marți, 23 iulie 2013

Model unghii cu glitter

    Blogul Catalinei a implinit luna aceasta 2 ani si cu aceasta ocazie ea ne pregatise un concurs foarte interesant. Regula era sa realizam o manichiura de-a ei siii...desigur ca am profitat de aceasta ocazie pentru a incerca inca un model superb de-al Catalinei. Sa va arat despre ce e vorba, sper sa va placa unghiutele mele sclipicioase:




     Si...nu in ultimul rand unghiutele Catalinei :)

Sursa foto.
Va pup scumpele mele!! 
Nu uitati de concurs!

25 comentarii:

Sunt superbe ! Si mi se pare perfecta combinatia de culori :) <3 cu cata atentie sunt asezate glitterele pe unghiute :) . Imi place !

Foarte bine arata! Ce mult imi place forma unghiilor tale :). Bafta cu concursul!

http://lorenamarchis.wordpress.com/

Ambele aveti unghii foarte frumoase. Si im place foarte mult culoarea glitter-ului folosit de tine. :*

Asta a fost prima data cand folosesc glitter din asta, mai vreeeeau :X:X

Ma bucur mult ca-ti plac unghiutele mele :*
Te astept si pe tine la concuuurs :)

Si mie imi place asa de mult glitterul asta incat abia astept sa-l folosesc la urmatorul model :X

Cat de frumos ti-a iesit! <3
Bafta!

Sunt superbe unghiutele voastre,de model nici nu mai spun! :*

ce frumoasee sunt Carla <3

Multumim mult, Oana >:D<

Ce frumoase ti-au iesit ;))

Foarte frumoase!:D Imi place tare glitterul ala:x succes!

Foarte frumos modelul si culorile! <3

Ma bucur mult ca-ti plac :*

Da, da, da, da, da :X:X si mie imi plac glitter-ul!!!

Multumeeesc, si glitter-ul e frumos, nu? ;;)

Multumesc, Simona, ma bucur ca-ti place :)

Cum sa nu, intra la pachet! :) pupici

Trimiteți un comentariu