miercuri, 3 iulie 2013

Oldest (The Polishes Challenge)

     Pentru ca aceasta colaborare se refera la oje neincercate, m-am pus pe cautat cea mai veche oja pe care sa n-o fi folosit pana acum. Nu-s 100% sigura ca asta e, dar o am din decembrie si tin minte ca nu a facut cunostinta cu unghiutele mele. Despre cine vorba? Despre Catherine Arley silky Touch nr. 724. Este un lac transparent cu sclipici rosu. Apoi am inceput sa ma framant "oare cu ce oja sa o combim, cum sa fac sa se vada frumos?". Si raspunsul a fost "o aplic peste oja neagra, sigur asa se vede cel mai frumos".


      Pentru ca n-am vrut doar sa-mi dau unghiile cu oja neagra si sa aplic slipici rosu, am apelat si la oja Alix Avien nr. 220, un rosu superb. Dupa base coat Orkide Calcium Gel, am aplicat 2 straturi din aceasta oja rosie si dupa ce s-a uscat am trasat si eu cateva linii cu oja neagra, la intamplare (sa nu fie la fel pe fiecare unghie). Dupa aceea am luat o oja pentru nail art, cu pensula subtire si am corectat putin liniile ca n-au iesit perfecte cand le-am trasat cu pensula groasa.


    Iar apoi am aplicat lacul cu sclipici rosu pentru oja neagra. O manichiura usor de realizat, dar de efect, nu-i asa? :)






Ojele folosite:


 Acum sa vedem ce manichiuri au pregatit si celelalte bloggerite:

33 comentarii:

Ce frumoase sunt! Cu combinatia negru-rosu nu ai cum sa dai gres niciodata!

wooow ce rosu superb <3 ador combinatia <3

Frumos :)
cum reusesti sa le ai atat de lungi ?

Excelenta ideea iar rezultatul e...wow! Big like!:)
Pupici!
Ilda

Am omis sa spun ca ai degete incredibil de frumoase!

Foarte eleganta manichiura si frumoase culorile. :*

Foarte adorabila manichiura ta :*

Superb! Sa stii ce este preferata mea de azi!
Am zis ca este superba? :-D

SUPER manichiura. Chiar ca este simplu de facut si de efect. Dar cum fac ca sa trasez linia neagra si sa se vda a dreapta, frumoasa? Eu nu prea reusesc d'astea.

Pfaaai, ce frumuseti de unghii, E perfecta manichiura!

Vaaai! Ce unghii superbe ai! :X Cand le-am vazut inainte sa aplici oja cu sclipici rosu, am ramas uimita. ;))

Vreau unghii lungi ca ale tale!!!!
Imi place mult mult de tot combiantia.:*

E un rosu tare frumos :) merci!

Hmmm...chiar am de gand sa scriu o postare despre asta, poate saptamana viitoare :)

Esti tare draguta >:D< m-ai facut sa zambesc si iti multumesc mult!!
Te puuupp!!

Chiar asa? :X Iti multumesc din suflet, chiar ma bucura mult sa aud asta :)

Eu am trasat-o cu pensula groasa de la oja neagra Gabrini, dar n-a iesit perfect. Am luat cealalta oja, cu pensula subtire si am corectat :) poti incerca si tu la fel.

Te pup!

Cred ca ar trebui sa apelez mai des la rosu ;)) multumesc :*

Iti plac mai mult fara sclipici? :)
Mie mi se par asa frumoase cu sclipicelul rosu :X

Cu grija si rabdare vei reusi si tu sa le cresti :*
Ma bucur ca-ti place modelul.

Super efectul :* imi place la nebunie :) foarte frumoasa oja aleasa :)) eh si nu stiu cum e ca mie asta cu sclipici simplu nu ma inspir si vad la alte persoane peste culori ca negru si arata asa fain :))

Foarte elegante si frumoase unghiutele tale! <3

Foarte frumoasa manichiura ta. :)
Pupici

Ai combinat-o perfect, imi place mult, mult manichiura! :D
Pupici

Daaa, sclipiciul arata super bine pe negru, am impresia ca e prima data cand incerc asa :) ma bucur mult ca-ti plac, pupici :*

Multumesc frumos, Adina :*

Hihi, merci, te pup :*

Si mie mi-a placut mult combinatia asta, rosu-negru :* te pup!

Trimiteți un comentariu