sâmbătă, 5 octombrie 2013

Produse pentru nail art la baff.ro

    Buna, fetelor!

    Azi vreau sa va prezint un site cu produse pentru nail art. Se numeste baff.ro si este locul in care puteti gasi diverse chestiute interesante...pentru unghii, desigur! De la ornamente 3D, catifea, tinte, abtibilduri, strasuri, stampilute, pensule, la produse pentru unghii false (tipsuri, geluri UV, etc.).

    Daca doriti sa plasati o comanda pe acest site, puteti opta pentru o modalitatea de transport dintre urmatoarele: Bookurier sau Posta Romana. Plata se face prin card, transfer bancar/ depunere numerar sau ramburs la ridicarea coletului. Comenzile se pot efecta atat online, cat si telefonic.

    Va voi arata cateva produse care mi-au atras atentia de pe acest site, urmand sa va las pe voi sa le desperiti pe restul.

Strasuri Swarovski turcoaz

 Cred ca aceste strasuri ne-ar face unghiutele foarte pretioase, nu-i asa? ;))


 Perle albastre sidefate 3mm

 Set pensule Nail Art

Am si eu un astfel de set de pensule (dar achizitionat din alta parte), mi se pare foarte util pentru pictarea modelelor cu culori acrilice.


Stelute 3D


 Cutie cu 10 compartimente pentru stocarea decoratiunilor


  Kit profesional stampile


       Va arat si ce mi-am ales eu de pe baff.ro si desigur, va voi da mai multe detalii despre fiecare produs in postarile urmatoare.
- carusel cu tinte
- sabloane pentru manichiura french
- perlute albe
- pila de unghii
- lipici pentru strasuri


 Va pup!


7 comentarii:

Multe bunatati vad pe acolo :) abia astept sa vad in ce combinatii le folosesti :)

sa le folosesti cu drag! Cum ne mai tentezi tu...

Ce de bunatati acolo :), abia astept sa vad ce model realizezi cu ele ;)

Mi-e ciuda ca am super scurte unghiile acum :D

Multumesc :* ne tentam una pe alta, ce sa facem? :))

Trimiteți un comentariu