marți, 9 iulie 2013

Ultimele achizitii, cadouri (Haul)


     Pentru azi am pregatit un mic haul. Imi doresc de ceva vreme sa scriu aceasta postare, dar nu prea am avut timp.

      Sa incepem cu gelurile de dus, noua mea iubire:
   Gelul de dus Bourjois cu parfum de vanilie l-am primit luna trecuta, de ziua mea. Nu m-a dat pe spate mirosul lui...Era intr-un set cu deodorantul din ultima poza. Un alt gel de dus pe care l-am primit tot cadou este Malizia. Combinatia iris si orhidee mi-a placut foarte mult si n-a trecut prea mult pana sa incep sa-l folosesc.
    In colectia mea de geluri de dus si-au facut loc si doua de la Yves Rocher. Unul miroase a lotus, altul a grepfruit. Prima data am inceput sa-l folosesc pe cel cu grepfruit, mi se pare perfect pentru vara, dar cand l-am inceput pe cel cu lotus...clar mi-a placut si acela :)) Pretul unui gel de dus: 7,5 lei (200ml).


      Continuam cu produsele pentru fata...
   Cea mai mare si care iese in evidenta, o galetuta cu pudra de argila de la Farmec - Aslavital Minralactiv. Am tot citit in diferite locuri despre mastile de fata cu argila si clar mi-am dorit si eu sa incerc. Pentru ca mereu sunt economa, am zis sa iau varianta aceasta de 750 g. Mai sunt si pliculete, dar am mai pus cativa lei si am luat o cantitate mai mare, gandindu-ma ca o sa o sa-mi fac multe, multe masti (deocamdata n-a fost asa, dar promit sa schimb acest lucru).
    Tot de le Farmec mi-am luat fluidul tonic hidratant, eu avand tenul mixt. Pe acesta chiar nu l-am folosit mult, mi-au aparut niste cosulete in perioada in care am inceput sa-l folosesc si m-am gandit ca el e cauza si l-am parasit intr-un dulapior. Fiindca nu sunt sigura ca el e vinovatul, il voi incerca din nou, doar sa-mi fac putin curaj. A costat 8 lei si are o cantitate de 150 ml.
    Pe blogul lui Rally in luna mai am fost una dintre cele 3 norocoase care testeaza noul fond de ten La Roche-Posay Toleriane Teint. Mini fondul de ten are 10 ml, iar eu am ales nuanta Ivory care se potriveste cu tenul meu deschis.


     Mi-am dorit sa incerci si benzile depilatoare Farmec ce ceara rece. O cutiuta contine 14 benzi si 2 servetele cu ulei de Aloe Vera pentru curatarea cerii. Le folosesc pentru brate, pe picioare ma distrez cu epilatorul :) Au costat 9-10 lei.
     Deodorantul Burjois cu portocale e destul de ok, dar nu mi se pare potrivit pentru zile foarte calduroase. Cred ca il voi abandona pana la toamna...
     Intr-una din zilele lunii iunie aveam neaparata nevoie de o lotiune cu protectie solara. Eram la Auchan si pentru ca nu aveam foarte mult bani la mine, am zis sa o incerc pe cea de la Sensive. Are factorul de protectie 50, pe ea scrie ca e pentru copii. Eu mereu imi iau pentru copii pentru ca la ce frumos ma ard mereu, am nevoie de protectie :) cica ar fi si rezistenta la apa, inca n-am avut ocazia s-o testez la apa. Pretul era de vreo 12 lei (250 ml).
     Scrubul pentru corp Thai Spa cu aroma de cacao l-am vazut la Simona si am stiut din prima clipa ca il vreau si eu. N-a trecut o saptamana si a fost al meu. Ce sa va spun despre el...il iubeeesc!! Mirosul e atat de yummy, bunica a crezut ca e ceva de mancat :)) Cand se va termina sunt sigura ca il voi recumpara. A costat 11,5 lei si are 200 ml.
     In postarea cu parerea mea despre dizolvantul Blanchette B v-am spus ca m-am saturat de mirosul lui si ca trebuie neaparat sa incerc altceva. Mi-am dorit de mult dizolvantul Cien de la Lidl, asa ca n-am stat pe ganduri. Al meu a fost, am ales varianta roz fara acetona. Daaaa, in sfarsit pot sa respir cand imi sterg unghiile!! A costat parca 6 lei, are 200 ml.


     Dupa cum vedeti e vorba doar de produse de ingrijire, foarte utile. Sunt o persoana destul de economa si incerc sa nu stric banutii pe lucruri inutile. Nici macar oje nu mi-am mai luat de mult...

Voi ce v-ati mai cumparat in ultima vreme?
Ati incercat vreun produs din cele pe care vi le-am aratat azi?

28 comentarii:

Sa le folosesti cu drag!

Sa le folosesti cu drag !

am avut si eu gelul de dus cu lotus.. de mai multe ori chiar.. :D:D si e unul din preferatele mele.. :D
dizolvantul Cien e si pe lista mea de ceva vreme.. acum astept sa ajung pe la lidl.. :)
sa le folosesti pe toate cu placere
te pup!

Benzile depilatoare le-am avut si nu prea m-au impresionat, nu stiu parca la mine ceara nu are acelasi efect ca epilatorul. Eu am 2 scruburi de corp cu cacao :)) sunt asa faine, oricum mie imi place toata gama lor.
Cum e sprayul de protectie solara, ca are un pret bun si m-ar tenta si pe mine

sa folosesti cu placere toate produsele! Gelurile de dus YR sunt bestiale, continui sa il iubesc pe cel cu bumbac :D. Mie imi plac spray-urile Burjoi, numai din acestea folosesc, insa mereu in combinatie cu un alt deo de subrat :D. Eu de data asta am schimbat acetona, am ceva din Auchan. Dar cea de la lidl imi place ca sterge mai bone. Singurul minus e mirosul, chiar daca e fara acetona, camera mea toata miroase a dizolvant cand il foloseam :D

Sa le folosesti cu placere pe toateeee. <3
Pupici

Gelul de dus cu lotus n-a intrat inca in topul preferintelor mele, dar nu se stie niciodata ;)) oricum imi place :)
Te pup!

Eu am folosit doar o data benzile, dar mi-au placut :)
Scruburile astea cu cacao sunt o nebunie :X:X
Nu pot sa spun cum e spray-ul pentru ca inca nu l-am folosit in conditiile in care trebuie, la mare sau la piscina :))

Inca nu l-am incercat pe cel cu bumbac, dar niciodata nu e prea tarziu :)
La mine e prima data cand incerc un spray Burjois, dar am impresia ca va fi si ultima :D
Zici ca dizolvantul Cien miroase? Neeeah, aproape deloc :D l-ai incercat pe cel de la Kaufland? :)))

Aiiii, numai eu nu dau de scrubul de corp cu cacao :(. Trebuie să-i dau eu de urmă până la urmă...
Am folosit și eu acel deodorant cu citrice de la Bourjois, mie mi s-a părut eficient dar depinde de la o persoană la alta cât de mult poate să protejeze de transpirație. În prezent folosesc dizolvantul Cien, tot varianta fără acetonă și mă declar super mulțumită de el!
Să folosești tot cu mare drag și în continuare! Pup!

Ooo ce de buntati :D am avut si eu pudra de argila (la pliculete), tot asa am spus si eu: sa vezi cate masti o sa-mi fac acum :)) N-a fost asa :D De la Thai Spa am avut un unt de corp (inainte se numea Fennel), mirosea absolut delicios, cand o sa vina sezonul rece o sa-mi mai cumpar unul. Si eu folosesc creme cu factor mare de protectie pentru ca la fel ca si tine, ma ard instant :)) Sa le folosesti pe toate cu mult drag :*

Benzile de la Farmec le-am avut si eu de cateva ori si sunt foarte bune :). Imi place ca ofera si servetele umede cu aloe vera parca sa te dai dupa epilat si chiar calmeaza pielea. Unturile si scruburile pentru corp de la THAI SPA le ador , imi vine sa le mananc :)),am avut in diferite sortimente si imi place ca e o cantitate mare si pretul mic . :D

Eu am avut pliculete de pudra de argila tot de la Aslavital ,cumparam o cutie care avea 10 pliculete undeva la pretul de 9 lei,tu de unde ai cumparat galetusa ? :D M-ar interesa si pretul ,chiar ma tenteaza :)) .


didiibeauty.blogspot.ro


Pupic,Carla ! :*

Eu nu puteam respira cand foloseam dizolvantul Cien! :))
Gelurile Yves Rocher ma atrag cel mai tare, din postarea ta. :P
Sa te bucuri de toate si sa le folosesti cu drag! :*

Gelurile de dus de la Yves Rocher sunt mereu frumos aromate. :X Dizolvantul de la Cien l-am avut si eu, dar s-a terminat acum 2-3 saptamani. M-a tinut aproape un an, deci nu-ti fa probleme! ;)) Pacat ca acum nu-l mai gasesc la magazinul Lidl din orasul meu... :c .

Si pe mine ma tenteaza lotiunea cu protectie solara dar din pacate in Arad nu este Auchan si cred ca o sa ma orientez spre altceva:)

sa le folosesti cu drag!:)
Pupici:*

De la malizia am spume de baie (prefer sa stau in cada decat in dus ) si toate au avut miros demential , una cu aroma de fructe de padure mai ca imi venea sa o manac :))
SA folosesti cu palcere toate produsele :*

Cate bunatati! Sa le folosesti cu placere. Gelul de la Malizia l-am achizitionat si eu ieri, cel de la YR cu lotus mai are putin si isi da duhul, sigur il voi recumpara. Dizolvantul pentru lacul de unghii l-am avut, mi-a placut la inceput, apoi s-a stricat pompita si nu l-am mai recumparat.

http://claudiaschoice88.blogspot.ro

Ai gasit scrubul? :( Daca tot nu, anunta-ma si ti-l iau eu, e prea bun ca sa nu-l ai :X
Te pup :*

Neaparat trebuie sa incep sa folosesc pudra de argila :)))
Eu nu folosesc unturi de corp, dar de scrubul asta cu cacao m-am indragostit :X
Pupici!!

Si eu ador scrubul de corp :X
Galetusa am luat-o din Kaufland, cred ca pretul era maxim 15 lei :D

Mie nu mi se pare asa rau dizolvantul Cien, dupa cat m-am chinuit cu ala de la Kaufland, acesta e un fleac :)))
Gelul de dus cu grepfruit imi place mult, mult :X

Si mie imi plac gelurile de dus de la Yves Rocher :)
Eu am consumat deja aproape jumatate din dizolvant =))))

Nu ma mai tentaaa :))))

Eu nu prea am folosit gelul de dus cu lotus, imi place mai mult cel cu grepfruit :)
Eu deocamdata n-am avut probleme cu pompita :D sa speram ca nu se va strica, te pup!

Trimiteți un comentariu