vineri, 5 iulie 2013

Oferte Yves Rocher

     In luna iulie, Yves Rocher a pregatit cateva oferte tentante. Sa va arat cateva dintre ele.
     Incep cu oferta legata de gelurile de dus, desigur. In ultima vreme sunt tare obsedata de geluri de dus, daca si voi sunteti la fel, cu singuranta nu veti rata aceasta oferta: 4 geluri de dus cu 30 lei si in plus primiti si Trusa Vanity. Eu am avut sansa sa miros toate cele 4 geluri de dus si va spun sincer ca toate miros super, mai ales cel cu cafea.

Yves Rocher

       Cred ca toate stiti ca e tare placut sa comanzi online de la Yves Rocher (in loc sa cumperi din magazin) deoarece primim anumite cadouri. Luna aceasta, pentru o comanda de minim 39 de lei primim un set care contine apa de toaleta si gel de dus Liliac Violet. Foarte tentant, nu? Sunt sigura ca nu voi reusi sa ma abtin si voi da si eu o comanda :)


      Dar poate acest set primit cadou nu va tenteaza, ei bine...exista alte 3 cadouri din care puteti alege pentru o comanda de minim 39 si anume: o esarfa diafana, un fluid pentru stralucirea parului sau un cadou surpriza in valoare de 129 lei. Puteti vedea cadourile aici.

     Pentru ca e vara si soarele nu este deloc bland cu noi avem nevoie de protectie. Produsele solare au o reducere de pana la 40%, in aceasta categorie intrand produsele cu protectie solara, produsele dupa plaja, autobronzantele si produsele din gama Manoi Tahiti.

     Va mai arat inca o oferta si gata. Aici puteti gasi o lista cu niste produse cu valoare intre 10,5 si 17 lei. Alegand oricare 3 produse de aici indiferent de valoare, platiti doar 25 lei si primiti cadou si o sacosa pentru cumparaturi.


      Pentru o comanda de 109 lei primiti cadou si o crema de zi in valoare de 140 lei. Va las pe voi sa descoperiti si restul ofertelor.

Pe voi care oferta va tenteaza cel mai mult?
Pupici din partea mea!

4 comentarii:

tocmai ce am terminat un gel de dus cu boabe de cafea, si mai vreau cat mai multe, parca nu ma satur de el
www.diversitate.com

Si eu il am pe cel cu cafea, mai e o treime din sticluta, dar sunt sigura ca il voi recumpara :)

stie cineva care este cadoul in valoare de 129 RON?

Am vazut la cineva ca surpriza e un balsam anti-rid, acum nu stiu daca la toata lumea e la fel sau pun produse diferite...

Trimiteți un comentariu