miercuri, 10 iulie 2013

Newest (The Polishes Challenge)

     E miercuri deci avem colaborarea The Polishes Challenge. Pentru tema de azi trebuie sa alegem cea mai noua oja, dar care sa nu fi fost incercata pana acum. Cred ca cele mai noi oje neincercate sunt cele primite de la Catalina (o parte mica din ele, ca majoritatea s-au intalnit deja cu unghiutele mele); vi le-am aratat in postarea aceasta. Dintre cele neincercate am ales o oja Flormar nr. 418.


      Azi a fost una din zilele in care aparatul foto n-a vrut sa ma asculte. N-am reusit sa surprind frumusetea ojei in poze, dar mie mi se pare frumoasa. Sa va mai spun si ca acopera perfect dintr-un singur strat?



Cu blit.
Aruncati o privire si la celelalte participante la aceasta colaborare:


 [Later edit] Imi cer scuze, am facut o confuzie, am mai folosit aceasta oja la manichiura de aici. Sunt o mega aiurita, nu-i asa?
Va puuupp!!

24 comentarii:

Superba nuanta! Chiar ieri am trecut pe la standul FLormar dar nu am observat-o.

Superba nuanta ojei!
Pupici

nuanta etse intr-adevar superba ♥ si eu ma cert cu aparatul de multe ori :D

In poze cu blit, se vede atat de frumos. Interesanta oja :*

Cred ca e superba! <3 Am si eu o oja Flormar pe care o ador, un mov inchis cu particule fine de sclipici roz. :D
Pupici! :*

wooow ce nuanta superba...eu nu stiu cum dati de ele iar eu trec cu vederea cand sunt la stand :)))supper :*

In ultima poza se vede cel mai frumos. Este o nuanta care imi place si mie.

Ma bucur ca-ti place :)

Si mie imi place, doar e de la tine :*:*

Doar ca n-am reusit sa-i surprind frumusetea :)

Tre sa ne certam si noi cu cineva si aparatele foto striga repede "cearta-te cu mineee" :))

Ma bucur ca e pe placul tau :*

Da, in poza cu blit se vede mai frumos :)

Probabil seamana putin cu oja ta, ce nr. este? :)

A fost cadou de la o super prietena :) ma bucur ca-ti place!

Numai ca nu vrea sa se arate si in poze :))

E frumoasa, pacat ca n-am reusit sa-i surprind frumusetea in poze :)

Ihi, ultima poza e cu blit si se vede mai bine :)

Nu prea seamana, a mea e mult mai sclipi-cipi. :))
E Flormar 14, o minunatie. :)

Sclipi-cipi :))
Am cautat-o pe google, ai dreptate, nu seamana deloc :)

Trimiteți un comentariu