joi, 4 iulie 2013

Pensule pentru unghii de la Born Pretty Store

     V-am aratat intr-o postare (aici) ca am primit un set de pensule de la Born Pretty Store. Acestea sunt:


      Setul contine 15 pensule. Pe site il gasiti aici la pretul de 5,96$, dar daca folositi codul VHL91 beneficiati de 10% reducere (transportul este gratuit).
      Pe o foaie am vrut sa va arat pensulele cu care se pot trasa linii drepte, subtiri si foarte subtiri. Pana la urma m-am apucat sa ma joc si cu o parte din celelalte, astfel ca puteti observa grosimea lor:


     Imi plac pensulele cu care pot trasa linii subtiri, va arat cateva manichiuri la care le-am folosit:

Mai multe poze AICI.
Mai multe poze AICI.
     Le-am mai folosit si la acest model rapid, am trasat in cateva secunde niste linii perfecte:

Mai multe poze AICI.

     Ce pensule mai contine acest set?
     In acest set se afla pensule mai late pe care le putem folosi cand dorim sa acoperim suprafete mai mari (fundal) sau pentru tehnica one stroke. As fi vrut sa va fac o mica demonstratie, dar acrilicele mele nu sunt foarte bune si n-ar fi iesit mare lucru. In set mai gasiti si un punctator, pensule rotunde de diferite grosimi, 2 pensule evantai pentru aplicarea sclipiciului sau chiar pentru crearea unor modele interesante (inca n-am incercat, dar urmeaza curand).


     O chestie ciudata e ca pe pensulele mele nu scrie nimic, dar in imaginea de pe site sunt inscriptionate, in fine. Trecand peste asta, va spun ca acest set de pensule va va fi util daca sunteti in cautarea a ceva ieftin. Nu am apucat sa incerc toate pensulele (sunt cateva despre care nu stiu exact la ce folosesc, dar o sa ma mai documentez) . In orice caz, pot sa va spun ca pentru un incepator asa ca mine sunt bune. Dar daca aveti acrilice foarte bune, e clar ca pentru a obtine niste modele mai sofisticate, ar trebui sa investiti si in niste pensule mai bune. Totusi, nu imi pare deloc rau ca le-am incercat. Imi plac foarte mult cele 2 pensule subtire si imi sunt de mare folos. Multumesc Born Pretty Store!!


Voi ce pensule folositi? Le-ati incercat pe acestea?

8 comentarii:

Wow, ce multe sunt in set! Modelele ti-au iesit super cu aceste pensule. Mai ales cel de la tema "Inspired by artwork" imi place fff mult. :*

E tare util setul, ti-au iesit niste manichiuri superbe, imi place mult cea cu note muzicale! :D
Am si eu un set pe drum, al meu e roz cumparat din alta parte, abia astept sa-l "smotocesc"! :))
Te pup!

Foarte uitle si eu sunt in cautarea unui set de pensule :D

Hmm e clar, trebuie neaparat sa le folosesti mai des ca sa ne incanti cu opere de arta :*

Si eu abia astept sa-ti vad modelele :* te pup!

Sper sa gasesti unul care sa-ti placa :)

Iiii, ce scumpa esti tu :*

Trimiteți un comentariu