alaturi de scrubul de corp pentru ca mirosul sa fie aproximativ din aceeasi sfera. Probabil voi incerca sa folosesc si un alt gel de dus, cu aroma de fructe sau ceva floral, dar deocamdata cred ca cel cu cafea se potriveste cel mai bine. Apropo de gelul de dus cu cafea, in curand mi se termina, neaparat trebuie sa iau altul...dar mai aman putin :D Ati vazut ofertele Yves Rocher de luna aceasta?
    Cantitate: 200 ml.
    Pret: 11 lei.
    Nu are o cantitate foarte mare, dar fiindca il folosesc cam o data pe saptamana, imi va ajunge cateva luni :D Eu sunt indragostita de el, nu-i gasesc niciun minus si vi-l recomand cu caldura, chiar merita cumparat!
    L-as recumpara? Cu siguranta da, nu am nimic sa-i reprosez!

Daca l-ati incercat, astept parerea voastra!
Va pup!!
    

16 comentarii:

E super, eu am doua cutii, catifeleaza pielea si miroase atat de bine

Suna si arata ispititor!:)
Sa-l folosesti cu bucurie, Carla!


Pupicei!
Ilda

Imi plac mult produsele care miros de iti vine sa le mananci. De trecut in lista :D

Eram sigura ca o sa te indragostesti de el daca apuci sa-l folosesti :P Intr-adevar se completeaza perfect cu gelul de dus de la YR. Eu il vanez de vreo 2 luni in Auchan si nu-l mai gasesc, cand o sa reintre in stoc imi iau 3 cutii de rezerva :P
Ma bucur mult ca-ti place!


Pupici!
VintageLook

trebuie sa ma uit si eu dupa el :)
Eu am untul de corp si aceeasi gama si stiu la ce te referi cu mirosul :))
Pupici :*

The best scrub I've ever tried! And price is so good!:)

Ce mi-ar placea sa aiba si alte arome, cred ca le-as cumpara pe toate :))

Multumesc, chiar e o bucurie sa-l folosesc :X

Sa-mi spui cum ti s-a parut :*

Eu ti-l recomand cu drag :*

M-am indragostit din prima de el :))
Sa stii ca l-am vazut si la Carrefour, incearca sa-l cauti acolo :)
Te pup!

Eu nu am incercat unturile de corp, dar acest scrub e super :X

De cate ori am zis ca incert si eu zat de cafea, uufff!! Poate weekendul acesta se intampla minunea :))

He he, sa-mi spui cum ti se pare :*

Trimiteți un comentariu